Мотивація переходу до нової кадрової політики



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.





Мотивація переходу до нової кадрової політики



Еволюція системи цінностей



Першим кроком на шляху до змін повинно було стати визначення того,

  • хто ми є?

  • у якому напрямку ми розвиваємось?

  • чим є наша послуга?

  • хто є наші клієнти?

  • які саме їх потреби ми задовольняємо?

  • який у нас повинен бути персонал і які стосунки в колективі?



Місія

  • - головна мета навчального закладу, те, для чого він існує. Відповідь на потреби суспільства, батьків, дітей і персоналу.



Місія Святошинської гімназії

  • Хто ми?

  • Навчальний заклад, у якому працює професійний творчий педагогічний колектив, відкритий для інновацій.

  • Що ми робимо?

  • Створюємо оптимальні умови для гармонійного розвитку і освіти дитини.

  • Навіщо ми це робимо?

  • Професійно допомагаємо батькам ростити, виховувати, розвивати дітей, формуючи майбутню інтелектуальну еліту українського суспільства, що складається із соціально компетентних і успішних особистостей.

  • Для кого ми це робимо?

  • З одного боку, для батьків, для яких є важливим сучасне та майбутнє своїх дітей і які поділяють цінності нашої гімназії, з іншого боку, для довірених нам дітей.



Цінності організації

  • певні морально-етичні норми, ідеали, які не можуть бути порушені ні в якому разі, на основі яких будуються правила поведінки і вирішуються конфлікти.



Цінності Святошинської гімназії

  • 1. Партнерство

  • Співпраця, направлена на спільний пошук рішення, яке задовольняло б інтереси обох сторін, довіра і відкритість, взаємна відповідальність

  • 2. Професіоналізм

  • Високий рівень знань і досвіду в поєднанні із спрямованістю на розвиток і самовдосконалення.

  • 3. Толерантність

  • Терпимість і повага до інтересів, переконань, поглядів інших людей, незалежно від їх культурних, національних і релігійних відмінностей.

  • 4. Гармонія

  • Баланс між інтелектом і інтуїцією, теорією і практикою, матеріальним і духовним, природою і соціумом, індивідуальністю і командою

  • 5. Дружелюбність

  • Доброзичливість, привітність, теплота, відкритість і довіра у стосунках



Потреби дітей:

  • Захист, безпека;

  • Фізіологічні потреби;

  • Любов, увага, підтримка;

  • Можливість бути свого віку;

  • Спілкування;

  • Навчання;

  • Розвиток.









Кадрова політика

  • це система принципів і критеріїв, яким повинні слідувати керівники всіх рівнів при вирішенні будь-яких питань, що стосуються персоналу: відбору, найму, навчання, просування, оцінки виконання, заохочення та стимулювання, звільнення, стосунків між підлеглим та керівником.





Кодекс поведінки

  • – це принципи і правила поведінки співробітників конкретного закладу освіти в конкретних сферах їх діяльності.







Навчально-виховний комплекс “Святошинська гімназія”

  • Кодекс поведінки

  • працівника

  • НВК “Святошинська гімназія”

  • м.Київ

  • 2006 р.







Посадова інструкція

  • - це документ, що визначає завдання, на рішення яких повинні бути спрямовані зусилля працівника


































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка