Модель діяльності психолога дитячого будинку Підготувала : практичний психолог дитячого будинку “Центр захисту дітей” Богдан Н. Г



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.


Модель діяльності психолога дитячого будинку Підготувала : практичний психолог дитячого будинку “Центр захисту дітей” Богдан Н. Г.


Наша родина





Мета психологічного супроводу

  • Забезпечення супроводу вихованців на кожному віковому етапі для розвитку їх особистості, індивідуальності

  • Допомога із саморозвитком, професійним та життєвим самовизначенням

  • Створення умов для подолання психологічного дискомфорту (для всього колективу)



В моделі психологічного супроводу дитячого будинку основними видами діяльності являються:



Психодіагностика









Для кожної дитини ведеться індивідуальна картка з планом супроводу та рекомендаціями



Профілактика



з дітьми

  • з дітьми

  • Завдання

  • Попередження проблем, які можуть зашкодити подальшій соціалізації вихованця, зменшення психоемоційного дискомфорту

  • Напрями

    • Адаптація новоприбулих дітей;
    • Психологічний супровід різних вікових груп;
    • Гендерне виховання;
    • Укріплення сімейних стосунків між дітьми з однієї родини, родичами.
  • Форми

  • Тренінг „Рівний рівному” модуль „Прояви турботу і обачливість”;

  • Консультаційний пункт „Уроки людяності”;

  • Перегляд та обговорення проблемного відео;

  • Консиліум;

  • Консультативна діяльність;

  • Бесіди;

  • Хвилини емоційного розвантаження;

  • Пам’ятки.



З БАТЬКАМИ, ОПІКУНАМИ Завдання Укріплення сімейних стосунків Напрями Робота із: - кровними родичами; - прийомними батьками та опікунами. Форми - Бесіди, консультації; - Діагностика







Підлітки

  • Завдання

  • Орієнтація на створення умов для активного використання психологічних знань в процесі спілкування та особистісного розвитку

  • Напрями

  • Планування майбутнього життя;

  • Формування вміння ефективного спілкування;

  • Соціалізація та адаптація в колективі;

  • Розвиток ціннісної сфери;

  • Сімейне та статеве виховання;

  • Подолання агресивних тенденцій

  • Форми просвіти:

  • Тренінг (за програмою “Рівний-рівному”)

  • Індивідуальні консультації;

  • Дискусії;

  • Пам’ятки;

  • Перегляд навчальних відеоматеріалів





Завдання



Кожна посмішка дитини, кожен щасливий погляд – це моя величезна перемога!... Це доказ того, що я, як психолог, дію в потрібному напрямку. Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка