Методичні рекомендації. Можливості програми щодо застосування уроків з комп'ютерною підтримкою. Відвідування фрагменту уроку



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Актуальність проблеми.

  • Актуальність проблеми.

  • Особливості уроку з використанням інформаційних технологій.

  • Готовність педагога до інноваційної діяльності.

  • Методичні рекомендації.

  • Можливості програми щодо застосування уроків з комп'ютерною підтримкою.

  • Відвідування фрагменту уроку.











Забезпечити легкість сприймання інформації;

  • Забезпечити легкість сприймання інформації;

  • знайти індивідуальний підхід;

  • навчити освоювати, перетворювати і використовувати великі масиви інформації;

  • зробити навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним;

  • сприяє кращому оцінюванню знань.











Застосування сучасних інформаційних технологій у початковій школі сприяє більш активному і свідомому засвоєнню учнями навчального матеріалу з математики, музики, природознавства, української, англійської мов.

        • Застосування сучасних інформаційних технологій у початковій школі сприяє більш активному і свідомому засвоєнню учнями навчального матеріалу з математики, музики, природознавства, української, англійської мов.
        • Оволодіння елементами комп’ютерної грамотності не викликає суттєвих труднощів у молодших школярів. При цьому, комп’ютерні ігрові програми сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу, створюють позитивне емоційне ставлення учнів до діяльності, опосередкованої комп’ютером.
        • В процесі сумісної комп’ютерно-ігрової діяльності виникає «кооперуючий ефект». Учні у грі проти комп’ютера допомагають, як правило, несвідомо один одному. Шукають раціональні способи організації сумісних дій, навіть в тому випадку, коли така задача їм не ставиться в явному вигляді.
        • Навчаючі і контролюючі програми, програми-тести, програми-редактори стимулюють інтерес молодших школярів до навчальної діяльності, сприяють формуванню логічного, творчого мислення, розвитку здібностей учнів.
        • Використання інформаційних технологій на уроках в початковій школі є одним з самих сучасних засобів розвитку особистості молодшого школяра, формування інформаційної культури.


Використовувати зворотній зв’язок в процесі навчання;

  • Використовувати зворотній зв’язок в процесі навчання;

  • Зробити навчання більш інтенсивним, головне, ефекттивним за рахунок реалізації можливостей мультимедіа навчальних систем до дієвого і наочного подання навчального матеріалу;

  • Підвищувати унаочненість навчального процесу;

  • Забезпечувати пошук інформації із різноманітних джерел;

  • Індивідуалізувати навчання для максимальної кількості дітей з різними стилями навчання і різними можливостями сприйняття.

  • Моделювати досліджувані процеси або явища;

  • Організовувати колективну й групову роботи;

  • Здійснювати контроль навчальних досягнень;

  • Створювати сприятливу атмосферу для спілкування;

  • Дотримуватись оптимальної тривалості безперервного заняття на комп'ютері для дітей 6-річного віку – 8-10 хв., 7-10-річних – 10-15 хв., не більше 4- разів на тиждень;

  • Проводити комплекс вправ для очей;

  • Дотримуватись принципу “не нашкодь”





Навчально-інформуючі;

  • Навчально-інформуючі;

  • контролюючо-тестові;

  • графічний редактор Paint;

  • програма презентацій Power Point;

  • навчально-ігрові;

  • електронний конструктор (ЕЛКОН)








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка