Можливість розроблення загального плану та програми аудиту; можливість розроблення загального плану та програми аудиту



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



можливість розроблення загального плану та програми аудиту;

  • можливість розроблення загального плану та програми аудиту;

  • здатність супроводжувати аудит від початкового етапу до кінцевого;

  • розподіл об'єктів аудиту за виконавцями;

  • створення робочої документації аудиту;

  • збирання, систематизація й обробка результатів аудиторської перевірки;

  • формування звітної документації за результатами аудиту;

  • зберігання результатів аудиторських перевірок;

  • можливість вивчення та оцінювання систем бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю економічних суб'єктів, що перевіряються;

  • можливість організувати внутрішній контроль якості аудиту.





Для кожного типового обєкта розроблений перелік аудиторських процедур, необхідних для проведення аудита у відповідності МСА.Виконання цих процедур може проводитися за допомогою трьох базових інструментів: питання, типові помилки, документування.



Результатом роботи є документ Excel





Попередній етап



Планування аудиту



Збір аудиторськи доказів



Завершальний етап



система дає змогу привести дані вітчизняної бухгалтерської звітності за різні періоди часу до єдиного вигляду. Стандартні бухгалтерські форми звітності перетво­рюються на форми, що відповідають міжнародним стандартам фінансової звітності (ІFRS) і є базисом для проведення фінансового аналізу;

  • система дає змогу привести дані вітчизняної бухгалтерської звітності за різні періоди часу до єдиного вигляду. Стандартні бухгалтерські форми звітності перетво­рюються на форми, що відповідають міжнародним стандартам фінансової звітності (ІFRS) і є базисом для проведення фінансового аналізу;

  • програма орієнтована на аналітичні процедури аудиту, в розрізі лише фінансового аналізу;

  • на підставі даних бухгалтерських звітів формуються аналітичні форми звітності. Ці дані допомагають не тільки проаналізувати поточний фінансовий стан підприємства, але й оцінити динаміку його зміни, а також побудувати прогноз на найближчий період;

  • реалізовано можливість впровадження власних методик фінансового аналізу, можна знайти шляхи підвищення ефективності використання виробничих ресурсів, зниження собівартості продукції і потреб з обігових капіталах, покращення показників фондоотдачі;

  • система дає змогу використовувати для фінансового аналізу дані оборотно-сальдової відомості;

  • систематично проводити порівняльний фінансовий аналіз за даними компаній-конкурентів, лідерів галузі;

  • дає змогу переоцінити різні статті активів та пасивів балансу для проведення фінансового аналізу за реальними даними.













на стадії перевірки правильності оформлення документів і пов'язаних з ними проводок, накопичувальних регістрів і звітів аудитор може використовувати спосіб дослідження за будь-якою ознакою, наприклад, за сумами або контрагентами, які видаються "підозрілими";

  • на стадії перевірки правильності оформлення документів і пов'язаних з ними проводок, накопичувальних регістрів і звітів аудитор може використовувати спосіб дослідження за будь-якою ознакою, наприклад, за сумами або контрагентами, які видаються "підозрілими";

  • для формування звітів довільної форми є спеціальний конструктор документів і звітів ~ Abacus Professional, за допомогою якого розробники доопрацьовують звіти за технічним завданням самих аудиторів;

  • на основі Abacus Professional можна також підготувати контрольні акти звіряння розрахунків, спеціальні звіти, в яких інформація може бути представлена в різних розрізах, з різною глибиною аналітики;

  • аудитор може моделювати ситуацію зміни облікової політики фірми-клієнта на основі реальних даних.





поєднує можливості текстового і табличного редакторів і програми для складання оборотно-сальдовоі відомості. Вона призначена для полегшення комплексної підго­товки робочої документації і звітності та проведення їх консолідації;

  • поєднує можливості текстового і табличного редакторів і програми для складання оборотно-сальдовоі відомості. Вона призначена для полегшення комплексної підго­товки робочої документації і звітності та проведення їх консолідації;

  • автоматичне заповнення робочих документів аудитора даними бухгалтерського обліку.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка