Місце та роль комунікації в циклі політики. Демократія (спів)участі



Сторінка1/8
Дата конвертації03.06.2016
Розмір446 b.
  1   2   3   4   5   6   7   8



Місце та роль комунікації в циклі політики. Демократія (спів)участі

  • Місце та роль комунікації в циклі політики. Демократія (спів)участі

  • Рівні взаємодії та методи комунікації

  • Практика ЄС. Нормативні вимоги в Україні

  • Засади проведення консультацій. Підходи та принципи.

  • Визначення зацікавлених сторін і партнерів

  • Розробка комунікативних планів

  • Ефективне проведення заходів з обговорення





  • Принцип участі та прозорості – до процесу розробки і планування політики по можливості варто підключити всіх основних “гравців”, зацікавлені сторони (громадські організації, органи самоврядування, приватний сектор, профспілки і т.п.) залежно від встановленої мети та обсягів політики. Також необхідно інформувати суспільство про вжиті кроки та альтернативи.

  • Принцип послідовності та координації

  • Принцип фінансових можливостей

  • Принцип відповідальності

  • Принцип субсидіарности







Вступ (Мета та процес розробки, у тому числі ті, хто розробляє.Проведені консультації).

  • Вступ (Мета та процес розробки, у тому числі ті, хто розробляє.Проведені консультації).

  • Опис ситуації (…Інституції, пов'язані з рішенням проблеми.Основні цільові групи/ зацікавлені сторони).

  • Визначення основних проблем (проблеми завжди “для когось”)

  • …Цілі. Напрями діяльності / Альтернативи.

  • Результати політики, дії та показники реалізації політики

  • Оцінка впливу (на зацікавлені сторони)

  • Головні кроки та відповідальні інституції (Хто? Що? Де? Коли?)

  • Моніторинг (Хто? Коли? Як?)



творчих людей

  • творчих людей

  • експертів (вчених, аналітиків, практиків)‏

  • зацікавлені сторони

  • партнерів



Метод інтерв'ю, як правило, передбачає особисту зустріч, під час якої дослідник ставить серію запитань щодо теми, яка його цікавить. Існують структуровані та неструктуровані інтерв'ю.

    • Метод інтерв'ю, як правило, передбачає особисту зустріч, під час якої дослідник ставить серію запитань щодо теми, яка його цікавить. Існують структуровані та неструктуровані інтерв'ю.
    • Визначте осіб, які Вас цікавлять. Складіть список питань.
    • Відішліть їх заздалегідь. Записуйте інтерв'ю. Розшифровуйте інтерв'ю. Відішліть для перевірки даних.
    • Цей процес може бути досить довгим та повільним, якщо дотримуватись усіх теоретичних вимог до його проведення, але він може надати чимало раніше ніде не опублікованої інформації.


Експертні методи можуть досить широко використовуватися у державному управлінні.

    • Експертні методи можуть досить широко використовуватися у державному управлінні.
    • Експерти з міністерств проводять початковий аналіз, знаходять шляхи розв'язання проблеми, але існує одна проблема – вони мають особисті переконання та упередження, що можуть стати на заваді найефективнішому рішенню.
    • Тому експерти недержавного та приватного секторів повинні залучатися до процесу шляхом участі у робочих групах, інтерв'ю, або шляхом запиту про оцінку розроблених документів.




Інструменти нормативного регулювання

  • Інструменти нормативного регулювання

  • Фінансові інструменти

  • Інформаційні інструменти

  • Інституційні інструменти

  • Інструменти делегування функцій



Щоб позбутися несподіваних сюрпризів, треба робити оцінку наслідків державних рішень - не лише для зацікавлених сторін, але й для випадково залучених груп!

  • Щоб позбутися несподіваних сюрпризів, треба робити оцінку наслідків державних рішень - не лише для зацікавлених сторін, але й для випадково залучених груп!

  • Принципи оцінки наслідків

  • Прозорість: консультації та оприлюднення результатів

  • Критерії для визначення ступеню деталізації оцінки наслідків

  • Значний вплив на суспільство

  • Питання розподілу повині бути присутні завжди під час аналізу вигід та витрат

  • Уточнення потреб клієнта – один зі шляхів спрощення схеми оцінки наслідків



Справедливість (врахування перерозподільчого ефекту – непропорційного впливу на різні регіони, верстви, групи населення);

  • Справедливість (врахування перерозподільчого ефекту – непропорційного впливу на різні регіони, верстви, групи населення);

  • Політична здійсненність (у тому числі, суспільна підтримка);

  • Результативність (досягнення цілей)

  • Ефективність (співвідношення витрат та результатів)

  • Адміністративна здійсненність (врахування обмежень щодо умов та ресурсів).



  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка