Методичні поради щодо підготовки до зно-2015 з



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.


  • Методичні поради щодо підготовки до ЗНО-2015 з

  • української мови і літератури






Частина 1 – тестові завдання з української мови закритої форми:

  • Частина 1 – тестові завдання з української мови закритої форми:

  • завдання з вибором однієї правильної відповіді;

  • завдання на встановлення відповідності;

  • Усього 33 завдання.

  • Частина 2 – тестові завдання закритої форми з української літератури:

  • завдання з вибором однієї правильної відповіді;

  • завдання на встановлення відповідності.

  • Усього 24 завдання.

  • Частина 3 – завдання відкритої форми (створення власного висловлення).





















  • Сертифікаційна робота з української мови і літератури поглибленого рівня складається із завдань п’яти форм























Виконуючи таке завдання, аргументуйте свою позицію, керуючись інструкцією в тестовому зошиті.

  • Виконуючи таке завдання, аргументуйте свою позицію, керуючись інструкцією в тестовому зошиті.

  • Насамперед сформулюйте тезу, тобто речення або кілька речень, де було б відбито Ваше розуміння порушеної проблеми та ставлення до неї. Тож формулюйте тезу чітко й однозначно, не змінюйте її в процесі доведення.

  • Далі обґрунтуйте свою тезу, наведіть два-три переконливі пояснення, які найкраще підтвердять Ваші міркування. Необхідно, щоб аргументи не дублювали один одного, не суперечили один одному й сукупно були достатніми для обґрунтування тези.



  • До кожного з таких аргументів наведіть приклад. Приклад – це ілюстрація істинності Вашої тези. Один з прикладів має бути з художньої літератури або інших видів мистецтва. Інший приклад має стосуватися історії, суспільно- політичних подій чи Вашого життєвого досвіду. Зосередьтеся на тому, щоб продемонструвати вмотивований зв’язок наведених прикладів з Вашою позицією.

  • Сформулюйте висновок, котрий підсумував би Ваші міркування. Пам’ятайте, що висновок має послідовно випливати з попередніх міркувань і бути логічно пов’язаним із висунутою тезою.



Структура

  • Структура

  • власного висловлення

















1. Формування позитивної установки до тестування.

  • 1. Формування позитивної установки до тестування.

  • 2. Подолання почуття невідомого, формування впевненості в собі.

  • 3. Формування позитивного ставлення до тестових завдань і тестової

  • ситуації взагалі.

  • 4. Набуття навичок роботи з тестовими завданнями.

  • 5. Усвідомлення подібності принципів розв’язання завдань у тестах.

  • 6. Зниження вірогідності прояву негативних установок, які впливають на

  • результативність роботи.

  • 7. Навіювання оптимізму, підтримання сподівань на гарний результат.



  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка