Можливість досягнути поставленої мети бачу у збалансованому, виваженому поєднанні кращих традицій вітчизняної освіти, використанні інноваційних педагогічних технологій та можливостей комп’ютерної техніки, цифрових комунікацій



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.





глибоке засвоєння навчального матеріалу учнями й осмислення його на уроках фізики та інформатики, формування міжособистісних відносин в учнів, навчання радістю, успіхом, удачею під час пошуку й розв’язання проблемних питань.

  • глибоке засвоєння навчального матеріалу учнями й осмислення його на уроках фізики та інформатики, формування міжособистісних відносин в учнів, навчання радістю, успіхом, удачею під час пошуку й розв’язання проблемних питань.



створити умови для повноцінного розвитку інтелектуального, творчого потенціалу школярів, їх особистісних якостей;

  • створити умови для повноцінного розвитку інтелектуального, творчого потенціалу школярів, їх особистісних якостей;

  • забезпечити формування та розвиток ключових компетенцій;

  • здійснювати викладання фізики з урахуванням комплексного, компетентнісного, діяльнісного, системного підходу на основі принципів науковості, доступності, гуманізації, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.

  • розвиток пізнавальний інтересу учнів, увагу, пам’ять,

  • логічного та критичного мислення;

  • виховувати самостійних, свідомих, ініціативних громадян суспільства;





Можливість досягнути поставленої мети бачу у збалансованому, виваженому поєднанні кращих традицій вітчизняної освіти, використанні інноваційних педагогічних технологій та можливостей комп’ютерної техніки, цифрових комунікацій:

  • Можливість досягнути поставленої мети бачу у збалансованому, виваженому поєднанні кращих традицій вітчизняної освіти, використанні інноваційних педагогічних технологій та можливостей комп’ютерної техніки, цифрових комунікацій:



створення проблемних ситуацій;

  • створення проблемних ситуацій;

  • прийом «здивуй» цікавою розповіддю, фізичним дослідом, відео репортажем;

  • міні-ігри.



графічні та термінологічні диктанти;

  • графічні та термінологічні диктанти;

  • «мозковий штурм»;

  • ігри «Хто швидше», «Слідами барона Мюнхгаузена», “Зірка», «Місткий кошик»,фізичне

  • доміно, загадки;

  • інтелектуальні естафети;

  • експрес-опитування з використанням готових бланків;

  • тестові завдання



технологію “навчаючи-вчуся”;

  • технологію “навчаючи-вчуся”;

  • роботу в малих групах;

  • роботу в парах;

  • читання з позначками;

  • складання опорних схем, діаграм Вена;

  • роботу з таблицями та схемами.



творчі завдання

  • творчі завдання

  • експериментальні задачі

  • ігрові завдання, головоломки

  • дебати

  • тестові завдання







Освітні та виховні можливості предмету фізики реалізуються також під час позакласних заходів, олімпіади, екскурсій,

  • Освітні та виховні можливості предмету фізики реалізуються також під час позакласних заходів, олімпіади, екскурсій,

  • конференцій, фізичних ігор, диспутів, змагань, декади фізики.










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка