Методичні рекомендації щодо роботи за новим підручником "Українська мова" 2 клас авт. Захарійчук М. Д., видавництво "



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо роботи за новим підручником “Українська мова” 2 клас (авт. Захарійчук М.Д., видавництво “Грамота”)

  • Підготувала методист

  • Чутівського райметодкабінету

  • Юрченко Л.Г.


Мета курсу:

  • Формування ключової комунікативної компетентності:



ЧОТИРИ НОВИЗНИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІДРУЧНИКА

  • Введення текстової основи

  • Введення 17 уроків писемного мовлення

  • Пропонуються як зразок-опора готові письмові висловлювання: поетичні та прозові авторські художні твори

  • Тематичний підхід щодо добору текстів на один урок



ТЕКСТОЦЕНТРИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ



Включення системи текстів відповідної тематики як дидактичного матеріалу із розробленими завданнями спрямоване на вивчення української мови на 6 рівнях:

  • Включення системи текстів відповідної тематики як дидактичного матеріалу із розробленими завданнями спрямоване на вивчення української мови на 6 рівнях:

  • фонетико-фонематичному;

  • лексико-семантичному;

  • словотворчому;

  • морфемному;

  • морфологічному;

  • синтаксичному.



ПЕРЕВАГИ ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  • ТЕКСТИ Є ЗРАЗКОМ УСНОГО І ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

  • СПРИЯЮТЬ ЗАСВОЄННЮ МОВНИХ ТА МОВЛЕННЄВИХ ЗНАНЬ

  • РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ ЗДІБНОСТЕЙ

  • ВИКОРИСТАННЮ ІНТОНАЦІЙ ЯК РИТОРИКО-МЕЛОДІЙНОГО БОКУ МОВЛЕННЯ (ЛОГІЧНИЙ НАГОЛОС, ПАУЗА, ТЕМП, МЕЛОДИКА, ТЕМБР ГОЛОСУ)

  • ФОРМУВАННЮ ТА РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНИХ ТА МОНОЛОГІЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ

  • ВІДТВОРЕННЮ ЧУЖИХ І СТВОРЕННЮ ВЛАСНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ

  • АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

  • ФОРМУВАННЮ УМІННЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ ВЛАСНІ ДУМКИ І ПЕРЕКОНАННЯ

  • РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ І ЕСТЕТИЧНОЇ ЧУТЛИВОСТІ УЧНЯ

  • ВИХОВАННЮ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ



ДОБІРКА ТЕКСТІВ

  • - ЖАНРОВА ТА ТЕМАТИЧНА РІЗНОМАНІТНІСТЬ

  • - ТВОРИ СУЧАСНОЇ ДИТЯЧОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, ПОЕЗІЯ, ДИТЯЧА ПЕРІОДИКА, ТВОРИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ);

  • - ТВОРИ ПРО ПРИРОДУ У РІЗНІ ПОРИ РОКУ, ПРО ЛЮДЕЙ ПРАЦІ, ТВОРИ, ЯКІ УТВЕРДЖУЮТЬ ДОБРО, ЛЮДЯНІСТЬ, ПРАЦЕЛЮБНІСТЬ; ЗНАЙОМЛЯТЬ З ТРАДИЦІЯМИ; ПІЗНАВАЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНІ, ЕНЦИКЛОПЕДИЧНІ

  • ОСНОВНИЙ КРИТЕРІЙ – НАСИЧЕНІСТЬ ТЕКСТУ КОМУНІКАТИВНО-ЗНАЧУЩОЮ ЛЕКСИКОЮ, МОВНИМИ ЯВИЩАМИ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬСЯ НА УРОЦІ

  • РЕАЛІЗАЦІЯ ВИХОВНОГО АСПЕКТУ ТА ЗАВДАНЬ ПРОГРАМИ З ПРЕДМЕТА



СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗМІСТУ

  • РОЗДІЛИ:

  • Звуки і букви (37 год.)

  • Слово (31 год.)

  • Корінь слова.Спільнокореневі слова (9 год.)

  • Речення (12год.)

  • Текст (5 год.)

  • Мова і мовлення (4 год.)

  • Писемне мовлення (17 год.)

  • Повторення вивченого (4 год.)



РУБРИКИ ПІДРУЧНИКА

  • СПІЛКУЙМОСЯ КРАСНО

  • ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ

  • ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК

  • ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

  • ПОТРІБНО ГЛИБОКО ЗАСВОЇТИ ВІДОМОСТІ У РАМЦІ З ПОЗНАЧЕННЯМ КНИЖКИ

  • ПОДАЮТЬСЯ З ПРОПЕДЕВТИЧНОЮ МЕТОЮ

  • ВІДОМОСТІ ПРОСТО У РАМОЧЦІ



ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ

  • І півріччя – кожен восьмий урок;

  • ІІ півріччя – кожен шостий урок

  • - ТЕКСТОЦЕНТРИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПОЄДНАНІ З ІЛЮСТРАЦІЙНИМ МАТЕРІАЛОМ

  • (СЕРІЇ МАЛЮНКІВ, МАЛЮНКИ ХУДОЖНИКІВ, ФОТОГРАФІЇ, СЛАЙДИ, ФОТОВИСТАВКИ, МУЛЬТФІЛЬМИ)

  • Учень має вміти підписувати малюнок, серію малюнків, складати і записувати кілька зв’язних речень (до 40 слів), використовуючи виражальні засоби



Уроки розвитку писемного мовлення

  • Подаються під рубрикою “Описуємо, розповідаємо, міркуємо”

  • До кожного уроку додається:

  • предметний, сюжетний малюнок, серія сюжетних малюнків; художній текст – зразок, план, опорні слова

  • Дієвим є метод імітації (наслідування)

  • Звертається увага на смислову сторону тексту (розуміння) , проводиться лексична робота



ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

  • ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОЦЕНТРИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ПОЛЕГШУЄ ВИКОНАННЯ УЧНЯМИ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ, ОСКІЛЬКИ ТАКІ ВИДИ РОБОТИ Є ЧАСТИНОЮ ТЕКСТУ, ЯКИЙ ОПРАЦЬОВУВАВСЯ НА УРОЦІ, А ВДОМА УЧЕНЬ ПРОДОВЖУЄ РОБОТУ НАД ЦИМ ТЕКСТОМ, ТІЛЬКИ ВИКОНУЄ ІНШІ ЗАВДАННЯ

  • ЗАВДАННЯ МАЮТЬ НОСИТИ ТВОРЧИЙ, ПОШУКОВИЙ ХАРАКТЕР

  • ФОРМУВАТИ УМІННЯ ВЧИТИСЯ



ЗОШИТ ІЗ ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ

  • ДОПОВНЮЄ НАВЧАЛЬНИЙ ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА

  • ЯКЩО ТЕКСТ ПІДРУЧНИКА ВЕЛИКИЙ, ВІН ДІЛИТЬСЯ НА ЧАСТИНИ, ОДНА З ЯКИХ ПОДАЄТЬСЯ У ЗОШИТІ

  • ВКЛЮЧАЄ ТРИ ВПРАВИ:

  • - МАТЕРІАЛ (ВПРАВИ) ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ КАЛІГРАФІЧНОГО ПИСЬМА ( КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА)

  • - ТЕКСТИ, ОКРЕМІ СЛОВА, РЕЧЕННЯ, СПРЯМОВАНІ НА ЗАСВОЄННЯ, УСВІДОМЛЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ТЕМИ

  • - ЗВ’ЯЗНИЙ ТЕКСТ, ЯКИЙ УЧИТЕЛЬ МОЖЕ ЗАПРОПОНУВАТИ ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ, КОЛЕКТИВНОЇ АБО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ У КЛАСІ.



КНИГА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

  • Методика роботи за текстоцентричними технологіями

  • Орієнтовне календарно-тематичне планування

  • Орієнтовний зміст уроків на основі текстоцентричних технологій

  • Коментарі щодо проведення каліграфічних хвилинок

  • Інформація для вчителя ( теоретичний матеріал до теми)

  • Блок додаткових питань до кожного тексту

  • Додаткові види роботи ( словникові, вибіркові диктанти, творчі види робіт)






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка