Мозкова атака. Мозкова атака



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.













МОЗКОВА АТАКА.

  • МОЗКОВА АТАКА.

  • І э т а п: Учнем пропонується подумати й записати все, що вони знають або думають, що знають, по даній темі;

  • ІІ э т а п: Обмін інформацією.

  • Рекомендації до ефективного використання:

  • 1. Твердий ліміт часу на 1- му етапі 5- 7 мінут;

  • 2. Під час обговорення ідеї не критикуються, але розбіжності фіксуються;

  • 3. Оперативний запис висловлених пропозицій.



спосіб графічної організації матеріалу, що дозволяє зробити наочними ті розумові процеси, які відбуваються при зануренні в ту або іншу тему. Кластер є відбиттям нелінійної форми мислення. Іноді такий спосіб називають «наочним мозковим штурмом».

  • спосіб графічної організації матеріалу, що дозволяє зробити наочними ті розумові процеси, які відбуваються при зануренні в ту або іншу тему. Кластер є відбиттям нелінійної форми мислення. Іноді такий спосіб називають «наочним мозковим штурмом».



Етапи гранування є простими і дуже добре запам’ятовуются:

  • Етапи гранування є простими і дуже добре запам’ятовуются:

  • Напишіть центральне слово або фразу посередині аркуша поперу.

  • Починайте записувати слова або фрази, які спадають на думку з обраної теми.

  • Коли всі ідеї записані на папері, починайте встановлювати там де це можливо, зв’язки між поняттями.

  • Пишіть стільки ідей, скільки дозволить час, або ж доки всі вони не будуть вичерпані.



Учням пропонується інформація (текст, відеофільм, лекція) проблемного змісту й схема Fishbone для систематизації цього матеріалу. На верхній «кісточці» записується формулювання проблеми, а на нижній – факти, які підтверджують, що така проблема існує.

  • Учням пропонується інформація (текст, відеофільм, лекція) проблемного змісту й схема Fishbone для систематизації цього матеріалу. На верхній «кісточці» записується формулювання проблеми, а на нижній – факти, які підтверджують, що така проблема існує.



Принципи побудови: виділення ключового слова або словосполучення; чергування імені й дієслова в графі; дроблення ключового слова в міру побудови графа на слова-«гілочки».

  • Принципи побудови: виділення ключового слова або словосполучення; чергування імені й дієслова в графі; дроблення ключового слова в міру побудови графа на слова-«гілочки».



На дошці малюємо кошик, у який буде «зібрано» все, що всі учні знають з теми, що вивчатиметься.

  • На дошці малюємо кошик, у який буде «зібрано» все, що всі учні знають з теми, що вивчатиметься.

  • Обмін інформацією відбувається за певною процедурою.

  • Ставимо пряме питання про те, що відомо учням з тієї або іншої проблеми.

  • Спочатку кожен учень згадує і записує в зошиті все, що знає (це строго індивідуальна робота, яка триває 1–2 хвилини).



  • Використовую в кінці уроку, щоб допомогти учням краще зрозуміти свої думки з вивченої теми . Перед учнями ставлю два завдання: написати про якусь одну річ, про яку вони дізналися з теми і написати одне запитання, яке у них виникло. Збираю роботи. Як тільки вони написані і, часто використовую їх при плануванні наступного уроку



Ввів відомий психолог Едвард де Боно. Вираз «put on your thinking hat (cap)» одягни свою розумову шляпу)

  • Ввів відомий психолог Едвард де Боно. Вираз «put on your thinking hat (cap)» одягни свою розумову шляпу)

  • Суть прийому - змусити «замислитися».





це вірш, який синтезує інформацію і факти у стисле висловлювання, яке описує чи віддзеркалює тему.

  • це вірш, який синтезує інформацію і факти у стисле висловлювання, яке описує чи віддзеркалює тему.

  • Спонукає до проблемної роботи над матеріалом, розвиває творчі здібності, уяву дитини, вміння нестандартно мислити.

  • Це своєрідна цікавинка філософського змісту, що вимагає ретельного обміркування на основі глибокого розуміння речей.







В 2007 році в своїй дипломній роботі «Періодична таблиця методів візуалізації для керівництва» Ральф Лендлер і Мартін Еплер (Ralph Lengler & Martin J. Eppler) систематизували 100 методів візуалізації для усвідомленого й більш точного підбору методу візуалізації під конкретну задачу та особливості тексту, з яким будуть працювати учні.

  • В 2007 році в своїй дипломній роботі «Періодична таблиця методів візуалізації для керівництва» Ральф Лендлер і Мартін Еплер (Ralph Lengler & Martin J. Eppler) систематизували 100 методів візуалізації для усвідомленого й більш точного підбору методу візуалізації під конкретну задачу та особливості тексту, з яким будуть працювати учні.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка