Міжкультурна освіта як фактор інтеграції України в європейське суспільство. Міжкультурна освіта як фактор інтеграції України в європейське суспільство



Дата конвертації27.12.2016
Розмір444 b.


Міжкультурна освіта як фактор інтеграції України в європейське суспільство.

  • Міжкультурна освіта як фактор інтеграції України в європейське суспільство.




Сучасна людина має бути готовою до життя в умовах багатонаціонального полікультурного середовища, до спілкування і співпраці з людьми різних національностей, рас, віросповідань.

  • Сучасна людина має бути готовою до життя в умовах багатонаціонального полікультурного середовища, до спілкування і співпраці з людьми різних національностей, рас, віросповідань.



Пріоритетним завданням державних учбових закладів великою мірою є сприяння формуванню державної ідентичності, політичної нації, а також виховувати пошану не тільки до свого етносу, але й до культурного розмаїття в цілому.

  • Пріоритетним завданням державних учбових закладів великою мірою є сприяння формуванню державної ідентичності, політичної нації, а також виховувати пошану не тільки до свого етносу, але й до культурного розмаїття в цілому.



Формування стійкого інтересу до історії, культури життя, проблем різних націй;

  • Формування стійкого інтересу до історії, культури життя, проблем різних націй;

  • Розвиток критичного мислення, що забезпечує формування особистісної позиції, уміння продукувати нові цікаві ідеї;

  • Підготовка громадян до взаємодії з навколишнім світом через засвоєння комплексу знань як про свою країну, так і життя за кордоном;

  • Формування навиків ведення діалогу, мирне вирішення проблемних і конфліктних питань, поважаючи точку зору інших, відстоюючи своє бачення але прагнучи консенсусу;

  • Формування бачення свого місця в багатокультурному суспільстві;

  • Виховання у громадян поважного ставлення до історії, звичаїв, релігії та культури інших націй.



Для реалізації ідей міжкультурної освіти потрібен вчитель-європеєць – людина,

  • Для реалізації ідей міжкультурної освіти потрібен вчитель-європеєць – людина,

  • яка:

  • -по-перше, з повагою ставиться до культури різних народів;

  • -по-друге – мобільна, тобто здатна до сприйняття нового;

  • -по-третє – є професіоналом, якому притаманні неперервний професійний розвиток та творчий характер практичної діяльності.



Слід використовувати інтерактивні методи навчання: дискусії, дебати, тренінги;

  • Слід використовувати інтерактивні методи навчання: дискусії, дебати, тренінги;

  • залучати школяра до практичної діяльності: робота зі ЗМІ, бібліотеками, архівами;

  • ознайомлювати учнів із життям людей в інших країнах, їх культурою, мовою;

  • підвищувати інтелектуальний рівень учнів, відкривати нове європейське бачення світу;

  • заохочувати дитину до вивчення іноземних мов.



  • Знання про загальнолюдські, національні цінності, поняття про права людини як найвищу цінність;

  • Знання про сучасну Європу, місце української культури в контексті європейської;

  • Політико-правові знання, усвідомлення таких понять, як демократія, тоталітаризм, знання про різні політичні устрої різних європейських країн;

  • Соціально-економічні знання про організацію економічного життя в європейському суспільстві, ринкові відносини, їхні особливості в Європі та відповідність ринкових відносин в Україні європейським, знання про фінансові системи європейських країн.



Українська держава, маючи великий природний, економічний, культурний, інтелектуальний потенціал, спроможна посісти належне місце серед народів Європи і світу.

  • Українська держава, маючи великий природний, економічний, культурний, інтелектуальний потенціал, спроможна посісти належне місце серед народів Європи і світу.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка