“Мова – душа кожної національності, її святощі, її найцінніший скарб…



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.


Особливисті викладання української мови в школах з навчанням мовами національних меншин у Судацькому регіоні


МО вчителів української мови та літератури Судацького регіону досліджує тему

  • “Функціонування

  • української мови в умовах

  • тримовного середовища. Підвищення

  • якості освіти через

  • модернізацію змісту

  • навчально-виховного процесу”.



- У регіоні працює 10 шкіл з навчанням

  • - У регіоні працює 10 шкіл з навчанням

  • мовами національних меншин.

  • - Одна школа з кримськотатарською

  • мовою навчання.

  • - У с. Сонячна Долина діє Школа майбутнього.

  • У школах регіону навчається 3112 учнів різних національностей: українці, росіяни, кримські татари, білоруси, вірмени, болгари.

  • Українська мова є обов”язковим предметом

  • вивчення в усіх навчальних закладіх країни.



Державний стандарт мовної освіти орієнтує вчителя передусім на формування в учнів комунікативних умінь у процесі засвоєння мовних знань.

  • Державний стандарт мовної освіти орієнтує вчителя передусім на формування в учнів комунікативних умінь у процесі засвоєння мовних знань.

  • Досягнення комунікативної компетенції неможливе без оволодіння певним обсягом культурної інформації,

  • без ознайомлення з культурою народу, мова якого вивчається.



Кожен урок української мови – це перехрестя культур, практика міжкультурної комунікації, діалог світоглядів. Ми обрали методику крос-культурного навчання української мови, яка потребує переходу від формули “мова + культура” до формули “мова через культуру і культура через мову”.







Шляхи реалізації крос-культурного навчання:

  • Розгляд народознавчого словесного масиву відкриває широкі можливості паралельного розгляду розвитку мови і народної культури, етнічного розвитку з урахуванням історичної долі нації у цілому, етнічних груп зокрема. Саме такий підхід до вивчення мови дає можливість ознайомлювати дітей з національною філософією, етикою, мораллю, що визначають національний характер.









- 2007-2008 навчальний рік –

  • - 2008-2009 навчальний рік

  • Веселівська ЗШ “Особливості роботи у класах філологічного

  • та суспільно-гуманітарного профілів”;

  • Сонячнодолинська ЗШ “Позакласна робота з української мови

  • та літератури як засіб підвищення

  • мотивації навчання”;

  • - 2009-2010 навчальний рік

  • Судацька ЗШ № 3 (з кримськотатарською мовою навчання)

  • “Українська мова в діалозі культур”;

  • Грушівська ЗШ “Розвиток творчих здібностей учнів через

  • особистісно зорієнтований підхід”.



У Сонячнодолинській ЗШ діє Мала академія літератури

  • У Сонячнодолинській ЗШ діє Мала академія літератури

  • і журналістики, якою керує вчитель-методист

  • Острейко Ніна Павлівна.

  • Члени МАЛІЖ займаються поетичною творчістю, сценічним мистецтвом, журналістикою, науково-пошуковою роботою.

  • Також беруть участь у різноманітних Міжнародних конкурсах.



Ми бажаємо всім здоров’я та творчих успіхів.

  • Ми бажаємо всім здоров’я та творчих успіхів.

  • З повагою –

  • вчителі української мови та літератури Судацького регіону.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка