Національній службі посередництва і примирення 10 років
17 листопада 1998 р. на виконання Закону України “Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)” Указом Президента України була утворена Національна служба посередництва і примирення
НСПП була створена, як постійно діючий державний орган з метою сприяння поліпшенню трудових відносин та запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), їх прогнозування та сприяння своєчасному їх вирішенню, здійснення посередництва для вирішення таких спорів (конфліктів)
НСПП складається з висококваліфікованих фахівців та експертів з питань вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) і має свої відділення в Автономній Республіці Крим та областях
Позаштатний радник Національної служби посередництва і примирення (далі - позаштатний радник НСПП) - це особа, яка за власним бажанням залучається НСПП та її відділеннями в Автономній Республіці Крим та областях до здійснення аналітично-інформаційної роботи та прогнозування і здійснює свої повноваження на громадських засадах на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Основною метою діяльності позаштатного радника НСПП є участь у проведенні аналізу стану соціально-трудових відносин на відповідній території, прогнозуванні виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), взаємодії НСПП із місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями профспілок і роботодавців, встановленні взаємодії сторін колективних трудових спорів (конфліктів) із відділеннями НСПП, сприянні сторонам колективного трудового спору (конфлікту) в його вирішенні на взаємоприйнятних умовах
Розташування інформаційно-консультаційних центрів НСПП в Запорізькій області
На території Запорізької області створено 20 інформаційно-консультаційних центрів НСПП
Всі ІКЦ НСПП забезпеченні методичними матеріалами з питань вирішення КТС (К)
Завідувачі ІКЦ НСПП подають до відділення інформацію щодо здійснених консультацій
Кількісні параметри вимог, висунутих найманими працівниками в колективних трудових спорах вирішенню яких сприяло відділення НСПП в Запорізької області
Характеристика вимог, висунутих найманими працівниками в КТС (к), вирішенню яких сприяло відділення НСПП в Запорізькій області
З моменту утворення, відділення сприяло вирішенню 74 вимог найманих працівників у колективних трудових спорах Запорізької області
У більшої кількості колективних трудових спорів (82%), що виникли за 2000-2008 роки одна із вимог стосувалася погашення заборгованості із виплати заробітної плати
Робота по сприянню вирішення колективних трудових спорів, особливо тих що виникли через заборгованість по заробітній платі, здійснюється відділенням у тісній співпраці з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, профспілками та їх об’єднаннями, роботодавцями та об’єднанням промисловців та підприємців (роботодавців) „Потенціал”.
Статистика конфліктних ситуацій, які знаходились на контролі відділення з метою запобігання виникненню КТС(к)
Підвищення рівня правової культури сторін соціально-трудових відносин