Методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішкільного контролю навчальних закладів



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Пункт 36 чинного Положення про ЗНЗ:

  • Пункт 36 чинного Положення про ЗНЗ:

  • групова форма: урок у класах вечірніх (змінних) ЗНЗ; групові консультації у групах заочних ЗНЗ;

  • індивідуальна форма: у групах до 9-ти осіб – основна форма навчально-виховного процесу; у групах від 16-ти учнів – консультації з 8-ми предметів по 0,5 годин на кожний; залікове заняття.



Плани роботи складено без урахування стану НВП за вечірньою (змінною) та заочною формами: відсутність контролю за сесіями, змістом проведення консультаційних і залікових занять.

  • Плани роботи складено без урахування стану НВП за вечірньою (змінною) та заочною формами: відсутність контролю за сесіями, змістом проведення консультаційних і залікових занять.

  • Стани викладання (навчання) предметів без урахування класів (груп) із вечірньою (змінною) та заочною формами.



Ігнорування основ планування та здійснення КАД, що рекомендовано «Орієнтованою програмою здійснення внутрішкільного контролю в загальноосвітньому навчальному закладі» згідно з додатком 3 до листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2013 № 1/9-533 «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішкільного контролю навчальних закладів».

  • Ігнорування основ планування та здійснення КАД, що рекомендовано «Орієнтованою програмою здійснення внутрішкільного контролю в загальноосвітньому навчальному закладі» згідно з додатком 3 до листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2013 № 1/9-533 «Про методичні рекомендації для проведення державної атестації та внутрішкільного контролю навчальних закладів».



Виконання навчальних планів і програм, якість знань, умінь і навичок (читай – компетентностей) учнів.

  • Виконання навчальних планів і програм, якість знань, умінь і навичок (читай – компетентностей) учнів.

  • Дотримання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти.



Пункт 6 – дотримання вимог Державних стандартів у календарному плануванні вчителів.

  • Пункт 6 – дотримання вимог Державних стандартів у календарному плануванні вчителів.

  • Пункт 79 – поурочні плани вчителів.



Пункт 52 – рівень навчальних досягнень учнів за результатами виконання навчальних програм.

  • Пункт 52 – рівень навчальних досягнень учнів за результатами виконання навчальних програм.

  • Пункт 55 – виконання перспективного плану вивчення стану викладання предметів.

  • Пункт 68 – оцінювання педагогічними працівниками навчальних досягнень учнів.



Пункт 38 – дотримання вимог з ведення вчителями записів у класних журналах.

  • Пункт 38 – дотримання вимог з ведення вчителями записів у класних журналах.



Пункт 85 – вивчення роботи молодих і новопризначених педагогічних працівників.

  • Пункт 85 – вивчення роботи молодих і новопризначених педагогічних працівників.



Пункт 87 – результативність методичної роботи.

  • Пункт 87 – результативність методичної роботи.







Лист Міністерства освіти і науки України від 05.12.2014 № 1/9-630 «Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя» рекомендаційного плану.

  • Лист Міністерства освіти і науки України від 05.12.2014 № 1/9-630 «Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя» рекомендаційного плану.

  • Звернути увагу на наказ Міністерства освіти і науки України від 17.05.2015 № 297 «Про подолання проявів бюрократизму в освіті».



Пункт 86 цього Положення…: обов'язки педагогічних працівників.

  • Пункт 86 цього Положення…: обов'язки педагогічних працівників.



Залишається чинним лист Міністерства освіти і науки України від 27.12.2000 № 1/9-529 «Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5–11 класах».

  • Залишається чинним лист Міністерства освіти і науки України від 27.12.2000 № 1/9-529 «Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5–11 класах».



Відсутність у вчителів обласних моделей проведення уроків, консультаційних і залікових занять; інформаційні куточки – теж відсутні матеріали.

  • Відсутність у вчителів обласних моделей проведення уроків, консультаційних і залікових занять; інформаційні куточки – теж відсутні матеріали.

  • Неправильний обрахунок годин для проведення залікових занять або нераціональність розподілу між предметами.



Використання низькоякісних матеріалів навчальних посібників для підготовки завдань на залікові заняття та контрольні роботи.

  • Використання низькоякісних матеріалів навчальних посібників для підготовки завдань на залікові заняття та контрольні роботи.

  • Ігнорування вчителями структури завдань у форматі ЗНО для проведення контрольних робіт або залікових занять.



Порядок організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах при виправних колоніях та слідчих ізоляторах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України, затверджений спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерством юстиції України від 10.06.2014 № 691/897/5, та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 червня 2014 р. за № 629/25406.

  • Порядок організації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах при виправних колоніях та слідчих ізоляторах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України, затверджений спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерством юстиції України від 10.06.2014 № 691/897/5, та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 червня 2014 р. за № 629/25406.

  • оновити спільні угоди про співпрацю;

  • проведення спільних засідань.



Укладання угод про співпрацю з установами виконання покарань УДПтС України в Харківській області носить формальний характер і безграмотний зміст.

  • Укладання угод про співпрацю з установами виконання покарань УДПтС України в Харківській області носить формальний характер і безграмотний зміст.



Ігнорування рішення секційного засідання від 26.08.2014 року та обласного семінару 27.11.2014:

  • Ігнорування рішення секційного засідання від 26.08.2014 року та обласного семінару 27.11.2014:

  • Октябрська, Савинська № 2, Крисинський НВК, Шипуватська, Вовчанська № 3, Дворічанська, Миколаївська, Красноградська, Гусинська, Краснопавлівський НВК, Сахновщинська № 2, Васищевська, Глибоківська, Мереф’янська № 3, Ізюмська № 5, Куп’янська № 12, Лозівська № 1, Люботинський НВК № 2, ХВ №№ 5, 16, 37.



Формалізм й ігнорування засад планування – сайти загальноосвітніх навчальних закладів класів (груп) із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання.

  • Формалізм й ігнорування засад планування – сайти загальноосвітніх навчальних закладів класів (груп) із вечірньою (змінною) та заочною формами навчання.



Контрольно-аналітична (експертно-аналітична) діяльність наприкінці І семестру поточного навчального року та у ІІ семестрі:

  • Контрольно-аналітична (експертно-аналітична) діяльність наприкінці І семестру поточного навчального року та у ІІ семестрі:

  • заняття впродовж сесій;

  • залікові (контрольні та (або) корегуючи) заняття;

  • індивідуальні консультації (по 0,5 годин; план-конспект).



Експертна діяльність

  • Експертна діяльність

  • 1. Чіткі пріоритети.

  • 2. Визначений обсяг.

  • 3. Критерії.

  • 4. Розбіжності між бажаним, запланованим, очікуваним і можливим, реально здійсненим.

  • 5. Коригування складеного раніше плану та навіть самої мети (корекційна діяльність).

  • 6. Вплив експертизи на якісні зміни процесу (НВП).



Лист Міністерства освіти і науки України «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» від 01.07.2014 № 1/9-343:

  • Лист Міністерства освіти і науки України «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» від 01.07.2014 № 1/9-343:

  • Додаток 1: педагогічні особливості навчання учнів у шостих класах.

  • Додаток 2: початкова школа та предмети основної школи.



Основна школа – навчальні програми 2004, 2013 років (денна форма навчання) та 2006 року (вечірня (змінна) та заочна форми навчання), що вміщені у відповідних збірниках (узгодити розбіжності між темами предметів у програмах).

  • Основна школа – навчальні програми 2004, 2013 років (денна форма навчання) та 2006 року (вечірня (змінна) та заочна форми навчання), що вміщені у відповідних збірниках (узгодити розбіжності між темами предметів у програмах).

  • Урахувати зміст додатків до наказу Міністерства освіти і науки України від 04.08.2014 № 895 «Про зміни до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів» при складанні календарно-тематичного планування для 11–12-х класів з історії України.



Використання для різних видів контролю виключно завдань, що складено у форматі ЗНО, особливо у 12-х класах.

  • Використання для різних видів контролю виключно завдань, що складено у форматі ЗНО, особливо у 12-х класах.

  • При написанні наказів і довідок про стан навчання учнів предмету відмовитися від поняття «викладання» (сучасний пріоритет – навчання учня фізиці або математиці та ін.)



Упродовж 10-ти днів оновити сайти або створити на сайтах ЗНЗ розділом «Заочна форма навчання».

  • Упродовж 10-ти днів оновити сайти або створити на сайтах ЗНЗ розділом «Заочна форма навчання».

  • Підготовка до навчання учнів 10-х класів із 01.09.2015 року регіональному предмету варіативної складової «Православна культура Слобожанщини» (безкоштовне навчання вчителів на 12-ти годинному обласному семінарі в червні та серпні 2015 року).



Визначена адміністрацією спільно з педагогічним колективом місія розвитку загальноосвітнього навчального закладу.

  • Визначена адміністрацією спільно з педагогічним колективом місія розвитку загальноосвітнього навчального закладу.

  • Єдина педагогічна тема, над реалізацією якої працює педагогічний колектив у 2014/2015 навчальному році. До неї визначені завдання.

  • Єдина методична тема загальноосвітнього навчального закладу.

  • Конкретні та чіткі завдання до її реалізації.

  • Не плутати єдину педагогічну тему з єдиною методичною темою.



Нормативно-правове забезпечення (програма, Держстандарт, інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України).

  • Нормативно-правове забезпечення (програма, Держстандарт, інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України).

  • Організаційний етап.

  • Психолого-педагогічний супровід.

  • Змістовий етап (тип; форми; методи; мета; очікувані результати, що робили та чого досягли, оцінювання, домашнє завдання).

  • Рівень проведення. Рекомендації.



У грудні 2014 року на засіданнях предметних МО, засіданні методичної ради:

  • У грудні 2014 року на засіданнях предметних МО, засіданні методичної ради:

      • Обговорення проекту «Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років», особливо підрозділи 1.2. Середня освіта. 2.1. Стандарти.


Обмінятися ефективним досвідом:

  • Обмінятися ефективним досвідом:

  • видання та реалізації наказу про особливості організації НВП у 2014/2015 навчальному році у Васищевській ЗОШ І-ІІІ ступенів Харківської районної ради Харківської області; створення експозиційних тематичних і предметних стендів на базі ВК;

  • проведення «Літературної вітальні» у Первомайській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Первомайської міської ради Харківської області (особливо на базі ВК) та видання посібника.



Видати наказ за результатами закінчення першого семестру «Про хід виконання робочого навчального плану та робочих навчальних програм за результатами завершення І семестру 2014/2015 навчального року», що складено на підставі обласного протоколу; оцінити рівень виконання.

  • Видати наказ за результатами закінчення першого семестру «Про хід виконання робочого навчального плану та робочих навчальних програм за результатами завершення І семестру 2014/2015 навчального року», що складено на підставі обласного протоколу; оцінити рівень виконання.



2015 рік:

  • 2015 рік:

  • Особлива увага національно-патріотичному вихованню:

  • урахування змісту спільного наказу Міністерства України у справах сімʼі, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України від 27.10.2009 № 3754/981/538/49 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання молоді».

  • Лист Міністерства освіти і науки України від 13 серпня 2014 року № 1/9-412 «Про проведення Уроків мужності».



Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді».

  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді».

  • Поняття «національно-патріотичне виховання», «соціалізація», «полікультурність і полірелігійність».

  • Оновити або створити куточки, у т.ч. на базі ВК.



Центр методичної роботи з керівними кадрами Харківської академії неперервної освіти

  • Центр методичної роботи з керівними кадрами Харківської академії неперервної освіти

  • Контактний телефон: 731 46 93

  • kerivni_kadry@ukr.net








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка