На хвилину уявімо собі такого випускника школи-ліцею: цілісного, духовно багатого, люблячого, творчо-діяльнісного, позитивно налаштованого, відповідального, самостійного, розуміючого самотворення як головний зміст свого життя



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.







На хвилину уявімо собі такого випускника школи-ліцею: цілісного, духовно багатого, люблячого, творчо-діяльнісного, позитивно налаштованого, відповідального, самостійного, розуміючого самотворення як головний зміст свого життя

  • На хвилину уявімо собі такого випускника школи-ліцею: цілісного, духовно багатого, люблячого, творчо-діяльнісного, позитивно налаштованого, відповідального, самостійного, розуміючого самотворення як головний зміст свого життя



Міф? Звичайно, навряд чи в реальності можна зустріти настільки виховану молоду людину. Це ідеал. А ідеал нам потрібний потім, щоб не збитися з правильного шляху - створення такої системи освіти, що веде до формування здорової особистості.

  • Міф? Звичайно, навряд чи в реальності можна зустріти настільки виховану молоду людину. Це ідеал. А ідеал нам потрібний потім, щоб не збитися з правильного шляху - створення такої системи освіти, що веде до формування здорової особистості.







ЗАКОН УКРАЇНИ

  • ЗАКОН УКРАЇНИ

  • «ПРО ОХОРОНУ ДИТИНСТВА»

  • від 26 квітня 2001 року № 2402-111

  • НАЦІОНАЛЬНА ДОКТРИНА

  • РОЗВИТКУ ОСВІТИ

  • Затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 року № 347/2002





Що таке «здорова» школа? Напевно, ця така установа, в якій праця й навчання радісні, в якій немає фізичного та психічного насильства, в якій виключається варварське вторгнення в життя особистості. Це дім, де життя організоване природовідповідно, за принципами співіснування та співробітництва. Це місце, де людина не відчуває себе неповноцінною, самотньою та покинутою.

  • Що таке «здорова» школа? Напевно, ця така установа, в якій праця й навчання радісні, в якій немає фізичного та психічного насильства, в якій виключається варварське вторгнення в життя особистості. Це дім, де життя організоване природовідповідно, за принципами співіснування та співробітництва. Це місце, де людина не відчуває себе неповноцінною, самотньою та покинутою.



У психології описані критерії здорового розвитку особистості. Серед них:

  • У психології описані критерії здорового розвитку особистості. Серед них:

  • ставленая до іншої людині як самоцінності;

  • здатність до самовіддачі та любові;

  • творчий характер життєдіяльності;

  • потреби в позитивній свободі;

  • здатність до вільного волевиявлення;

  • віра у здійсненність наміченого;

  • внутрішня відповідальність перед собою й іншими, перед минулими та майбутніми поколіннями;

  • прагнення до отримання загального змісту свого життя.







ЯКИМ ЧИНОМ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТЯ В НАШОМУ ЗАКЛАДІ?









Мало впроваджуються:

  • Методи навчання, що базуються на принципі активної участі самих учнів:

  • - обговорення у класі актуальних проблем; - “мозкова атака”; - рольова гра; - робота та виконання вправ у малих групах; - аудіовізуальна діяльність; - дебати, дискусії; - проведення тренінгів; - конкурси, вікторини; - змагання кмітливих та винахідливих; - спільне виготовлення плакатів; - розгляд та аналіз конкретних життєвих ситуацій; - навчання однолітків та молодших школярів за методом “рівний - рівному”; -складання планів дій у проблемних ситуаціях тощо.



Дні здоров’я

  • Дні здоров’я

  • Зустрічі зі спортсменами

  • Туристичні змагання на базі закладу

  • Волонтерська просвітницька робота

  • Діяльність учнівського самоврядування

  • Співпраця з громадськими організаціями

  • Робота з батьками:

  • - спільні оздоровчі заходи

  • батьківські збори, всеобучі

  • допомога психологічної служби



Опрацьовуючи оздоровчі технології, ми не повинні залишати поза увагою технології, які дадуть нам можливість ефективно навчати та виховувати дітей. Ось у цьому напрямку нам потрібно рухатися, бо рух — це  життя . Хай виходять із нашої школи-ліцею  здорові  та розумні люди, це буде запорукою їхніх життєвих успіхів, а успішні громадяни створять успішну державу.

  • Опрацьовуючи оздоровчі технології, ми не повинні залишати поза увагою технології, які дадуть нам можливість ефективно навчати та виховувати дітей. Ось у цьому напрямку нам потрібно рухатися, бо рух — це  життя . Хай виходять із нашої школи-ліцею  здорові  та розумні люди, це буде запорукою їхніх життєвих успіхів, а успішні громадяни створять успішну державу.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка