Моя тема історичне краєзнавство в системі уроків І позаурочної роботи



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



МОЯ ТЕМА Історичне краєзнавство в системі уроків і позаурочної роботи



ЕТАПИ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ

  • 1.Урок- розширення та поглиблення знань учнів з краєзнавства, ознайомлення з навичками роботи з науковою літературою,джерелами.

  • 2.Позаурочна робота - об`єднання учнів в краєзнавчі пошукові та творчі групи;закріплення знань набутих на уроках.

  • 3.Польова діяльність. Історико-краєзнавчі,топонімічні,археологічні експедиції- комплексне використання знань,умінь та навичок набутих на уроках, у краєзнавчих гуртках.

  • 4.МАН. Надання учням можливості для реалізації творчих потреб;оволодіння певним рівнем професійної підготовки,виявленням здібних до наукової діяльності дітей.



ОСНОВНІ ФОРМИ РОБОТИ







ГОЛОВНИЙ МЕТОД РОБОТИ – ДЕДУКЦІЯ

  • Дедукція - (від латинського deductio - виведення) перехід в дослідженні від загального до часткового.

  • Це поняття зустрічається вже у Аристотеля. Існують дедуктивні науки, наприклад, математична теорія.

  • Принцип головної ролі теорії в учбовому процесі запропонований Л.В.Занковим і В.В.Давидовим, розроблявся В.Ю.Шаталовим.

  • Ще на початку своєї педагогічної діяльності звернувся до цього методу.

  • Етапи вивчення теми:

  • 1)Згорнуте викладення матеріалу теми за допомогою однієї чи кількох опорних схем .

  • Робота над поняттями і датами теми.

  • 2)Розгорнуте,емоціональне викладення матеріалу теми на окремих уроках.

  • 3)Узагальнення матеріалу за допомогою опорних схем.



Опорна схема “Україна у 10-15 століттях”






















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка