Найбільш конкретніше це можна продемонструвати за допомогою проектного методу навчання



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.









Сьогодні однією з найголовніших завдань сучасної школи є розвиток в учнів самостійності і здатності до самоорганізації. Учень повинен вміти самостійно отримувати інформацію, обробляти її, аналізувати результати обробки.

  • Сьогодні однією з найголовніших завдань сучасної школи є розвиток в учнів самостійності і здатності до самоорганізації. Учень повинен вміти самостійно отримувати інформацію, обробляти її, аналізувати результати обробки.



На уроках інформатики учень мабуть має найбільше можливості познайомитися та опанувати ІКТ. В цьому йому сприяють творчі завдання при вивченні таких тем як: Microsoft Office (Power Point, Word, Excel, Access, Publisher та ін.),

  • На уроках інформатики учень мабуть має найбільше можливості познайомитися та опанувати ІКТ. В цьому йому сприяють творчі завдання при вивченні таких тем як: Microsoft Office (Power Point, Word, Excel, Access, Publisher та ін.),

  • Paint, Scratch, Photoshop, Corel Draw, Windows Movie Maker і т.д.



Найбільш конкретніше це можна продемонструвати за допомогою проектного методу навчання.

  • Найбільш конкретніше це можна продемонструвати за допомогою проектного методу навчання.

  • Він дозволяє використовувати всі виховні дидактичні можливості. Він розгортається для нас, по-перше, як один з методів проблемного навчання активізує і поглиблює пізнання, по-друге, як метод дозволяє навчати самостійного мислення і діяльності, по-третє, як метод, що дає можливість навчати групової взаємодії.

  • У процесі роботи над проектом відбувається тісна особистісна взаємодія вчителя з учнем на принципах рівного партнерства, спілкування старшого з досвіду товариша з одночасною відсутністю диктату з боку вчителя і достатнім ступенем самостійності для учня. Метод проектів залучає учня в діяльність, де метою є отримання цікавого для учня результату - результату роботи над проектом –

  • що є сильним мотиватором.



Практичні знання перетворюються в захоплюючі, цілеспрямовані дії. Освоєння програмних засобів та обчислювальної техніки стає більш осмисленим, робота учнів усвідомленою, захоплюючою, прагматично і пізнавально мотивованою.

  • Практичні знання перетворюються в захоплюючі, цілеспрямовані дії. Освоєння програмних засобів та обчислювальної техніки стає більш осмисленим, робота учнів усвідомленою, захоплюючою, прагматично і пізнавально мотивованою.

  • Проектний метод на уроках - це свого роду спільна творчість вчителя та учнів. Робота вчителів у процесі викладання інформатики спрямована на конкретний результат - формування у учнів певних, узгоджених з програмою знань і умінь з кожної теми шкільного курсу інформатики.

  • Метод проектів завжди орієнтований на самостійну діяльність учнів - індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують протягом певного відрізка часу. Учні, виконуючи проекти на уроках інформатики, виконують певні алгоритми дій, вправи.





Створення проектів на уроках інформатики:

  • Створення проектів на уроках інформатики:

  • Створює стійку позитивну мотивацію до вивчення відповідного матеріалу і самостійним рішенням прикладних завдань;

  • При використанні методу проектів у учнів з'являються широкі можливості для самореалізації (вибір теми);

  • Формує почуття відповідальності за виконуваний обсяг робіт;

  • Створює умови для відносин співробітництва між учнями;

  • Формує навички застосування програмного забезпечення в різних прикладних областях;

  • Сприяє розвитку творчого підходу до вирішення завдань і формуванню вмінь пошуку і вибору оптимального їх вирішення;



Стимулюється зацікавленість учнів до навчання через організацію їх самостійної діяльності, постановку перед ними цілей і проблем, вирішення яких веде до появи нових знань і умінь;

  • Стимулюється зацікавленість учнів до навчання через організацію їх самостійної діяльності, постановку перед ними цілей і проблем, вирішення яких веде до появи нових знань і умінь;

  • За порівняно короткий термін досягається максимальний навчальний ефект - учням доводиться залучати знання з різних областей, прогнозувати результати. Знання, отримані в процесі самостійної роботи, залишаються надовго;

  • Дозволяє створити реально отриманий продукт (проект);

  • Учні отримують особистісно-значущий результат, який можна побачити, осмислити, застосувати в реальній практичній діяльності;

  • Навчання стає більш цікавим і корисним.



Таким чином розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів через використання ІКТ вміщає в себе дану роботу абсолютно на усіх предметах в школі, оскільки якщо учень обере собі для роботи якусь тему з української мови чи біології чи математики чи географії і не буде достатньо підготовленим він не зможе отримати задоволення від своєї роботи і як результат, страх перед будь яким наступним життєвим завданням.

  • Таким чином розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів через використання ІКТ вміщає в себе дану роботу абсолютно на усіх предметах в школі, оскільки якщо учень обере собі для роботи якусь тему з української мови чи біології чи математики чи географії і не буде достатньо підготовленим він не зможе отримати задоволення від своєї роботи і як результат, страх перед будь яким наступним життєвим завданням.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка