Методика навчання української мови в початковій школі Методика вивчення



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.


Методика навчання української мови в початковій школі

  • Методика вивчення

  • ОРФОГРАФІЇ


Орфографія як предмет вивчення



Орфографічні правила



Формування орфографічної грамотності



Орфографічна дія



Орфографічна задача

  • Розв'язуючи орфографічну задачу, школяр має :

  • знайти, розпізнати орфограму;

  • визначити її тип;

  • накреслити спосіб розв'язання задачі;

  • визначити послідовність «кроків» розв'язання задачі;

  • виконати дії згідно з алгоритмом;

  • написати слово правильно.



Умови формування орфографічної грамотності

  • Розвиток мовленнєвого (фонематичного) слуху і кінестетичних (мовнорухових, або артикуляційних) відчуттів і уявлень.

  • Свідоме й міцне засвоєння теоретичних знань з орфографії, виконання достатньої кількості правописних вправ, різних за ступенем складності й рівнем само­стійності.

  • Розвиток усіх видів пам'яті.

  • Розвинута орфографічна пильність.

  • Розумінням значення слова, усвідомленням його словотворчих і граматичних відношень.



Робота над засвоєнням правил правопису



Види правописних вправ



Орфографічний розбір



Фонетичні написання



Морфологічні написання



Запам'ятовування історичних написань



Робота над пунктуацією



Орфографічні та пунктуаційні помилки.



Робота над помилками




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка