Мистецтво могутній засіб



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





«Мистецтво - могутній засіб

  • «Мистецтво - могутній засіб

  • виправлення людської недосконалості»

  • Теодор Драйзер





Використання ІКТ на уроках образотворчого

  • Використання ІКТ на уроках образотворчого

  • мистецтва в початкових класах

  • Т.О. Христос, вчитель образотворчого

  • мистецтва НВК «Сватівська ЗОШ І ст. – гімназія»

  • Сучасний урок образотворчого мистецтва

  • А.Д. Шведова, вчитель образотворчого

  • мистецтва НВК «Сватівська ЗОШ І ст. – гімназія»

  • Розвиток творчих здібностей вихованців засобами

  • образотворчого мистецтва в умовах позашкільного

  • закладу

  • Л.О. Садикова, методист районного

  • молодіжного центру «Слобожанська духовна криниця

  • ім. Щепенка»   



“Найсвоєрідніша цінність мистецтва в тому, що воно допомагає людині і пейзажеві, образові і світові зустрітися і знайти одне одного”

  • “Найсвоєрідніша цінність мистецтва в тому, що воно допомагає людині і пейзажеві, образові і світові зустрітися і знайти одне одного”

  • Лайнер Рільке



урок повинен торкатися емоцій учнів;

  • урок повинен торкатися емоцій учнів;

  • у процесі образотворчої діяльності необхідно будити творчі здібності кожної дитини, сприяти їх розвитку;

  • на уроках образотворчого мистецтва учні, окрім власної творчості, повинні прилучатися до досягнень світової художньої культури.



бінарні уроки;

  • бінарні уроки;

  • уроки-дискусії (урок-діалог, урок-диспут, урок-засідання, урок-круглий стіл, урок-прес-конференція,урок-семінар);

  • уроки-дослідження (урок-знайомство, урок-панорама ідей, урок “Що? Де? Коли?”);



уроки-звіти (урок-аукціон, урок-захист, урок-композиція, урок-презентація, урок-ярмарок);

  • уроки-звіти (урок-аукціон, урок-захист, урок-композиція, урок-презентація, урок-ярмарок);

  • уроки-змагання (урок-конкурс, урок-турнір, урок-мозкова атака);

  • уроки-мандрівки (урок-екскурсія, урок-марафон, урок-подорож);

  • уроки-сюжетні замальовки (урок-віночок, урок-казка, урок-картинна галерея).



- дати учням завдання для попередньої підготовки;

  • - дати учням завдання для попередньої підготовки;

  • - на одному занятті використовувати один, максимум – два інтерактивні методи, а не їх калейдоскоп;

  • провести глибоке обговорення за підсумками інтерактивної вправи;

  • визначити хронометраж, ролі учасників, підготувати запитання й можливі відповіді, виробити критерії оцінки ефективності заняття;

  • - передбачити різноманітні методи для привернення уваги учнів, налаштування їх на роботу, підтримання дисципліни.



На етапі актуалізації опорних знань:

  • На етапі актуалізації опорних знань:

  • - “Ланцюжок”, “Пінг-понг”, “Так-Ні”, “Асоціації”;

  • На етапі перевірки рівня засвоєння знань:

  • Сигнальні картки;

  • На етапі засвоєння навчальної інформації:

  • -“Експедиція”, “Подорож”, “Мозкова атака”, “Прес-конференція”, метод проектів, робота в малих групах;

  • На етапі ознайомлення з художнім твором та на етапі узагальнення набутих знань:

  • - “Світська розмова”, “Мікрофон”, “Навчаючи вчуся”, “Акваріум” тощо.



“Творчість починається там, де інтелектуальні й естетичні багатства, засвоєні , здобуті раніше, стають засобом пізнання, освоєння, перетворення світу. При цьому людська особистість немовби зливається із своїм духовним надбанням”

  • “Творчість починається там, де інтелектуальні й естетичні багатства, засвоєні , здобуті раніше, стають засобом пізнання, освоєння, перетворення світу. При цьому людська особистість немовби зливається із своїм духовним надбанням”

  • В.О. Сухомлинський








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка