Методичне об’єднання вчителів хімії



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


  • Методичне об’єднання

  • вчителів хімії

  • 2015 – 2016 н.р.






Вивчення методичних рекомендацій, нормативних документів, ознайомлення з новими методами й технологіями, психолого – педагогічними розробками, науково – методичною літературою з теорії та практики педагогічної освіти;

  • Вивчення методичних рекомендацій, нормативних документів, ознайомлення з новими методами й технологіями, психолого – педагогічними розробками, науково – методичною літературою з теорії та практики педагогічної освіти;

  • Організація безперервного підвищення рівня кваліфікації та професійної майстерності педагогічних працівників;

  • Апробація та впровадження сучасних педагогічних технологій.

  • Виявлення і поширення позитивного й успішного досвіду роботи педагогічних колективів;

  • Проведення олімпіад, творчих конкурсів, семінарів, конференцій тощо.



За наслідками атестації кваліфікаційну категорію мають:

  • За наслідками атестації кваліфікаційну категорію мають:

  • Спеціаліст вищої категорії

  • 10 вчителів;

  • Спеціаліст першої категорії

  • 7 вчителів;

  • Спеціаліст другої категорії

  • 2 вчителі;

  • Спеціаліст 1 вчитель



Аналіз роботи методичного об’єднання в минулому навчальному році.

  • Аналіз роботи методичного об’єднання в минулому навчальному році.

  • Вересень 2014

  • Про проведення І та ІІ туру Всеукраїнської олімпіади з хімії та участь у роботі Малої академії наук

  • Січень 2015

  • Підготовка до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

  • Квітень 2015



Формування критичного мислення учнів на уроках хімії ( грудень)

  • Формування критичного мислення учнів на уроках хімії ( грудень)

  • Вікторійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. л

  • Особистісно – орієнтоване навчання на уроках хімії ( лютий)

  • Березоворудська зш І-ІІІ ст.





Підбір та опрацювання науково-методичної літератури з даної проблеми. Вивчення перспективного педагогічного досвіду

  • Підбір та опрацювання науково-методичної літератури з даної проблеми. Вивчення перспективного педагогічного досвіду

  • (вересень)

  • Розробка моделей, схем, рекомендацій щодо впровадження інновацій у практику роботи. Апробація теоретичних положень та методичних рекомендацій

  • (листопад)

  • Відпрацювання умов, за яких можлива реалізація рекомендацій. Аналіз результатів упровадження інноваційних процесів

  • (грудень-січень)

  • Узагальнення досвіду роботи членів творчої групи: розробка методичних рекомендацій та порад щодо впровадження у практику роботи інноваційних технологій

  • (лютий)

  • Захист напрацювань творчої групи на засіданні методичної ради.

  • (березень)

  • Підготовка рекомендацій з досвіду роботи творчої групи

  • (квітень)



Мета: Ефективне використання інформаційних технологій при вивченні природничих дисциплін

  • Мета: Ефективне використання інформаційних технологій при вивченні природничих дисциплін

  • Шляхи реалізації проблеми:

  • Апробація електронних засобів навчання

  • Проведення уроків з використанням ІКТ

  • Моделювання інтегрованих уроків хімії, біології, географії, інформатики з використанням інформаційно –комунікаційних технологій





Мета:

  • Мета:

  • Створення максимально сприятливих умов для розвитку творчо обдарованих дітей, самозростання і розвитку творчого потенціалу вчителів

  • Шляхи реалізації:

  • Створення банку даних учнів, що мають нахил і здібності до вивчення наук природничого циклу.

  • Залучення обдарованих дітей до роботи в МАН

  • Підготовка учасників районних, обласних, всеукраїнських олімпіад, конкурсів

  • Науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми

  • Розробка дидактичних матеріалів, тематичних тестових завдань.










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка