Мотиви – головні сили, що рухають дидактичний процес. Вони посідають перше місце серед факторів, що визначають його ефективність. Мотиви навчання – це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Мотиви – головні сили, що рухають дидактичний процес. Вони посідають перше місце серед факторів, що визначають його ефективність. Мотиви навчання – це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності.

  • Мотиви – головні сили, що рухають дидактичний процес. Вони посідають перше місце серед факторів, що визначають його ефективність. Мотиви навчання – це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності.

  • Пізнавальні мотиви, що пов’язані зі змістом навчальної діяльності та процесом її виконання;

  • Соціальні мотиви, пов’язані з різними соціальними взаємодіями школяра з іншими людьми.



Мотивація

  • Мотивація

  • Навіщо? Для чого?

  • Внутрішнє спонукання до дії

  • Зовнішнє спонукання до дії

  • Бажання навчатись



  • Мотивація- це інтереси, потреби, прагнення, емоції, переконання, ідеали,установки, які спонукають учня до діяльності. Мотивація сприяє появі в учня навчальної ініціативи й любові до навчання, спонукає його діяти з максимальною енергією в різних навчальних ситуаціях.



Потреби(мотиви)

  • Потреби(мотиви)

  • Задоволення(цілі)

  • Зусилля(емоції)

  • Винагороди(знання)

  • Дії(навчальна діяльність,здатність навчатися)



учень співучасник навчання, а не виконавець волі вчителя;

  • учень співучасник навчання, а не виконавець волі вчителя;

  • окреслення перспектив вивчення теми;

  • добирати матеріал,який би викликав інтерес до пізнання нового;

  • різноманітність форм і методів навчання (рольові ігри, дискусії, мозкові штурми, демонстрації, проектна діяльність, створення аудіовізуальних презентацій, робота в малих групах ).



1. Метод емоційного стимулювання у поєднанні зі словесним методом

  • 1. Метод емоційного стимулювання у поєднанні зі словесним методом

  • (прийоми зацікавлення, здивування);

  • 2. Навчальні екскурсії (прийом парадоксу);

  • 3. Наочні (демонстрація, ІКТ);

  • 4. Проблемно-пошукові (проектна діяльність).

  • 5. Практичні (дати алгоритм виконання завдання)



6. Методи, які стимулюють пізнавальні запити учнів (незакінчені завдання, тексти, які спонукають ставити запитання або шукати правильних шляхів виконання, спрямовані на отримання додаткової інформації);

  • 6. Методи, які стимулюють пізнавальні запити учнів (незакінчені завдання, тексти, які спонукають ставити запитання або шукати правильних шляхів виконання, спрямовані на отримання додаткової інформації);

  • 7. Методи, що стимулюють ініціативу учнів (самостійне творче складання завдання, пошук аналогів у повсякденному житті);



  • 8. Методи, що стимулюють ініціативу, яка проявляється під час діяльності (прийом навмисних помилок, прийом “лабіринту”, прийом виконання практичних завдань, ігри);

  • 9. Методи що стимулюють колективну діяльність й спільну діяльність (змагання, допомога однокласнику, критика).



ігровим

  • ігровим

  • наочним

  • демонстраційним





проблемно - пошукові

  • проблемно - пошукові

  • методи, які стимулюють ініціативу учнів

  • практичні



подив



творчі (переказування від різних дійових осіб, розгадування ребусів, складання задачі за схемою, написання віршів, ессе, оповідань)

  • творчі (переказування від різних дійових осіб, розгадування ребусів, складання задачі за схемою, написання віршів, ессе, оповідань)

























Результати контрольних робіт з української мови і математики

  • Результати контрольних робіт з української мови і математики

  • за І семестр 2014 -2015 навчального року



РЕЗУЛЬТАТИ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСХ ЗА І СЕМЕСТР 2014-2015 Н.Р.

  • РЕЗУЛЬТАТИ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСХ ЗА І СЕМЕСТР 2014-2015 Н.Р.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка