“Метою післядипломної педагогічної освіти є задоволення індивідуальних потреб громадян у особистісному та професійному зростанні, а також забезпечення потреб держави в кваліфікованих кадрах високого рівня професіоналізму та культури



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



“Метою післядипломної педагогічної освіти є задоволення індивідуальних потреб громадян у особистісному та професійному зростанні, а також забезпечення потреб держави в кваліфікованих кадрах високого рівня професіоналізму та культури, здатних компетентно та відповідально виконувати посадові функції, впроваджувати у виробництво нові технології, сприяти подальшому соціально-економічному розвитку суспільства”

  • “Метою післядипломної педагогічної освіти є задоволення індивідуальних потреб громадян у особистісному та професійному зростанні, а також забезпечення потреб держави в кваліфікованих кадрах високого рівня професіоналізму та культури, здатних компетентно та відповідально виконувати посадові функції, впроваджувати у виробництво нові технології, сприяти подальшому соціально-економічному розвитку суспільства”



поєднання особистісного розвитку з підвищенням професійного потенціалу педагога;

  • поєднання особистісного розвитку з підвищенням професійного потенціалу педагога;

  • забезпечення випереджувального характеру професійної підготовки;

  • мотивування неперервного фахового зростання педагогів;

  • створення ефективних технологій навчання та виховання;

  • поєднання галузевих вимог

  • з проблемою відтворення та збереження загальнолюдських цінностей.



КАФЕДРА

  • КАФЕДРА

  • МЕТОДИКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ

  • ДОШКІЛЬНОЇ і ПОЧАТКОВОЇ

  • ОСВІТИ



Науково-педагогічні працівники:

  • Науково-педагогічні працівники:

  • викладачі – 5,

  • старший викладач - 1,

  • доценти – 3.

  • Педагогічні працівники:

  • 7 методистів

  • Навчальне навантаження на рік передбачає виконання 14760 год, що приблизно відповідає

  • навантаженню 20 науково-педагогічних

  • працівників.



  • учителі початкових класів;

  • завідувачі та вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів;

  • вихователі груп раннього та дошкільного віку;

  • учителі фізичного виховання в школі та інструктори з фізичної культури ДНЗ;

  • учителі музики в школі та музичні керівники ДНЗ;

  • старші медичні сестри ДНЗ.



Підвищення кваліфікації (планове) та

  • Підвищення кваліфікації (планове) та

  • в міжкурсовий період – семінари, майстер-класи, тренінги.

  • Міська школа резерву керівників ДНЗ.

  • Консультування педагогічних працівників.

  • Участь у загальноміських педагогічних заходах (Клуб Дошкілля, конкурси, постійно діючі семінари).

  • Вивчення, узагальнення, впровадження передового педагогічного досвіду.

  • Організація роботи методистів-кореспондентів.



Варіативні форми організації навчального процесу.

  • Варіативні форми організації навчального процесу.

  • Орієнтація на нові цілі післядипломної педагогічної освіти.

  • Індивідуальна зорієнтованість навчальних цілей учасників процесу підвищення кваліфікації.



Актуальність змістових тем модулів.

  • Актуальність змістових тем модулів.

  • Інтегрованість тем, дисциплін.

  • Активні методи навчання.

  • Створення особистісно орієнтованого середовища педагогічної взаємодії.

  • Оптимально можлива індивідуалізація та диференціація навчального процесу.









Форми навчання: заняття в групах; виїзні сесії; конференції з обміну досвідом, круглі столи.

  • Форми навчання: заняття в групах; виїзні сесії; конференції з обміну досвідом, круглі столи.

  • Активні методи навчання: інтерактивні лекції; лекції з використанням тренінгових вправ; дискусії, обговорення конкретних випадків та ситуацій; рольові ігри; обмін досвідом; використання відеофільмів з подальшим обговоренням;

  • рольові ігри.



Спільні засідання, де обговорюються питання організації післядипломної педагогічної освіти в курсовий та міжкурсовий період.

  • Спільні засідання, де обговорюються питання організації післядипломної педагогічної освіти в курсовий та міжкурсовий період.

  • Активна участь працівників кафедри у семінарах, що організовуються РНМЦ.



Здоров’язберігальна філософія в організації процесу в ДНЗ.

  • Здоров’язберігальна філософія в організації процесу в ДНЗ.

  • Смольникова Г.В.

  • 2. Проблеми дитинства: психофізичний супровід дитини під час адаптації в ДНЗ.

  • Меленець Л.І.

  • Ефективність управління ДНЗ як умова підвищення якості його роботи.

  • Смольникова Г.В.

  • Оцінювання знань в початковій школі. Полякова О.В., Кравчук Л.В.









Відвідування слухачами курсів музеїв, виставок, центрів.

  • Відвідування слухачами курсів музеїв, виставок, центрів.

  • Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді.

  • Центр забезпечення дошкільних закладів.

  • Державний музей літератури України.

  • Туристичний інформаційний центр.

  • Видавництво “Шкільний світ”.

  • Державний музей іграшки.

  • Міський будинок учителя (День дошкілля…).

  • ТОВ “Фактор розвитку”.



Видавництво “Основа”.

  • Видавництво “Основа”.

  • Видавництво “Ранок”.

  • Виставка, присвячена Дню інваліда

  • Музей Лесі Українки.

  • Національна бібліотека України для дітей.

  • Музей води.

  • Музей історії спортивної слави Київського національного університету фізичного виховання і спорту.



Спільні засідання кафедр інститутів КМПУ ім Б.Д.Грінченка.

  • Спільні засідання кафедр інститутів КМПУ ім Б.Д.Грінченка.

  • Участь у міжнародних заходах (конференціях).

  • Участь у Всеукраїнських проектах:

  • - Використання інноваційних технологій для підготовки вихователів-дошкільників;

  • - Програмно-методичне забезпечення Базового компонента;

  • - Членство в комісії науково-методичної ради МОН України.



Участь у проектах

  • Участь у міських проектах (Природне середовище і дошкільник).

  • Підвищення кваліфікації через участь у тренінгах та семінарах (Програма “Профілактика ВІЛ-СНІД через систему вищої освіти в Україні).




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка