На стандартній панелі інструментів текстового процесора Word є кнопка



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



На стандартній панелі інструментів текстового процесора Word є кнопка «Создать».

  • На стандартній панелі інструментів текстового процесора Word є кнопка «Создать».

  • Натискання на цю кнопку викликає команду створення нового текстового документу.



Для створення нового документу можна скористатися пунктом меню «Файл», що містить команду «Создать...».

  • Для створення нового документу можна скористатися пунктом меню «Файл», що містить команду «Создать...».

  • У цьому випадку відкриється діалогове вікно для попереднього вибору шаблону, відповідно до якого буде створюватися документ.



Із новим документом утвориться нове вікно процесора і в панелі задач утвориться відповідна йому кнопка.

  • Із новим документом утвориться нове вікно процесора і в панелі задач утвориться відповідна йому кнопка.

  • При цьому, якщо раніше були відкриті вікна документів MS Word, то вони не закриваються, а переходять на задній план. Їх будь-коли можна активізувати, визвавши на передній план за допомогою відповідної команди пункту меню "Окно", або натисканням відповідної кнопки на панелі задач.



Нове вікно документу матиме назву:

  • Нове вікно документу матиме назву:

  • "Документ 1 - Microsoft Word" (замість одиниці може бути інше число).

  • Хоча після цього можна працювати з документом, набираючи його текст або налагоджувати, рекомендується спочатку зберегти його на диску.

  • І періодично, хвилин через 5-7 виконувати повторне збереження. Це необхідно для того, щоб не втратити документ із-за "зависання" комп'ютера або вимкнення електроенергії.

  • Прийом збереження документу буде розглянуто далі.



Після створення і збереження документа можна з клавіатури набирати текст. В процесі набору його символи будуть з'являтися на екрані в позиції текстового курсору.

  • Після створення і збереження документа можна з клавіатури набирати текст. В процесі набору його символи будуть з'являтися на екрані в позиції текстового курсору.

  • Текстовий курсор знаходиться в полі можливого набору тексту і служить для вказування місця набору або редагування.

  • Натискання на алфавітно-цифрову клавішу призведе до появлення відповідного символу у позиції текстового курсору. Сам курсор розміститься за новим символом.

  • Можливі два режими введення символів у текст: режим вставки та режим заміщення.



Вказівник миші може переміщатися по всьому екрану і служить для швидкого переміщення текстового курсору на нове місце текстового документа, а також для подачі різноманітних команд через меню, або панелі інструментів.

  • Вказівник миші може переміщатися по всьому екрану і служить для швидкого переміщення текстового курсору на нове місце текстового документа, а також для подачі різноманітних команд через меню, або панелі інструментів.



Параметри «з мовчазної згоди» («по умолчанию») - це параметри, які встановлені до початку роботи з Word.

  • Параметри «з мовчазної згоди» («по умолчанию») - це параметри, які встановлені до початку роботи з Word.

  • Це перелік інструментів на екрані, розмір аркуша паперу, шрифт, масштаб, вирівнювання абзаців, створення списків, перевірка орфографії і граматики, багато чого іншого.

  • Завдяки цьому кожного разу при роботі з новим документом нема потреби встановлювати параметри.

  • Якщо користувача не влаштовують пропоновані параметри, їх можна змінити.



Щоб надати документу найбільш сприятливого для роботи вигляду, краще встановити масштаб «По ширине страницы» або «По ширине текста».

  • Щоб надати документу найбільш сприятливого для роботи вигляду, краще встановити масштаб «По ширине страницы» або «По ширине текста».

  • В цих випадках в залежності від горизонтального розміру аркуша автоматично вибирається масштаб для того, щоб аркуш зайняв всю вільну ширину екрана.

  • Для встановлення іншого масштабу необхідно натиснути кнопку-розгортку списку «Масштаб» на панелі інструментів і клацнути на потрібному значенні.



Як правило, клавіатура працює на трьох мовах: EN - англійська (США), UK - українська і RU - російська.

  • Як правило, клавіатура працює на трьох мовах: EN - англійська (США), UK - українська і RU - російська.

  • Перемикання мов може відбуватися після одночасного натискання двох клавіш, які встановлює користувач.

  • Найчастіше на комп'ютерах для перемикання мов зустрічається комбінація клавіш Ctrl+Shift або Alt+Shift.



Дії по набору і редагуванню тексту можливі в місці знаходження курсору клавіатури.

  • Дії по набору і редагуванню тексту можливі в місці знаходження курсору клавіатури.

  • Для виконання тих чи інших дій необхідно курсор клавіатури перемістити в потрібне місце тексту, для чого використовуються:

  • миша - встановити вказівник миші на потрібне місце тексту і клацнути лівою кнопкою;

  • клавіші із стрілками - натискати відповідні клавіші, поки курсор клавіатури переміститься на потрібне місце тексту;

  • спеціальні клавіші (див. наступний слайд)



Home - переміститися на початок рядка;

  • Home - переміститися на початок рядка;

  • End - переміститися в кінець рядка;

  • Page Down - переміститися на екранну сторінку вперед;

  • Page Up - переміститися на екранну сторінку назад;

  • Ctrl + Home - переміститися на початок тексту;

  • Ctrlt + End - переміститися в кінець тексту.



Для збереження документа необхідно клацнути на значку «Сохранить», або у меню «Файл» виконати команду «Сохранить».

  • Для збереження документа необхідно клацнути на значку «Сохранить», або у меню «Файл» виконати команду «Сохранить».

  • При першому виконанні команди «Сохранить» відкриється вікно «Сохранение документа», де Word запропонує ім'я файлу, складене із слова або речення, з якого починається документ.



Можна зберігати всі свої файли у заданій «з мовчазної згоди» папці «Мои документы».

  • Можна зберігати всі свої файли у заданій «з мовчазної згоди» папці «Мои документы».

  • Але з часом у цій папці збереться багато різноманітних документів різних власників, і стане зрозумілим, що краще їх зберігати у власній папці, яка має назву за тематикою або за прізвищем власника.

  • Добра організація збереження файлів полягає у тому, що документи, які відносяться до різних видів, розносяться по різних папках.

  • Файли повинні мати імена, які ясно вказують на їх зміст.

  • Назва папки повинна мати більш загальне ім'я, що вказує на призначення документів або на прізвище її власника.



Для збереження створеного текстового документа у власній папці з своїм іменем, необхідно виконати дії у такій послідовності:

  • Для збереження створеного текстового документа у власній папці з своїм іменем, необхідно виконати дії у такій послідовності:

  • виконати команду «Сохранить» - з'явиться діалогове вікно «Сохранение документа» наведеного вигляду;

  • у поле «Имя файла» внести назву нового файлу або залишити пропоноване;

  • відкрити список папок, клацнувши на кнопці-розгортці;

  • у полі «Папка» відкрити потрібний диск і на ньому власну папку натиснути кнопку «Сохранить» - новий файл запишеться з власним ім'ям та розширенням .DOC у вказану в папку;

  • вікно «Сохранение документа» закриється;

  • можна продовжити роботу з документом або закрити текстовий редактор Word.

  • Для збереження з існуючим іменем повторно відкритого файла досить виконати команду «Сохранить» .



1. Які дії потрібно виконати для створення нового документа?

  • 1. Які дії потрібно виконати для створення нового документа?

  • 2. Які правила введення тексту з розділовим знаком ?

  • 3. Які правила введення тексту з лапками і дужками?

  • 4. Які правила введення тексту з дефісом? Тире?

  • 5. Яким чином переходити на початок нового абзацу?

  • 6. Що дає використання клавіші Tab?

  • 7 Які засоби надає Word для пересування по тексту?

  • 8. Яким чином пересуватися по тексту за допомогою миші?

  • 9. Як вилучити зайвий символ або вставити пропущений?

  • 10. Як замінити неправильний символ?

  • 11. Як розбити рядок на два рядки? Як два рядки об'єднати в один?

  • 12. Як вставити один або декілька порожніх рядків?

  • 13. Як вилучити один або декілька порожніх рядків?

  • 14. Я ким чином перевіряється орфографія всього документа?

  • 15. Як зберегти текстовий файл з власним іменем у власній папці?




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка