Методичні рекомендації щодо особливостей проведення підсумкових контрольних робіт у 2010/2011 навчальному році що додаються. Заступник Міністра Б. М. Жебровський



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


  • Методичні рекомендації

  • щодо проведення підсумкових контрольних робіт у 5-8 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2010/2011 навчальному році


Про проведення підсумкових контрольних робіт

  • З метою визначення рівня засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу, передбаченого Державним стандартом базової загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №24 від 14 січня 2004 р., та якісної підготовки проекту нового Державного стандарту змісту освіти у 5-8 класах проводяться підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії України, іноземної мови (перша мова – англійська, французька, німецька) та російської мови (у школах (класах) з російською мовою навчання).

  • На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 16.02.2011р. №141 надсилаємо методичні рекомендації щодо особливостей проведення підсумкових контрольних робіт у 2010/2011 навчальному році що додаються.

  • Заступник Міністра Б.М. Жебровський

  • Додаток до листа

  • Міністерства освіти і науки України

  • від 04.03.11р. № 1/9-151





Дата проведення

  • 10 по 20 травня цього року.



ВАРІАНТИ

  • Навчальні заклади визначають не менш ніж п’ятнадцять варіантів для кожного класу (для іноземної мови - не менше ніж десять). Якщо кількість учнів у класі менша за п’ятнадцять, кожен з них отримує окремий варіант. Якщо наповненість класу перевищує 15 осіб (для іноземної мови - десять), той самий варіант не може повторюватись більше ніж двічі, якщо наповненість класу перевищує 30 осіб - більше ніж тричі.



ТРИВАЛІСТЬ

  • На проведення підсумкової контрольної роботи з іноземної мови відводиться – 90 хвилин (на окремих уроках). Відлік часу починається після вступної бесіди вчителя та інструктажу.



ПОСІБНИКИ З АНГЛІЙСЬКОЇ

  • Павліченко О. М. Англійська мова. 5 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Мясоєдова С. В. Англійська мова. 6 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Євчук О. В. Англійська мова. 7 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Доценко І. В. Англійська мова. 8 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.



ПОСІБНИКИ З НІМЕЦЬКОЇ

  • Бєлозьорова О. М. Німецька мова. 5 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Панченко І. М. Німецька мова. 6 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Корінь С. М. Німецька мова. 7 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Гоголєва Г. В. Німецька мова. 8 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.



ПОСІБНИКИ З ФРАНЦУЗЬКОЇ

  • Сальник О. І. Французька мова. 5 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Казанцева Л. І., Сніжкова М. Г. Французька мова: 6 клас. Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Волошан К. А., Сальник О. І. Французька мова. 7 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.

  • Волошан К. А., Сальник О. І. Французька мова. 8 клас: Підсумкові контрольні роботи. — Х.: Ранок, 2011.



МЕТА КОНТРОЛЬНОЇ

  • Контрольна робота з іноземних мов планується як контроль основних видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, аудіювання, письма).

  • Метою контрольної роботи є визначення рівня володіння учнями іноземною мовою відповідно до вимог, визначених чинною програмою для кожного року навчання.



Контроль говоріння

  • спрямований на перевірку рівня сформованості навичок та вмінь іноземного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання, зміст і форма якого визначається, зазвичай, конкретною запропонованою тематикою спілкування.



  • повнота розкриття теми

  • комунікативна спрямованість

  • вимова

  • лексичний запас

  • граматична правильність

  • обсяг



Контроль читання

  • спрямований на перевірку рівня сформованості в учнів умінь і навичок з читання.

  • Зазвичай, тлумачення незнайомих слів не подається.





КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ

  • має на меті визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь розуміння усного мовлення. Матеріал побудований на автентичних текстах, оскільки йдеться про мовлення.

  • Текст звучить у пред’явленні вчителя двічі. Темп мовлення повільний, а голос експресивний, ситуація чітка для того, щоб було легко сприймати матеріал для аудіювання.



ЗАВДАННЯ

  • розпізнання картинок;

  • поєднання картинок і текстів, узгодження картинок відповідно до тексту;

  • запитання з короткими відповідями; завдання з варіантами відповідей (чотири варіанти - один правильний, а три неправильних);

  • визначення порядку подій, що відбуваються в тексті; упорядкування переплутаних речень/абзаців тексту відповідно до почутого.



КОНТРОЛЬ ПИСЬМА

  • Складається з двох частин: використання мови та продукування письмового повідомлення.

  • Продукування письмового повідомлення має на меті перевірити рівень сформованості в учнів використання писемного мовлення вміння зафіксувати і передати письмово необхідну інформацію;

  • вміння правильно, з урахуванням соціокультурних відмінностей оформлювати і писати особистий лист, вітальну листівку, оголошення, повідомлення, нотатки тощо.

  • Це завдання перевіряє: сформованість рівня писемної мовленнєвої компетенції учнів;

  • лексико-граматичні навички;

  • ступені засвоєння системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини;

  • формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є уміння користуватися іноземною мовою як в усному, так і в писемному спілкуванні в різних сферах;

  • словниковий запас



Використання мови

  • Мета - визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням спілкуватися вільно.

  • Завдання завжди пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності та життя у країнах, мова яких вивчалась.

  • Форми завдань:

  • завдання із вибором однієї правильної відповіді, з чотирьох варіантів відповідей;

  • текст із пропусками для заповнення.



ОБСЯГ

  • Обсяг усного повідомлення і письмового завдання обумовлюється вимогами програми.

  • Користуватися текстом, підручником, іншим посібником або довідником під час виконання письмової роботи не дозволяється.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка