Найголовніша проблема людства – проблема виховання дитини з досвіду виховної роботи вчителя



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Найголовніша проблема людствапроблема виховання дитини


Завдання сприяти вихованню багатогранної, всебічно розвиненої людини, достойного громадянина нашої держави



Ян Каменський вчив нас “як дбайливий садівник доглядає за всіма рослинами під небом, які доручено виротити йому в садку його, щоб вони протягом усього часу свого росту були добре доглянуті, оживлювались, зміцнювались поливанням і добривами”



Утвердження в дитячому колективі атмосфери взаєморозуміння, дружби, взаємодопомоги й чуйності цілком залежить від учителя, від гуманності його спілкування з школярами



Ігрові методи і прийоми роботи з дітьми:

  • сюжетно-рольові ігри,

  • драматизації,

  • інсценування,

  • ігри-бесіди,

  • ігри-мандрівки,

  • ігрові вправи,

  • уявні подорожі, тощо …



Бесіди: “Та земля мила, де мати народила”, “Символи моєї держави”;

  • Гра-подорож “У країні рідної мови”;

  • Усний журнал “Моя батьківщина - Україна”;

  • Конкурс малюнків “Кожна дитина має право …”;

  • Екскурсії до шкільного музею “Сторінки історії нашого села” та інші.



рольові ігри “Мої обов’язки”, “Скринька добрих справ”, уявна подорож “До міста Ввічливих”, ранки “Ввічливі малята”, “Любов сердець своїх маленьких дамо тобі, кохана ненько”, бесіди “Вихована людина – яка вона”, “Про справжню дружбу” та інші.



З метою виховання естетичних почуттів, екологічної культури проводжу:

  • Екскурсії в природу: “До осіннього лісу”, “Наш ставок”, “До парку”;

  • Операції “Чистий клас”, “Чисте джерело”;

  • Бесіди “Стань природі другом”, “Як багато треба знати, коли йдеш гриби збирати”;

  • Конкурси “Природа в загадках і прислів’ях”, “Природа і фантазія”, “Я малюю сонечко”;

  • Ранки “Первоцвіти просять захисту”, “Осінь-трудівниця”, “Вода-джерело життя” та інші.



Заходи:

  • “Всяка річ – створена

  • працею”,

  • “Бережи шкільні речі”,

  • “Твій режим дня”,

  • “Чи потрібно людині працювати”,

  • “Хвилина час береже”,

  • “Праця – годує, а лінь - марнує” та інші.

  • Година мрій “Коли я виросту”,

  • Діалог “Професії моїх батьків”,

  • Акція “Допоможи книзі”,

  • КТС “Подарунки молодшим друзям” та інші.



Виховання художнього смаку і становлення творчого начала в житті: дитяча творчість, співи, танці, малювання, декламування, участь у виставках, дійствах, виготовлення речей із природного матеріалу, організація свят.



Здоров’я – неоціненний скарб



Форми роботи з батьками: лекції, індивідуальні бесіди, зустрічі в сім’ї, відкриті уроки, виховні заходи, батьківський всеобуч.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка