Методика проблемно- інтегративного навчання



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


МЕТОДИКА ПРОБЛЕМНО- ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ

  • Авторкандидат педагогічних наук,

  • зав. кафедри теорії та методики виховання СОІППО

  • Гиря О.О.










1) Характер навчання – пошуковий. Засвоєння нового відбувається на основі реалізації навчального завдання за допомогою перетворення способів дій, конструювання нових, крім тих, що запропоновані вчителем.

  • 1) Характер навчання – пошуковий. Засвоєння нового відбувається на основі реалізації навчального завдання за допомогою перетворення способів дій, конструювання нових, крім тих, що запропоновані вчителем.

  • 2) Роль вчителя – створення освітнього середовища, забезпечення мотиваційного й цілеспрямованого керування продуктивною діяльністю учня у процесі здійснення ним кожного компонента цілісної діяльності.

  • 3) Роль учня – виявлення ініціативи діяльності, здійснення перевірки висунутої гіпотези, збір даних, проведення експерименту, моделювання, тобто створення особистого освітнього продукту у формі «приросту» знань, цінностей та способів.

  • 4) Навчальний процес – розвиток особистості учня, його рефлексивного й творчого мислення з виходом за рамки окресленого кола знань, способів дій та ін.



Організація навчального процесу

  • Організація навчального процесу


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка