Місце роботи – Вознесенський професійний ліцей Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії; старший викладач



Дата конвертації22.12.2016
Розмір445 b.



  • Місце роботи – Вознесенський професійний ліцей

  • Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії; старший викладач;

  • Педагогічний стаж – 25 років



  • Дата народження 11.11.1967;

  • Освіта: вища;

  • ВНЗ – Миколаївський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Бєлінського(тепер МДУ ім. В.О.Сухомлинського) ;

  • Дата закінчення – 1988 рік;

  • Факультет – філологічний.

  • Спеціальність –“Українська мова і література”;



Викладач української мови та літератури;

  • Викладач української мови та літератури;

  • Завідуючий кабінетом української мови та літератури;

  • Голова методичної комісії соціо-гуманітарних дисциплін;

  • Класний керівник.



Я - вчитель.

  • Я - вчитель.

  • Я - любов і відданість,

  • Віра й терпіння.

  • Я - радість і співрадість,

  • Страждання й співчуття.

  • Я - істина й серце,

  • Совість і шляхетність.

  • Я той, що йде, що дарує,

  • Жебрак і багатий.

  • Я - вчитель і учень,

  • Вихователь і вихованець.



  • Кожна дитина талановита.

  • Кожна дитина має право на помилку.

  • Кожна дитина має право на вільний творчий пошук.



Забезпечити належну підготовку учнів з української мови та літератури;

  • Забезпечити належну підготовку учнів з української мови та літератури;

  • Забезпечити систему розвитку інтересу і потреби при вивченні української мови і літератури в період навчання на основі глибокого усвідомлення цінності й необхідності навчання;

  • Створити умови для підготовки учнів;

  • Виховувати цілеспрямованість, відповідальність, свідоме ставлення до розумової праці, розвивати пошукові, творчі здібності учнів;

  • Стимулювати потребу в самоосвіті, самовихованні;

  • Проводити роботу з обдарованою молюддю: участь в конкурсах, олімпіадах;

  • Розвивати ініціативи та творчий пошук в учнів;

  • Використовувати інноваційні технології та перспективний педагогічний досвід.





проектувальний (проектування навчальний цілей, практичних завдань, прогнозування результатів діяльності),

  • проектувальний (проектування навчальний цілей, практичних завдань, прогнозування результатів діяльності),

  • конструктивний (розробка планів занять, обробка результатів, підготовка звітів),

  • організаційний (організація виконання робіт, їх контроль, виховна робота з учнями та батьками),

  • гностичні вміння (формулювання пізнавальних задач, проблем, науковий пошук, практична оцінка навчального процесу),

  • комунікативні вміння (встановлення контактів з учнями, батьками, колегами),

  • інформаційні (опрацювання начальної, наукової інформації).





1995 рік - “Тестовий контроль на уроках української мови та літератури”.

  • 1995 рік - “Тестовий контроль на уроках української мови та літератури”.

  • 1996 рік - “Організація позаурочних заходів з української мови та літератури”.

  • 1997-2000 рік - “Творчий підхід в організації навчальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури”.

  • 2000-2005 - «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів  (метод «Проектів»)»



2005- 2010 рр. - “Інтерактивні форми навчання на уроках української мови та літератури”.

  • 2005- 2010 рр. - “Інтерактивні форми навчання на уроках української мови та літератури”.

  • 2010-2015 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних компетенційучнів (ІКТ)











Індивідуальні плани роботи з учнями, які мають підвищену мотивацію до вивчення предметів.

  • Індивідуальні плани роботи з учнями, які мають підвищену мотивацію до вивчення предметів.

  • Організація проектно-дослідницької діяльності в урочній та позаурочній діяльності.

  • Розвиток креативних здібностей учнів через участь в творчих конкурсах і олімпіадах.

  • Індивідуальний підхід при підготовці учнів до підсумкового оцінювання, ДПА та ЗНО.

    • Індивідуальні та групові консультації;
    • Диференціація навчання на уроках;
    • Виконання творчих завдань(лінгвістичні дослідження,
    • презентації, кросворди, виготовлення
    • дидактичного матеріалу);
    • Використання ресурсів
    • Інтернету
    • під час тестування.




Розвиток творчих здібностей учнів через залучення учнів до проведення вечорів, до вікторин, конкурсів, олімпіад, презентацій та пошуково-дослідної діяльності;

  • Розвиток творчих здібностей учнів через залучення учнів до проведення вечорів, до вікторин, конкурсів, олімпіад, презентацій та пошуково-дослідної діяльності;

  • Підготовка та проведення мовно - літературних годин, літературних свят;

  • Робота мовно-літературного гуртка “Дивослово”





Робота мовно-літературного гуртка «Дивослово».

  • Робота мовно-літературного гуртка «Дивослово».

    • Випуск мовно-літературних газет та листівок;
    • Літературні світлиці;
    • Культурні походи;
    • Читання власних творів;
    • Мовні ігри;
    • Виконання творчих завдань;
    • Презентації.










Українська мова

  • Українська мова

  • Енциклопедія “Українська мова”: http://litopys3.freeservers.com/ukrmova/um.htm

  • Уроки державної мови: http://mova.kreschatic.kiev.ua/

  • Сайт «Я розмовляю українською»: http://www.arkas-proswita.iatp.org.ua

  • Словники, довідники: http://www.slovnyk.org

  • Словник: Англійсько-Білорусько-Польсько-Російсько-Український тлумачний; посилання на мовознавчі публікації, матеріали конференцій; мовознавча статистика тощо.

  • Довідник з української мови: http://www.ussr.to/All/tishkovets/movva.html

  • Автоматичний перекладач російсько-український, українсько-російський:

  • http://www.uaportal.com/cgi_bin/translator.cgi?lang=r

  • http://www.ukrcenter.com/library/read.asp?id=1964Україно-Російський Фразеологічний Словник)



Програми, тести:

  • Програми, тести:

  • Варіанти тестових завдань з української мови для вступників до Львівського державного університету: http://www.franko.lviv.ua/general/testy

  • Програма вступних іспитів з української мови для абітурієнтів:

  • http://www.unicyb.kiev.ua/Site_Ukr/abit/PROGRAMS/progs2.html

  • Методичні матеріали, підручники та інше

  • «Дивослово»: Журнал: Українська мова й література в навчальних закладах: http://dyvoslovo.bigmir.net/

  • Електронний підручник з сучасної української мови (Київський університет): http://www.philolog.univ.kiev.ua

  • Сайт Інституту філології Київського національного університету ім Т.Г.Шевченка: http://linguist.univ.kiev.ua

  • Філологічні цікавинки

  • Українська абетка з використанням латиниці: http://library.org.ua/abetka.htm





1994 рік – обласний конкурс “Вчитель року” серед викладачів ПТНЗ – ІІІ місце;

  • 1994 рік – обласний конкурс “Вчитель року” серед викладачів ПТНЗ – ІІІ місце;

  • 2006 рік – обласний конкурс “Вчитель року” – номінація “За популяризацію рідної мови”;

  • 2010 рік – обласний конкурс “Нові імена”, номінація “Українська мова та література” серед викладачів ПТНЗ - І місце





Учитись важко, а учить ще важче,




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка