Модель Модель



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


Модель

  • Модель

  • превентивної освіти

  • у Школі, дружній

  • до дитини






  • забезпечення якості освіти відповідно до європейських і світових стандартів, завдяки чому учні зможуть досягти благополуччя, розвинути свій потенціал і реалізувати власні здібності у повному обсязі;

  • створення атмосфери, за якої учні можуть вільно висловлювати свої думки і погляди, виявляти розуміння необхідності дотримання соціальних норм і правил шкільного співжиття;

  • прогнозування і запобігання можливим ризикам і небезпекам для життя і здоров’я учнів та вчителів, які можуть виникнути у приміщенні школи, на її території, у межах місцевої громади;

  • залучення учнів і батьків до процесів реформування діяльності навчального закладу на основі моделі Школи, дружньої до дитини, узгодження співпраці суб’єктів педагогічної взаємодії;

  • удосконалення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів щодо опанування і впровадження ними методики організації навчання і виховання учнів на засадах розвитку життєвих умінь;

  • використання потенціалу самоорганізації школи, розвиток форм і механізмів державно-громадського управління діяльністю навчального закладу;

  • удосконалення наявних і розроблення нових ефективних моделей соціального партнерства навчального закладу з іншими соціальними партнерами;

  • посилення ролі навчального закладу в активізації діяльності місцевої громади з метою забезпечення цілісного благополуччя учнів школи;

  • налагодження інформаційного супроводу і створення системи моніторингу діяльності Школи, дружньої до дитини







Аспекти превентивного виховання:

  • Аспекти превентивного виховання:

  • Педагогічний

  • Соціальний

  • Психологічний

  • Правовий



Гурткова

  • Гурткова

  • Внутрішкільні дитячі організації

  • Дослідницько-пошукова робота

  • Туристсько-краєзнавча

  • Індивідуальна робота з дітьми певних категорій

  • Профільна освіта

  • Мала академія наук



забезпечення згуртованості й організованості учнівського колективу;

  • забезпечення згуртованості й організованості учнівського колективу;

  • систематичне вивчення реальних можливостей учнів класу;

  • розробка й застосування разом з учнями системи заходів щодо опанування навичок і вмінь навчальної праці;

  • залучення до активної співпраці батьків учнів;

  • вивчення шкільної мотивації учнів 1-х класів(Н.Г. Лусканова), дослідження мотивації навчання в першокласників (М.Р. Гінзбург),тест шкільної зрілості Керна-Йірасека;

  • психологічний супровід учнів з початкової до середньої ланки школи ( методи обстеження: методика визначення рівня шкільної тривожності (Філіпс), опитувальник «Почуття в школі» (О.Є. Марінушкіна);

  • загальношкільна робота з батьками першокласників, п’ятикласників;

  • розгляд питань, пов’язаних з забезпеченням дружньої, заохочувальної, сприятливої атмосфери на засіданнях ради школи, ради профілактики,педагогічної ради, методичного об’єднання класних керівників;

  • організація роботи органу учнівського самоврядування «Світ»;

  • організована допомога членів волонтерського загону;

  • підтримка та укріплення шкільних традицій;

  • спільна участь у Всеукраїнських благодійних акціях



діти взяті на облік медпрацівником школи та представниками районної поліклініки;

  • діти взяті на облік медпрацівником школи та представниками районної поліклініки;

  • учні щорічно проходять медичні огляди, при необхідності їм призначається стаціонарне або амбулаторне лікування;

  • щоранку проводиться облік відсутності учнів на уроках, встановлюється причина;

  • організація шкільної діяльності проводиться в умовах класних кімнат із задовільним мікрокліматом: основний потік світла зліва, є додаткове освітлення, стіни обклеєні шпалерами світлого кольору, температурний режим дотримано, режим провітрювання та вологого прибирання проводиться регулярно, розміщення дітей за партами проведено з дотриманням фізіологічних особливостей та з урахуванням стану здоров’я;

  • діти отримують гаряче харчування, питну воду;

  • перерви складають 10 та 20 хвилин;

  • на уроках проводяться фізкультхвилинки, хвилини релаксації;

  • щодо попередження захворюваності діти пишуть профілактичні диктанти



результативна участь у районних та обласних олімпіадах, конкурсах, МАН, змаганнях, виставках;

  • результативна участь у районних та обласних олімпіадах, конкурсах, МАН, змаганнях, виставках;

  • організація та проведення шкільних заходів, свят, конкурсів навчального та творчого змісту;

  • участь в роботі школи представників батьківської громадськості, запрошення батьків на загальношкільні та класні виховні заходи;

  • активна співпраця вчителів між собою, обмін досвідом на засіданнях методичного об’єднання класних керівників, педрадах, взаємовідвідування уроків,виховних заходів;

  • робота практичного психолога школи у даному напрямку;

  • проведення тематичних занять з питань репродуктивного здоров’я, попередження захворюваності;

  • проведення у березні 2014 року «Маршруту безпеки»;

  • тісна співпраця школи з громадськими організаціями, позашкільними закладами , службами району



  • Спільну роботу педколективу та батьків спрямовано на особистісне становлення кожної дитини. Роботу школи налагоджено таким чином, що кожен учасник навчально-виховного процесу почуває себе у безпеці:

  • підтримується високий рівень дисциплінованості;

  • щосеместрово проводиться рейтинг роботи класів з наступних питань: дотримання правил поведінки, успішність у навчанні, участь у загальношкільних заходах, участь у спортивних змаганнях , робота учнівського самоврядування;

  • виступи на батьківських зборах, засіданнях ради школи;

  • проведення тренінгів «Способи емоційної саморегуляції» (8-11 класи); «Конфлікт. Способи вирішення конфліктів»( 5-7 класи); ігрових занять для учнів 1-4-х класів «Я-вільна людина»;

  • прикладом дієвої роботи у даному напрямку може бути один з видів діяльності практичного психолога школи – щороку в школі проводиться психологічний супровід учнів з початкової до середньої ланки школи на виявлення рівня особистісної та шкільної тривожності, емоційних станів учнів за методикою визначення рівня шкільної тривожності (Філіпс), опитувальник «Почуття в школі» (О.Є. Марінушкіна)



Із 630 учнів 2-11 класів 14,8% дітей навчаються на високому рівні навчальних досягнень, 49,3% – на достатньому рівні, 34,1% – на середньому, 1,8% – на початковому

  • Із 630 учнів 2-11 класів 14,8% дітей навчаються на високому рівні навчальних досягнень, 49,3% – на достатньому рівні, 34,1% – на середньому, 1,8% – на початковому









83% учнів школи відвідують позашкільні заклади різного профілю

  • 83% учнів школи відвідують позашкільні заклади різного профілю





Традиційні методи роботи: 1)робота ради школи, 2)загальношкільні та класні батьківські збори, 3)запрошення батьків до школи, 4)проведення батьківського лекторію, 5)заняття школи молодих батьків,6) день відкритих дверей, 7)відвідування батьків удома,8) комп’ютерне спілкування; 9) консультаційна допомога практичного психолога, 10)запрошення батьків на виховні заходи;

  • Традиційні методи роботи: 1)робота ради школи, 2)загальношкільні та класні батьківські збори, 3)запрошення батьків до школи, 4)проведення батьківського лекторію, 5)заняття школи молодих батьків,6) день відкритих дверей, 7)відвідування батьків удома,8) комп’ютерне спілкування; 9) консультаційна допомога практичного психолога, 10)запрошення батьків на виховні заходи;

  • Інтерактивні методи роботи: 1)день добрих справ, 2)вечір великої родини,3)дискусійний клуб, 4) педагогічні практикуми, 5) конференції, 6) проведення спільних творчих та спортивних конкурсів



Шкільне самоврядування нашої школи – парламентська республіка “ Світ” діє на підставі Статуту та Положення про учнівське самоврядування.

  • Шкільне самоврядування нашої школи – парламентська республіка “ Світ” діє на підставі Статуту та Положення про учнівське самоврядування.

  • До складу парламентської республіки входять 6 міністерств:

  • науки та дисципліни,

  • інформаційно-просвітницької роботи,

  • толерантності та доброчинності,

  • культури , дозвілля та відпочинку,

  • господарський,

  • спорту та праці



моральна вихованість;

  • моральна вихованість;

  • інтелектуальна мобільність;

  • естетична вихованість;

  • емоційно-вольова стійкість;

  • фізичний і життєвий тонус;

  • орієнтованість у світі професій;

  • участь у житті суспільства й ухваленні рішень;

  • комфортність;

  • соціальна захищеність;

  • безпечність життєдіяльності



ціннісне ставлення до суспільства і держави;

  • ціннісне ставлення до суспільства і держави;

  • ціннісне ставлення до людей;

  • ціннісне ставлення до себе;

  • ціннісне ставлення до мистецтва;

  • ціннісне ставлення до природи;

  • ціннісне ставлення до праці



конкурси творчих робіт;

  • конкурси творчих робіт;

  • заходи, присвячені річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників;

  • тиждень правових знань «Право знати право»;

  • робота правового лекторію «Правознавець»;

  • тиждень Захисту Вітчизни «Славні хлопці-українці!»;

  • «Козацькі забави»;

  • екскурсійні поїздки з учнями під час канікул;

  • заходи щодо Дня українського козацтва;

  • заходи, присвячені Дню партизанської слави;

  • заходи з розвитку краєзнавства;

  • заходи щодо Дня пам’яті жертв голодомору;

  • заходи присвячені Дню виводу радянських військ з Афганістану;

  • заходи присвячені річниці Чорнобильської трагедії;

  • заходи присвячені Дню Перемоги



Свято першого дзвоника ;

  • Свято першого дзвоника ;

  • День людей похилого віку, операція «Милосердя»;

  • уроки гендерної рівності;

  • загальношкільні батьківські збори;

  • акція «Запали свічу пам’яті»;

  • акція «Діти-дітям» до Міжнародного дня інвалідів ;

  • постійна допомога дітям-сиротам, дітям-інвалідам, дітям, сім’ї яких опинилися в скрутних життєвих умовах;

  • виховна робота з дітьми та їхніми батьками спрямована на виконання плану заходів із підтримки сімей;

  • робота волонтерського загону по допомозі ветеранам та учасникам Великої Вітчизняної війни, людям похилого віку;

  • виховні години родинно – сімейного спрямування;

  • проведення вечора-зустрічі з випускниками школи;

  • вечір відпочинку для старшокласників до Дня Святого Валентина;

  • відзначення Дня 8 Березня;

  • День гумору;

  • проведення свята «Прощання з Букварем”;

  • проведення випускних свят;

  • заходи до Міжнародного дня сім’ї;

  • заходи присвячені Дню Перемоги;

  • заходи присвячені Дню матері



організація шкільного самоврядування;

  • організація шкільного самоврядування;

  • аналіз відвідування дітьми гуртків, спортивних секцій;

  • проведення тематичних годин спілкування « Зі знаками дружи-не знатимеш біди»;

  • проведення бесід з учнями з профілактики дитячого травматизму під час канікул;

  • профілактична робота щодо запобігання отруєнь;

  • профілактична робота щодо попередження вживання алкогольних, наркотичних та психотропних речовин, тютюнопаління;

  • профілактична робота щодо попередження протиправної поведінки, безпритульності, бездоглядності;

  • Всесвітній день боротьби зі СНІДом «Діти проти СНІДу»;

  • бесіди з техніки безпеки під час проведення новорічних свят, канікул, загальношкільних заходів, змагань, відпочинку;

  • участь у районних змаганнях юних інспекторів дорожнього руху та юних пожежних

  • проведення «Маршруту безпеки»;

  • Малі олімпійські ігри;

  • шкільний етап та участь у міському етапі

  • Всеукраїнського фестивалю «Молодь обирає здоров’я»;

  • рейди «Палінню – ні!»;

  • тиждень безпеки життєдіяльності;

  • тематичні зустрічі з представниками служб району;

  • проведення рейдів «Урок»;

  • перевірка організації харчування учнів школи



організація та проведення Дня учителя «По краплі душу дітям віддаєте…»;

  • організація та проведення Дня учителя «По краплі душу дітям віддаєте…»;

  • проведення тематичних виставок, презентацій;

  • організація заходів, концертів, змагань;

  • свято «Осінній бал» для 9-11 кл.;

  • екскурсійні поїздки для учнів під час осінніх, зимових канікул;

  • проведення новорічних свят (1-11 кл.);

  • екскурсійні поїздки під час осінніх, зимових канікул естетичного спрямування;

  • участь учнів школи у класних, загальношкільних, районних, обласних конкурсах;

  • співпраця з музичною школою, краєзнавчим музеєм, центром дитячої творчості, станцією Юних натуралістів



свято врожаю для учнів 2-4 класів;

  • свято врожаю для учнів 2-4 класів;

  • екологічна акція «Чисте подвір’я»;

  • фотовиставка «Краса природи рідного краю»;

  • екскурсійні поїздки з учнями під час канікул;

  • виставки творчих робіт «Збережи ялинку»;

  • виставка малюнків «Енергія і середовище»;

  • заходи в рамках енергоефективності;

  • виставка фотографій , малюнків «Цікаве довкілля – чисте довкілля»;

  • бесіди з техніки безпеки під час проведення новорічних свят, загальношкільних та районних конкурсів, свят;

  • виховні години, години спілкування на екологічну тематику;

  • місячник охорони навколишнього середовища;

  • заходи до Дня довкілля



закріплення території двору та підлеглої території школи за класами;

  • закріплення території двору та підлеглої території школи за класами;

  • робота трудового десанту;

  • «Дім без книги - день без сонця» до Дня бібліотеки;

  • конкурс «Живи, книго!»;

  • рейд-перевірка підручників «Як живеш, підручнику?»;

  • тиждень бібліотеки;

  • профорієнтаційна робота: зустріч з представниками вузів, робота інформаційного куточка;

  • проведення виховних годин, годин спілкування, виставок , завданням яких є виховання у дітей ціннісного ставлення до праці



ознайомлення учнів зі статутом школи та єдиними вимогами до зовнішнього вигляду та поведінки учнів;

  • ознайомлення учнів зі статутом школи та єдиними вимогами до зовнішнього вигляду та поведінки учнів;

  • Європейський тиждень місцевої демократії;

  • акція «16 днів без насилля»;

  • Декада толерантності;

  • Всеукраїнський тиждень права



збір даних про дітей пільгових категорій та дітей, які потребують особливої уваги;

  • збір даних про дітей пільгових категорій та дітей, які потребують особливої уваги;

  • затвердження громадських наставників для роботи з учнями, схильними до правопорушень;

  • обстеження матеріально-побутових умов учнів пільгового контингенту;

  • тиждень професійної орієнтації;

  • перевірка відвідування уроків учнями школи;

  • робота з учнями, спрямована на залучення до активного шкільного та позашкільного життя;

  • зустріч з представниками правоохоронних органів батьків, дітей, з метою попередження правопорушень;



Забезпечення цілісного благополуччя дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу

  • Забезпечення цілісного благополуччя дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу

  • Прогнозування і запобігання можливим ризикам і небезпекам для життя і здоров’я учнів та вчителів

  • Попередження негативних явищ в учнівському середовищі

  • Залучення учнів і батьків до процесів реформування діяльності навчального закладу

  •  Залучення освітніх, медичних, соціальних та правоохоронних закладів до вирішення проблем попередження правопорушень і злочинності, координації зусиль суб’єктів превентивної діяльності

  • Посиленню тенденції до зниження вживання наркотиків, алкоголю, тютюну, ВІЛ -інфікованості, формуванню у молодого покоління здорового способу життя

  • Зміні установок і моделей поведінки неповнолітніх груп ризику

  • Соціально-психологічній адаптації неповнолітніх, які мають життєві проблеми

  • Збільшенню кількості дітей для здійснення превентивної роботи


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка