Найдорожчий скарб у кожного народу – його діти, його молодь…



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



Найдорожчий скарб у кожного народу – його діти, його молодь…

  • Найдорожчий скарб у кожного народу – його діти, його молодь…

  • Софія Русова



Основа сучасного виховного процесу - людина як найвища цінність.

  • Основа сучасного виховного процесу - людина як найвища цінність.

  • Провідна тенденція виховання - формування системи ціннісного ставлення особистості до самої себе, соціального і природного середовища.





система цінностей та сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва і самої себе

  • система цінностей та сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва і самої себе



Абсолютні вічні цінності: добро, милосердя, правда, віра, чесність, доброта тощо.

  • Абсолютні вічні цінності: добро, милосердя, правда, віра, чесність, доброта тощо.

  • Основні національні цінності: патріотизм, готовність до захисту своєї Батьківщини, почуття національної гідності, історична пам'ять, пошана до державних символів тощо.

  • Основні громадянські цінності: прагнення до соціальної гармонії і справедливості, захист індивідуальних прав і свобод, повага до закону, право на життя тощо.

  • Цінності сімейного життя: вірність, піклування про дітей та батьків, злагода між членами сім'ї тощо.

  • Цінності особистого життя: задоволення духовних потреб, внутрішня свобода, реалізація власних нахилів, інтересів тощо.



Ціннісне ставлення до суспільства і держави;

  • Ціннісне ставлення до суспільства і держави;

  • Ціннісне ставлення до людей

  • Ціннісне ставлення до природи

  • Ціннісне ставлення до мистецтва

  • Ціннісне ставлення до праці

  • Ціннісне ставлення до себе

  • Основні орієнтири виховання



принцип національної спрямованості

  • принцип національної спрямованості

  • принцип культуровідповідності

  • принцип адекватності виховання до психологічних умов розвитку особистості

  • принцип субʼєкт-субʼєктної взаємодії

  • принцип цілісності

  • акмеологічний принцип

  • принцип особистісної орієнтації

  • принцип технологізації

  • принцип превентивності



сім’я

  • сім’я

  • школа

  • соціальні інститути (позашкільні заклади, психологічні служби, інститути підвищення кваліфікації педагогічних працівників тощо)



  • Початкова школа

  • Основна школа

  • Старша школа



навчально-виховної діяльності;

  • навчально-виховної діяльності;

  • позаурочної та позакласної діяльності;

  • позашкільної освіти;

  • роботи органів учнівського самоврядування, дитячих організацій та об᾿єднань;

  • взаємодії з батьками, громадськими організаціями, державними установами, ЗМІ тощо



Форми виховної діяльності

  • Форми виховної діяльності

  • (за О.Титовою):

  • заходи; справи; ігри

  • та їх орієнтовний зміст



Різні цінності, знання, морально-етичні норми не доходять до дітей у стерилізованому вигляді, а несуть у собі особистісні риси вчителя, його оцінки, ставлення, його світогляд… Завоювати любов дітей – пекуча турбота першого (і будь-якого наступного) вчителя, тому що тільки через любов до свого вчителя дитина входить у світ знань і засвоює моральні цінності суспільства.

  • Різні цінності, знання, морально-етичні норми не доходять до дітей у стерилізованому вигляді, а несуть у собі особистісні риси вчителя, його оцінки, ставлення, його світогляд… Завоювати любов дітей – пекуча турбота першого (і будь-якого наступного) вчителя, тому що тільки через любов до свого вчителя дитина входить у світ знань і засвоює моральні цінності суспільства.

  • Ш.А. Амонашвілі






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка