Методична карта вчителя



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.





Методична карта вчителя

  • Методична карта вчителя









Сприйняття інформації (доцільно використовувати різні джерела інформації: чим різноманітніші джерела, тим сучасніший урок).

  • Сприйняття інформації (доцільно використовувати різні джерела інформації: чим різноманітніші джерела, тим сучасніший урок).

  • Аналіз висновків з інформації.

  • Зіставлення їх із протилежними точками зору.

  • Розробки системи доказів на підтримку відповідної точки зору.

  • Прийняття рішення, яке Ґрунтується на доказах. Найчастіше критичне мислення спрямоване на певну мету, але може бути і творчим процесом де завдання не такі вже ясні.





Світ дуже швидко змінюється, тому треба:

  • Світ дуже швидко змінюється, тому треба:

  • Вміти орієнтуватися у великому потоці інформації та знаходити необхідне;

  • Вміти осмислити, впорядкувати та використати (застосувати) отриману інформацію.



уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору;

  • уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору;

  • об'єднання активного й інтерактивного процесу;

  • перевірка окремих ідей на можливість їх використання;

  • моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору в разі;

  • переоцінка та переосмислення понять та інформації;

  • здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно під час прийняття рішення.



Проявляти допитливість;

  • Проявляти допитливість;

  • Використовувати дослідницькі методи;

  • Ставити перед собою питання;

  • Здійснювати планомірний пошук відповідей;

  • Розкривати причини і наслідки фактів;

  • Сумніватися в загальноприйнятих істинах;

  • Формулювати власну точку зору і відстоювати її логічними доказами;

  • Дослухатися до аргументів опонента та логічно їх осмислювати.





  • Практичні завдання, спрямовані на виявлення і спростування помилок

  • Аналіз суджень

  • Конкурси , вікторини

  • Використання наочного матеріалу

  • Проблемні, дослідницькі, уточнюючі питання-роздуми

  • Взаємоперевірка виконання завдань

  • Рецензування











  • Три фази уроку:

  • Евокація або виклик (фаза актуалізації).

  • Осмислення (фаза вивчення нового матеріалу).

  • Рефлексія.



«Мозковий штурм»;

  • «Мозковий штурм»;

  • «Асоціювання»;

  • «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Запитання- відповідь»;

  • «Займи позицію»;

  • «Ріка очікувань».





«Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Прес»;

  • Дискусія;

  • «Читання з позначками»;

  • «Таблиця передбачень»;

  • «Таблиця Елвермана»;

  • Складання схем, таблиць, малюнків.





Прочитавши речення, треба поряд поставити відповідну позначку:

  • Прочитавши речення, треба поряд поставити відповідну позначку:



  • Ейдетизм являє собою специфічний вид пам’яті, заснований на зорових та словесних образах і враженнях



Характеристика образу Лиса Микити ( І.Франко “Фарбований Лис”)

  • Характеристика образу Лиса Микити ( І.Франко “Фарбований Лис”)





«Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Рюкзак»;

  • Проект;

  • Есе;

  • «Незакінчене речення»;

  • «Сенкан»;

  • «Взаємне опитування».



іменник

  • іменник

  • два прикметника

  • три дієслова

  • речення з 4 слів

  • синонім



























Тарас Григорович Шевченко – душа вкраїнського народу.

  • Тарас Григорович Шевченко – душа вкраїнського народу.

  • Коли він був іще маленьким,

  • То бачив всю красу природи.

  • Він бачив світ в правдивих фарбах,

  • Переживав весь гніт народний .

  • Його життя було не марним, його життя –це скарб духовний.

  • Поет наш бідно жив і марив

  • Землею вольною, добром.

  • Та не закрили темні хмари

  • Його натхнення і любов.

  • Він за життя писав поеми,

  • Творив і вірші, й малював.

  • І так любив рідненьку землю, У мріях і спогадах літав!

  • Кобзар писав багато правди, Пророком став на сотні літ.

  • І ми повинні пам’ятати

  • Його життєвий заповіт!










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка