Морально духовні цінності



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


МОРАЛЬНО - ДУХОВНІ ЦІННОСТІ


Мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

  • Мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.



Стан духовної культури і моралі суспільства, як у світі, так і в Україні, викликає занепокоєння. Корозія усталених духовних цінностей є наслідком прагматизації життя, пропаганди насилля, нехтування правових, моральних, соціальних норм і за своїми масштабами становить глобальну соціальну проблему.

  • Стан духовної культури і моралі суспільства, як у світі, так і в Україні, викликає занепокоєння. Корозія усталених духовних цінностей є наслідком прагматизації життя, пропаганди насилля, нехтування правових, моральних, соціальних норм і за своїми масштабами становить глобальну соціальну проблему.



Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу.

  • Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу.





Анкета 1. Які цінності Ви вважаєте найголовнішими? 2. Які цінності стали вашим надбанням? 3. Якими цінностями Ви прагнете оволодіти?

  • Анкета 1. Які цінності Ви вважаєте найголовнішими? 2. Які цінності стали вашим надбанням? 3. Якими цінностями Ви прагнете оволодіти?



Метою морального виховання є: 1. Вироблення розуміння життєвої важливості моралі; 2. Установку на вироблення моральної самосвідомості (совість); 3. Вироблення стимулів подальшого морального розвитку; 4. Вироблення моральної стійкості, бажання й уміння пручатися злу, спокусі і спокусі самовиправдання при порушенні моральних вимог; 5. Милосердя і любов до людей. Засобами морального виховання є: 1.Моральне переконання як основний морально-психологічний засіб впливу на особистість. 2.Моральний примус як форма морального осуду.

  • Метою морального виховання є: 1. Вироблення розуміння життєвої важливості моралі; 2. Установку на вироблення моральної самосвідомості (совість); 3. Вироблення стимулів подальшого морального розвитку; 4. Вироблення моральної стійкості, бажання й уміння пручатися злу, спокусі і спокусі самовиправдання при порушенні моральних вимог; 5. Милосердя і любов до людей. Засобами морального виховання є: 1.Моральне переконання як основний морально-психологічний засіб впливу на особистість. 2.Моральний примус як форма морального осуду.



У процесі виховання класний керівник (вихователь) керується особистісно орієнтованим підходом до здібностей, нахилів кожної дитини учня, тим самим створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей.

  • У процесі виховання класний керівник (вихователь) керується особистісно орієнтованим підходом до здібностей, нахилів кожної дитини учня, тим самим створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей.



Головні складові елементи професійної моралі, якою повинен володіти справжній педагог: · Повага до вихованців; · Педагогічний оптимізм;

  • Головні складові елементи професійної моралі, якою повинен володіти справжній педагог: · Повага до вихованців; · Педагогічний оптимізм;

  • · Чітке розуміння душевного стану дитини;

  • · Прагнення підняти авторитет кожного учня;

  • · Виявлення інтересу до справ кожного учня;

  • · Щирі та природні почуття;

  • · Здатність максимально себе мобілізувати на спілкування

  • з учнями, їх батьками та колегами.



СТРАТЕГІЯ ПОВЕДІНКИ ЛЮДИНИ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ

  • Перевизначення ситуації (нове тлумачення);

  • Релаксація (розслаблення, переключення);

  • Уникання;

  • Бажане пояснення ситуації (сподівання на чудо)

  • Дистракція (відволікання);

  • Самозвинувачення;

  • Пошук підтримки;

  • Порівняння, спрямоване донизу (свого стану і тих, у кого він ще гірший);

  • Емоційне відреагування

  • Завдання: розподіліть названі стратегії на ефективні і малоефективні.



Душевного спокою і благополуччя Вам,

  • Душевного спокою і благополуччя Вам,

  • Вашим родинам та

  • Вашим вихованцям

  • у Новому 2014 році!!!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка