Можна думать — можна повторять, Можна думать — можна повторять



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Можна думать — можна повторять,

  • Можна думать — можна повторять,

  • Можна жить, а можна існувати,

  • Та не можуть душу зігрівати,

  • Ті, що не палають, не горять.

  • В. Симоненко

  •  







Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Умовна, вигадана ситуація. Образ дівчинки Анни.

  • Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Умовна, вигадана ситуація. Образ дівчинки Анни.



Доберіть іменники до слова кольоровий і означення до слова миші

  • Доберіть іменники до слова кольоровий і означення до слова миші

  • Наприклад:

  • Кольоровий олівець…

  • Миші волохаті…





Цебто – тобто.

  • Цебто – тобто.

  • Ладом – так, як треба.

  • Недоквас – недоквашене.

  • Жужмом – купою.

  • Збити з пуття – збити з правильного шляху.

  • Мантія – судейська широка накидка чорного кольору.

  • Гарантія – зобов’язання щодо виконання угоди; забезпечення, порука.



- Коли відбувається дія і у якому місті?

  • - Коли відбувається дія і у якому місті?

  • - Що саме трапилось у Вишгороді?

  • - Скільки їй було років?

  • - Що трапилось з дівчинкою?

  • - Що ж робила Анна?

  • - Чому, на вашу думку, сусід так розсердився на дівчинку?

  • - Чому син і дочки гралися з дівчинкою?



- Що сказав суддя у чорній мантії? Як ви думаєте, що це означає?

  • - Що сказав суддя у чорній мантії? Як ви думаєте, що це означає?

  • - Як карає суд чаклунок? Що він порадив позивачеві?

  • - Які запитання поставив суддя? Яку ж шкоду робили миші?

  • - Що найбільше дратувало сусіда?

  • - Доберіть синоніми до слова «сірий»



С т а н д а р т – щось позбавлене індивідуальних особливостей, оригінальності.

  • С т а н д а р т – щось позбавлене індивідуальних особливостей, оригінальності.

  • І н д и в і д у а л ь н і с т ь – здатність вирізнитися з-поміж інших чимось особливим, оригінальним.



- Діти, про кого кажуть «сіра миша»?

  • - Діти, про кого кажуть «сіра миша»?

  • - Що означає вираз «біла ворона»?



Тема:

  • Тема:

  • Зіткнення неповторності та стандарту.

  • Зображення дівчинки, яку несправедливо засудили.

  • Ідея:

  • Бажання автора, щоб Анну виправдали.

  • Віра в перемогу над сірістю та приземленістю.



З’єднайте стрілочками ознаки, притаманні сусідові і притаманні Анні.

  • З’єднайте стрілочками ознаки, притаманні сусідові і притаманні Анні.







У поетичних рядках замість вжитих автором слів у дужках подано кілька синонімів. Спробуйте швидко і правильно відновити вжите автором слово.

  • У поетичних рядках замість вжитих автором слів у дужках подано кілька синонімів. Спробуйте швидко і правильно відновити вжите автором слово.

  • Мережиться між травами (ручай, джерело, струмок) Рясна калина (кетягами, китицями, гронами) (червоніє, багриться, багровіє).

  • ( Лине, пливе, тягнеться) туман, білявий, як димок.

  • Долина (самоцвітами,діамантами, коштовностями) іскриться.



Як ви гадаєте, погано чи добре бути «білою вороною»?

  • Як ви гадаєте, погано чи добре бути «білою вороною»?

  • Свої твердження доведіть.



Чи багато уявного в поезії Ліни Костенко? Що саме?

  • Чи багато уявного в поезії Ліни Костенко? Що саме?

  • Чому Анна особлива дівчинка?

  • Які дві сили ведуть боротьбу у вірші «Кольорові миші»? Яка перемагає? Чому?

  • Чи маємо ми право бути сірими (байдужими)? Чому?



Виразно читати поезію Л.Костенко «Кольорові миші» та аналізувати її. 

  • Виразно читати поезію Л.Костенко «Кольорові миші» та аналізувати її. 



Поспішайте жити, ставайте дорослими!

  • Поспішайте жити, ставайте дорослими!

  • Але давайте не загубимо кольорового світу дитинства!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка