Методика організації та проведення предметного тижня. Тиждень математики



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Методика організації та проведення предметного тижня.

  • Тиждень математики.


Позакласна робота з математики

  • Невід’ємною частиною добре організованого навчання учнів математики стає позакласна робота. До позакласної роботи з математики відносяться усі добровільні заняття, які проводять учителі в позаурочний час у школі або поза школою і на яких учні розглядають питання математики. І ця робота спрямована на задоволення інтересів і запитів учнів.



Основні завдання позакласної роботи з математики

  • Пробудження і розвиток стійкого інтересу учнів до математики.

  • Забезпечення найглибшого розуміння важливих ідей математики.

  • Допомога в оволодінні головними методами математики.

  • Розвиток математичних здібностей учнів (логічного мислення, просторових уявлень і уяви, алгоритмічної культури, пам’яті тощо), прищеплення учням певних навичок науково-дослідного характеру.



5. Розвиток позитивних рис особистості (розумової активності, пізнавальної самостійності, пізнавального інтересу, потреби в самоосвіті, здатності адаптуватися до умов, що змінюються, ініціативи, творчості та ін.) та навичок самостійно і творчо працювати з навчальною та науково-популярною літературою з математики.

  • 5. Розвиток позитивних рис особистості (розумової активності, пізнавальної самостійності, пізнавального інтересу, потреби в самоосвіті, здатності адаптуватися до умов, що змінюються, ініціативи, творчості та ін.) та навичок самостійно і творчо працювати з навчальною та науково-популярною літературою з математики.

  • 6. Ознайомити учнів з історією математики, з іменами та біографіями видатних учених, які створювали математику.

  • 7. Ознайомити з найважливішими відкритями в галузі математики.



8. Розглядати застосування математики в різних галузях науки і техніки та її роль у пізнанні навколишнього світу; формування навичок математизації ситуацій під час дослідження явищ природи і суспільства.

  • 8. Розглядати застосування математики в різних галузях науки і техніки та її роль у пізнанні навколишнього світу; формування навичок математизації ситуацій під час дослідження явищ природи і суспільства.

  • 9. Формування наукового світогляду, загальнолюдських духовних цінностей, виховання національної свідомості, поваги до національної культури і традицій України; формування позитивних рис характеру (чесності і правдивості, наполегливості й волі, культури думки й поведінки, обґрунтованості суджень, відповідальності за доручену справу тощо).



10. Створення активу, здатного надати вчителю математики допомогу в організації ефективного навчання математики всього колективу (допомога у виготовленні наочних посібників для занять з відстаючими, у випуску шкільної математичної преси, поширенні та пропагуванні математичних знань серед інших учнів).

  • 10. Створення активу, здатного надати вчителю математики допомогу в організації ефективного навчання математики всього колективу (допомога у виготовленні наочних посібників для занять з відстаючими, у випуску шкільної математичної преси, поширенні та пропагуванні математичних знань серед інших учнів).



Принципи організації позакласної роботи з математики

  • Загальнопедагогічні принципи;

  • Добровільність;

  • Інтерес;

  • Самодіяльність;

  • Зв’язок з життям.



Напрями позакласної роботи з математики:

  • Робота з учнями, які не досягли обов’язкового рівня у вивченні програмного матеріалу (додаткові позакласні заняття);

  • Робота з учнями, які бажають підвищити свій рівень навчальних досягнень з певної теми;

  • Робота з учнями, що виявили до вивчення математики підвищений інтерес та здібності (це позакласна робота у традиційному розумінні).



Позакласна робота за формами організації:

          • Масова;
          • Групова;
          • Індивідуальна.


Традиційні і найбільш поширені форми позакласної роботи:

  • Математичні гуртки;

  • Математичні вечори, КВК;

  • Математичні вікторини;

  • Математичні турніри;

  • Математичні естафети;

  • Математичні стінгазети;

  • Математичні олімпіади;

  • Позакласне читання з математики;

  • Математичні екскурсії.



Нові форми позакласної роботи:

  • Конкурс “Нумо, математико!”;

  • Гра “Математичний бій”;

  • Математична вікторина “Що? Де? Чому?”;

  • Математичний хокей;

  • Математичний цирк;

  • Подорож з математикою;

  • Математичний ярмарок;

  • “Брейн-ринг”;

  • Гра “Поле чудес”;

  • Гра “Щасливий випадок”;

  • Гра “О, щасливчику!” тощо.



Математичні газети



Оформлення приміщення





Дякуємо за увагу.

  • Дякуємо за увагу.

  • Успіхів у роботі




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка