Мова вивчається через особисту діяльність дітей на заняттях



Дата конвертації12.06.2016
Розмір445 b.



Навчання учнів молодшого шкільного віку – це особливий вид освітньої діяльності і завдання дорослих – виховати у дитини позитивне ставлення до майбутнього шкільного життя, розвинути їхні загальнопізнавальні, організаційні, мовленнєві та контрольно-оцінні вміння й навички, які гарантують здатність реалізувати можливості розвитку особистості, сформувати творчу індивідуальність.

  • Навчання учнів молодшого шкільного віку – це особливий вид освітньої діяльності і завдання дорослих – виховати у дитини позитивне ставлення до майбутнього шкільного життя, розвинути їхні загальнопізнавальні, організаційні, мовленнєві та контрольно-оцінні вміння й навички, які гарантують здатність реалізувати можливості розвитку особистості, сформувати творчу індивідуальність.



збереження психічного і фізичного здоров’я дітей та їх розвиток є основним у процесі навчання;

  • збереження психічного і фізичного здоров’я дітей та їх розвиток є основним у процесі навчання;

  • мова вивчається через особисту діяльність дітей на заняттях;



не можна зовсім абстрагуватися від рідної мови, але рідна мова повинна використовуватись у певних межах, коли це доцільно;

  • не можна зовсім абстрагуватися від рідної мови, але рідна мова повинна використовуватись у певних межах, коли це доцільно;

  • характерною особливістю пам’яті дітей є здатність копіювати.



запам’ятовування мовного та мовленнєвого матеріалу дітьми є ефективним, за умови супроводження його відпо­відним зоровим унаочненням;

  • запам’ятовування мовного та мовленнєвого матеріалу дітьми є ефективним, за умови супроводження його відпо­відним зоровим унаочненням;

  • ситуативне діалогічне мовлення вважається природнішим для дітей цього віку. Воно є емоційнішою формою спілкування, в якому значну роль відіграють жести, міміка та паралінгвістичні засоби.



Без мотивів не може виникнути жоден вид діяльності, зокрема мовленнєва діяльність.

  • Без мотивів не може виникнути жоден вид діяльності, зокрема мовленнєва діяльність.

  • Використання пасивних методів навчання призводить до формування пасивної особистості.

  • Використання інтерактивних методів навчання сприяє формуванню особистості зі значно ширшими творчими можливостями!



Одним із ефективних засобів самоствердження дитини є колективна діяльність, яка створює умови для розвитку мислення, виховує інтерес до навчання, задовольняє потреби дітей у спілкуван­ні, допомагає дитині налагоджувати стосунки з однолітками, а також у процесі розв’язування певних проблем задовольняє і пізнавальну потребу дитини.

  • Одним із ефективних засобів самоствердження дитини є колективна діяльність, яка створює умови для розвитку мислення, виховує інтерес до навчання, задовольняє потреби дітей у спілкуван­ні, допомагає дитині налагоджувати стосунки з однолітками, а також у процесі розв’язування певних проблем задовольняє і пізнавальну потребу дитини.



До них належать:

  • До них належать:

  • невідповідність методик і технологій навчання віковим особливостям та функціональним можливостям дітей;

  • надмірна інтенсифікація навчального процесу;

  • нераціональні форми організації навчальної діяльності дітей;

  • стресова педагогічна тактика;

  • функціональна неграмотність учителя, тощо.

  • Саме внутрішній світ учителя, його досвід, емоції, захопленість своєю справою, професійна майстерність відіграють велику роль у формуванні особистості дитини та впливають на його успіхи і невдачі.



комунікативної спрямованості;

  • комунікативної спрямованості;

  • орієнтації на учня;

  • особистісної орієнтації;

  • інтегрованого навчання видів мовленнєвої діяльності (говоріння, аудіювання, читання, письмо);

  • послідовності;

  • посильності і доступності;

  • позитивного ставлення до помилок.



образне сприймання та запам’ятовування;

  • образне сприймання та запам’ятовування;

  • мимовільність уваги, її орієнтація на сильний подразник;

  • підвищена емоційність сприйняття;

  • імпульсивність, недовільность вольових зусиль;

  • велика роль навчальної гри у процесі пізнавальної діяльності;

  • схильність дітей до копіювання, наслідування у діях;

  • конкретне або наочно-образне мислення;

  • екстенсивний характер пізнання навколишнього світу, а також різні стилі навчання дітей.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка