Методична скарбничка для молодого вчителя Ми маємо справу з найскладнішим



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Методична скарбничка для молодого вчителя

  • «Ми маємо справу з найскладнішим,

  • неоціненним, найдорожчим,

  • що є в житті, - з людиною.»

  • В.О.Сухомлинський


Підготували



Ті, у яких ми вчимося, правильно називаються нашими вчителями, але не всякий, хто вчить нас, заслуговує це ім'я. Йоган Вольфганг Гьоте

  • Можна привести дуже багато цитат видатних письменників та педагогів про вчителя.Але ми повинні намагатися зробити з вчителя — початківця ВЧИТЕЛЯ, який заслуговує носити це звання.



ВСТУП





Золоті правила для вчителя



Золоті правила для вчителя



Імідж молодого вчителя



Імідж вчителя

  • Говори і пиши грамотно. Твої мова і мовлення — ознаки інтелекту

  • Впевненість у собі не повинна заважати скромності



Корисні поради щодо спілкування з учнями



Пам'ятка молодому вчителеві

  • Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця.

  • Пам'ятай: без знання стану здоров'я дітей неможливе правильне навчання і виховання.

  • Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих у попередні роки.

  • Вступаючи у контакт з дітьми, не варто будувати зверхні взаємини з ними.

  • Пам 'ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими певною мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи.

  • Намагайся частіше хвалити, заохочувати вихованців.

  • Вивчай індивідуальні можливості й потреби кожного з них, наполегливо оволодівай методикою педагогічної співпраці.

  • Карай учня лише тоді, коли без цього не можна обійтися.



  • Частіше всміхайся.

  • Пам'ятай', твоя усмішка дітям свідчить про те, що зустріч з ними тобі приємна, усмішка створює в людей загальний позитивний настрій.

  • Плануючи свої перші уроки, подумай: як учні повинні поводитися на уроці, які звички культурної поведінки для цього слід спеціально виховувати і які з уже наявних треба закріпити.

  • Пам 'ятай'. якщо педагог не виховує в учнів певної системи корисних звичок, то на їхньому місці найчастіше виникають звички шкідливі. З перших уроків виробляй у вихованців певний стереотип поведінки, формуй позитивні навички; які види робіт будуть використані й виконані учнями на уроці, що необхідно зробити для того, щоб завдання вони виконували технічно грамотно, яка спеціальна підготовка для цього потрібна.

  • Пам 'ятай: більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною, цікавою роботою.

  • Особливо важливими є два елементи: чого вони навчаються, виконуючи ті чи інші завдання, та до чого привчаться в процесі цієї діяльності.

  • Важливе завдання вчителя — передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці. Пам'ятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.



РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ ДО УРОКУ



Поради тим, хто віддає своє серце дітям

















Основні типи уроків




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка