Найкращий експромт той, що заздалегідь добре підготовлений. К. Станіславський. Найкращий експромт той, що заздалегідь добре підготовлений. К. Станіславський



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.


Найкращий експромт той, що заздалегідь добре підготовлений. К.Станіславський.

  • Найкращий експромт той, що заздалегідь добре підготовлений. К.Станіславський.

  • Без передбачення й наукового розрахунку педагогіка схожа на знахарство, а вчитель, котрий не хоче або не вміє розраховувати, - на неграмотну няньку. В.Сухомлинський.

  • Кожний шкільний день, кожний урок має осмислюватися педагогом як подарунок дітям. Ш. Амонашвілі.


Календарне планування навчального матеріалу здійснюється безпосередньо вчителем, відповідно до навчальних програм.

  • Календарне планування навчального матеріалу здійснюється безпосередньо вчителем, відповідно до навчальних програм.

  • На основі календарних планів вчителі розробляють поурочні плани, структура та форма яких визначається ними самостійно.

  • Поурочний план може бути складений у вигляді конспекту, тез, таблиці тощо.



1. Вивчення навчальної програми перед початком навчального року та перед вивченням чергової теми.

  • 1. Вивчення навчальної програми перед початком навчального року та перед вивченням чергової теми.

  • 2. Вивчення методичної літератури: перегляд стабільного підручника, методичних посібників,статей у педагогічних журналах, підготовка загального плану вивчення теми (тематичне планування).



3. Аналіз матеріалу конкретного уроку у стабільному підручнику, співвіднесення його з рівнем підготовки та розвитку учнів, продумування методики викладу різних питань навчального матеріалу у класі.

  • 3. Аналіз матеріалу конкретного уроку у стабільному підручнику, співвіднесення його з рівнем підготовки та розвитку учнів, продумування методики викладу різних питань навчального матеріалу у класі.

  • 4.Підготовка засобів навчання відповідно до теми уроку.

  • 5. Розробка плану уроку, в якому зазначається тема уроку, мета й завдання уроку, структура уроку(послідовність навчальних ситуацій, перелік і місце навчальних демонстрацій, час на кожний етап уроку, необхідне для проведення уроку обладнання та наочне приладдя)



У плані зазначається

  • У плані зазначається

  • дата,

  • клас,

  • порядковий номер уроку,

  • тема,

  • триєдина мета,

  • конкретні завдання уроку, змістові лінії, компетенції учня,

  • очікувані результати,

  • наочні засоби навчання.

  • Далі описується хід уроку.











Урахування особливостей учнів класу:

  • Урахування особливостей учнів класу:

  • Успішність;

  • Ставлення учнів до предмета;

  • Темп роботи;

  • Сформованість навчальних умінь;

  • Загальна підготовленість учнів;

  • Ставлення до різних видів діяльності;

  • Ставлення до різних форм навчальної роботи, зокрема нестандартних;

  • Загальна дисципліна учнів.



Урахування своїх індивідуальних особливостей:

  • Урахування своїх індивідуальних особливостей:

  • Тип нервової системи;

  • Комунікативність;

  • Емоційність під час організації навчальної діяльності учнів;

  • Управління сприйняттям нового навчального матеріалу учнями;

  • Уміння перебороти поганий настрій;

  • Упевненість у своїх знаннях, уміннях;

  • Наявність умінь імпровізації;

  • Уміння користуватися різними засобами навчання, зокрема ТЗН .



План-конспект уроку

  • План-конспект уроку



Подача себе як як компетентного в знаннях і способах організації роботи

  • Подача себе як як компетентного в знаннях і способах організації роботи

  • Створення установок на співпрацю (займенники «ми», «у нас», «нам», «нами» – об’єднують клас і вчителя, тоді як протиставлення «я – ви» створює бар’єр у взаємодії

  • Внесення визначеності в дії учнів (Що будемо робити. Яким чином ми будемо це робити.)

  • Забезпечення оптимального емоційного стану класу

  • Врахування індивідуальних модальностей дітей, використання дієслів:

  • говорити, чути, слухати (для аудіалів);

  • дивитись, бачити, спостерігати (для візуалів);

  • відчувати, робити (для кінестетиків)



Особливості:

  • Особливості:

  • Потрібно давати з поясненням, до дзвоника

  • Враховувати зону найближчого розвитку учнів (на випередження) та обсяг д/з (1/3 від класної роботи)

  • Різнорівневе на вибір (за складністю, за способом виконання), добровільні, творчі

  • Враховувати норми часу на виконання д/з з усіх предметів (у 2-му класі 45 хв; у 3 класі - 1 години 10 хв; 4 класі - 1 год. 30 хв; у 5-6-му класах - 2,5 години; у 7-9 класах - 3 години; у 10-12 класах - 4 години)

  • Систематично викликати емоційне задоволення від якісного виконання домашнього завдання




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка