Мовної (лінгвістичної) компетенції, яка забезпечує оволодіння учнями мовним матеріалом з метою використання його в усному і писемному мовленні



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.







мовної (лінгвістичної) компетенції, яка забезпечує оволодіння учнями мовним матеріалом з метою використання його в усному і писемному мовленні;

  • мовної (лінгвістичної) компетенції, яка забезпечує оволодіння учнями мовним матеріалом з метою використання його в усному і писемному мовленні;

  • мовленнєвої компетенції, яка пов’язана з формуванням в учнів умінь та навичок спілкуватися в чотирьох видах мовленнєвої діяльності: аудіювання, говорінні (монолог, діалог), читанні, письмі;

  • соціокультурної компетенції, яка передбачає засвоєння учнями знань соціокультурних особливостей країни, мова якої вивчається, культурних цінностей та морально-етичних  норм свого та іншого народів, а також формування умінь її використовувати у практичній діяльності



соціолінгвістичної компетенції, яка забезпечує формування умінь користуватися у процесі спілкування мовленнєвими реаліями (зразками), особливими правилами мовленнєвої поведінки, характерними для країни, мова якої вивчається;

  • соціолінгвістичної компетенції, яка забезпечує формування умінь користуватися у процесі спілкування мовленнєвими реаліями (зразками), особливими правилами мовленнєвої поведінки, характерними для країни, мова якої вивчається;

  • загально навчальних компетенцій, що сприяють оволодінню учнями стратегіями мовленнєвої діяльності, спрямованої на розв’язання  навчальних завдань і життєвих проблем.

  • Отже, комунікативна компетенція формується на основі взаємопов’язаного мовленнєвого, соціокультурного і мовного розвитку учнів відповідно до їхніх вікових особливостей та інтересів на кожному етапі оволодіння іноземною мовою.





Урок-лекція

  • Урок-лекція

  • Урок – презентація

  • Урок – подорож

  • Стандартні уроки



На уроках іноземної мови жоден вчитель не може обійтися без гри. Оволодіти граматичними правилами німецької мови, учні молодшого та середнього шкільного віку зможуть набагато швидше й ефективніше через гру.

  • На уроках іноземної мови жоден вчитель не може обійтися без гри. Оволодіти граматичними правилами німецької мови, учні молодшого та середнього шкільного віку зможуть набагато швидше й ефективніше через гру.

  • На уроках я використовую такі типи ігор:

  • рухливі,

  • по ланцюжку,

  • ігри – загадки та ін.



Під час викладання німецької мови я часто звертаюся до активних форм уроку. В старших класах використовую технології колективно-групового навчання

  • Під час викладання німецької мови я часто звертаюся до активних форм уроку. В старших класах використовую технології колективно-групового навчання

  • Інноваційні технології, методи та прийоми, використані мною на уроці, спрямовані на те, щоб:

  • - захопити, зацікавити, додати впевненості у своїх силах;

  • - допомогти здобути міцні знання;

  • - створити умови для творчого розвитку особистості.







Використання методу проектів

  • Використання методу проектів



Зацікавленість у вивченні іноземних мов значно зросла останнім часом. Діти бажають оволодіти ними і роблять це абсолютно осмислено.

  • Зацікавленість у вивченні іноземних мов значно зросла останнім часом. Діти бажають оволодіти ними і роблять це абсолютно осмислено.

  • Урок іноземної мови розглядається як діяльність спілкування. Це означає:

  • Позитивне ставлення, повага до народу,носія мови, толерантне ставлення до його культури, звичаїв, способу життя.

  • Формування культури спілкування

  • Розвиток якостей творчої особистості

  • Збагачення емоційно-естетичного досвіду



  • Результати успішності учнів 8-11 класів за 2013/2014н.р. та 2012/2013 н.р






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка