Модель методичної роботи Гончариської зош І-ІІІ ступенів опорної школи філологічного профілю Петраківського освітнього округу



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.


Модель методичної роботи Гончариської ЗОШ І-ІІІ ступенів опорної школи філологічного профілю Петраківського освітнього округу


це творча лабораторія школи, це безперервна освіта та спілкування педагогічних працівників, постійного пошуку і використання старих і нових джерел, що живлять творчий потенціал педагога



Методична робота у навчальновиховному процесі -

  • це складний творчий процес, якому притаманні свої закономірності, мета і завдання, тому й будується ця робота за схемою:



Структура методичної роботи



Функції методичної служби школи



Працюємо над науково-методичною проблемою:

  • “Впровадження

  • особистісно-зорієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських якостей”



Схема реалізації методичної проблеми школи







Реалізація індивідуальної форми роботи



Реалізація загальношкільних і групових форм роботи



Драматичний гурток “Лицедій”





Форми організації методичної роботи



Методичні об’єднання

  • Це об'єднання вчителів як одного предмета, так і декількох, котре націлене на конкретне переосмислення загальнодидактичних, загально-педагогічних положень стосовно конкретного уроку або виховного заходу.



Робота методичного об’єднанння

  • Методичне об‘єднання суспільно-гуманітарного циклу працює над проблемою:

  • “Розвиток та впровадження інноваційних технологій на уроках предметів суспільно-гуманітарного напрямку”



Склад методичної ради опорної школи філологічного напрямку

  • Підлипна І.М. – директор школи

  • Калниболотчук О.Б. – заступник директора школи з навчально-виховної роботи

  • Руденко Т.А. – голова шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу



Робота з молодими вчителями

  • Справжнім учителем можна

  • стати після кількох років роботи

  • в хорошому педагогічному колективі.

  • А. Макаренко

  • З чого ж починається ця діяльність? Спочатку для визначення структури та планування методичної роботи з молодими спеціалістами здійснюється діагностування, а також ознайомлення з необхідною первинною інформацією. Потім – анкетування, яке дає змогу виявити труднощі в роботі молодих колег та сконцентрувати діяльність на подолання недоліків.



Школа молодого вчителя

  • Молодий вчитель:

  • Печенікіна Т.О., вчитель української мови та літератури, стаж роботи 2 роки

  • Наставник:

  • Руденко Т.А.,

  • вчитель вищої категорії, вчитель української мови та літератури, стаж роботи 28 років.



Запровадження ППД

  • Суть керівництва сучасною школою

  • полягає в тому, щоб у найважчій справі

  • привселюдно створювався, дозрівав і

  • Запроваджувався найкращий досвід на основі

  • передових педагогічних ідей.

  • В.Сухомлинський.

  • Передовий

  • педагогічний досвід –

  • це результат творчої діяльності педагога з елементами новизни, спрямований на виконання актуальних завдань навчання і виховання.



Форми і методи розповсюдження досвіду



Атестація

  • це неперервний процес та очікуване педагогом задоволення базової, професійної, концептуальної потреби – потреби у визнанні, у конструктивній само- і взаємооцінці себе і всієї діяльності.



Форми атестації






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка