Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.


Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

  • Курсова робота з курсу “Фундаментальний маркетинг” на тему: “Маркетинговий аналіз діяльності ТОВ “Філкон”

  • на ринку фільтрувальних тканин України” студентки ІІ-го курсу, групи УМ – 72

  • кафедра промислового маркетингу

  • Лазько І.П.

  • Київ-2010


Симптоматика дослідження:

  • Маркетингово-управлінська проблема - збереження, а в подальшому розширення об′ємів релізації підприємства “Філкон”.

  • Об′єктом дослідження взято вітчизняний ринок фільтрувальних тканин, компанія “Філкон” та її продукція.

  • Предметом дослідження являється маркетингова діяльність підприємства “Філкон” на ринку фільтрувальних тканин: методи аналізу та прийнятя маркетингових рішень.

  • Суб′єктами є споживачі та конкуренти.

  • Мета даної роботи: виявити та дослідити шляхи збереження, а в подольшому об′ємів реалізації продукції для подальшого ефективного функціонування та можливого розширення підприємства.



Сильні техніко- економічні характеристики продукції підприємства “Філкон” в порівнянні з конкурентами

  • Технологічні властивості продукції (якість фільтрації)

  • Термін використання

  • Наявність представництв за кордоном

  • Зміна ширини тканини на бажання замовника



Симптоматика дослідження



Макросегментація



  • Результати аналізу маркетингового середовища

  • Загрози та можливості



Загрози



Можливості



Висновки щодо причин виникнення симптоматики





Релевантні методи конкурентної боротьби



Розробка гіпотези маркетингової стратегії

  • Розробка гіпотези маркетингової стратегії





Стратегія позиціонування



Економічна оцінка запропонованих рекомендацій

  • 3.3. Економічний аналіз привабливості цільового ринку

  • Для проведення аналізу обрано сегмент цукрових заводів, оскільки даний сегмент являється основним споживачем фільтрувальних тканин ТОВ «Філкон»

  • Розраховується поточний ринковий потенціал

  • Рт1 = 50* 0,5*90*2080 = 4 680 000 грн. – ринковий потенціал сегмента

  • Потенціал продажів

  • Близько 90% потреб данного сегменту у фільтрувальних тканинах, задовольняє ТОВ «Філкон».

  • Рпр = 0,9*4680000 = 4 212 000 грн.

  • Прогноз продажу

  • N = (0,8+4 * 0,65+0,45)/6 = 0,64

  • Прогноз продажу = 4 212 000*0,64 = 2 702 700

  • Прогноз валовий доходу

  • Дв = 2 702 700*90 = 243 243 000 – дохів валовий

  • Вр = 112 000 000 – валові витрати

  • Впр = 243 243 000 – 112 000 000 = 131 243 000 – валовий прибуток

  • К1 = 0,8 - похибка

  • К2 = 0,25 - податки

  • К3 = 0,85 – ризики

  • Пр = 131 243 000 *0,8*0,85*0,25 = 22 311 310 грн. – чистий прибуток

  • Рентабельність сегменту

  • 22 311 310/112 000 000 = 19,9 %



Прогнозований сегмент збуту

  • Для проведення аналізу обрано сегмент підприємств гірничо-добувної галузі, оскільки даний сегмент являється основним прогнозованим споживачем фільтрувальних тканин ТОВ «Філкон»

  • Розраховується прогнозований ринковий потенціал

  • Рт1 = 45* 0,5*90*3500 = 7 087 500 грн. – ринковий потенціал сегмента

  • Потенціал продажів

  • Близько 90% потреб данного сегменту у фільтрувальних тканинах, задовольняє ТОВ «Філкон».

  • Рпр = 0,4*7 087 500 = 2 835 000 грн.

  • Прогноз продажу

  • N = (0,8+4 * 0,65+0,45)/6 = 0,64

  • Прогноз продажу = 2 835 000 *0,64 = 1 814 400

  • Прогноз валовий доходу

  • Дв = 1 814 400 *90 = 163 296 000 – дохів валовий

  • Вр = 72 000 000 – валові витрати

  • Впр =163 296 000 – 72 000 000 = 91 296 000 – валовий прибуток

  • К1 = 0,8 - похибка

  • К2 = 0,25 - податки

  • К3 = 0,85 – ризики

  • Пр =91 296 000 *0,8*0,85*0,25 = 15 520 320 грн. – чистий прибуток

  • Рентабельність сегменту

  • 15 520 320 /72 000 000 = 21,5 %




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка