Найважливіша якість, яку б ви хотіли бачити у своїх вихованців. Найважливіша якість, яку б ви хотіли бачити у своїх вихованців



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.



Найважливіша якість, яку б ви хотіли бачити у своїх вихованців.

  • Найважливіша якість, яку б ви хотіли бачити у своїх вихованців.

  • Мала дитина подібна до дошки, приготовленої до картини, який образ намалює на ній митець: добрий чи поганий, святий чи грішний, такий назавжди залишиться. Так і дитина, яке виховання їй батьки вдома, вихователі в дитячому садку, якого способу навчать такою і вона залишиться на все життя. Тому в процесі своєї роботи я б хотіла сформувати дитину – людину фізично здоровою, морально чесну, доброю, чуйною патріотом своєї держави, всебічно розвинену особистість.

  •  

  • Ваше педагогічне та життєве кредо.

  • Я вимоглива до себе, своїх колег, толерантна, намагаюсь бути обізнаною і поважаю особистість кожного з ким працюю, прагну до ідеалу. Тому моє життєве кредо можна виразити такими словами: живу не для себе а для дітей. Щоб від своєї праці в майбутньому побачити: сильну і вольову, грамотну людину з високим ідеалом. Адже я вихователь здатна щохвилини відчиняти віконечко непізнаного пере дитиною, збагачуючи її новими знаннями, уміннями, якими оволодіваю сама.



Родина, як відомо, є першим соціальним інструментом, а отже, має особливе значення для становлення життєвої компетентності дошкільника, як особистості.

  • Родина, як відомо, є першим соціальним інструментом, а отже, має особливе значення для становлення життєвої компетентності дошкільника, як особистості.

  •  

  • Мати і батько – головні задачі людства.

  • Мати як природна вихователька дитини.

  • Батько як зразок для виховання.

  •  

  • Справжніми годувальниками є батько і мати.

  • Ці два крила, які підтримують дитину, готують маленьке пташенятко до самостійного життя. Обов’язки сім’ї – формувати в єдності душу і тіло дини, виховувати повноцінну людину, корисну для суспільства. Батьки мають бути еталоном чеснот і високих моральних якостей, оскільки є зразками для наслідування з боку дітей. Велика материнська і батьківська любов має бути розумною, а їх вимоги до дитини – єдиними.

  • У сім’ї задовольняється ціла чаша високих духовних потреб людини: в любові, дружбі, материнстві, батьківстві, емоційному спілкуванні. Тут закладаються моральні основи майбутнього покоління.

  • Добра родина – це справжнє людське щастя.

  • Родина, сім’я – це родинне сонцеколо зігріте сонячним теплом.



Рід, родина, сім’я.

  • Рід, родина, сім’я.

  • Серед них маленька я.

  • Мов перлинка намистинка,

  • Я дівчатко – українка!

  • Родовід моя родина

  • Я не її мала краплина

  • Люблю всю родину я

  • Разом ми одна сім’я!

  • Бо козацького я роду

  • Рідну землю люблю зроду

  • Маму, тата поважаю

  • Їм здоров’ячка бажаю.

  • І бабусю й дідуся –

  • Всіх люблю й ціную Я!



  • В дитячому садку формую у дітей поняття про сім’ю – як основу життя людини, уявлення про те, що сім’я необхідна кожній дитині, щоб народитися, вирости і бути щасливою, кожна людина живе серед найближчих людей, які піклуються одне про одного. Допомагають дітям усвідомити зміст поняття “Сім’я”, як вона утворюється, та спонукаю до вживання цього слова “Сім’я”.



В дошкільному закладі допомагаю дітям краще пізнати свою родину, батьків, сестричок, братиків, дідуся і бабусю, називати їхні імена, формую уявлення дітей про родинні стосунки, свій рід. Навчаю дітей цінувати й поважати своїх рідних, турбуватися про них та виявляти чуйність. Ці знання стараюсь дітям дати на заняттях, під час розглядання картин, бесід, читання художніх творів, спостережень, дидактичних та творчих іграх.

  • В дошкільному закладі допомагаю дітям краще пізнати свою родину, батьків, сестричок, братиків, дідуся і бабусю, називати їхні імена, формую уявлення дітей про родинні стосунки, свій рід. Навчаю дітей цінувати й поважати своїх рідних, турбуватися про них та виявляти чуйність. Ці знання стараюсь дітям дати на заняттях, під час розглядання картин, бесід, читання художніх творів, спостережень, дидактичних та творчих іграх.



  • Для кращого засвоєння знань про родину проводжу рухливі розумово-інтонаційні ігри “Ось така родина”, “Хто я”, “Я та моє ім’я”, “Давай познайомимось”, “Прізвище об’єднює родину”. Міні конкурси: “Будинок в якому ми живемо”, “Наш дитячий садок дружня сім’я”. Вправи на релаксацію: “Мені добре у сім’ї”, “Мої друзі у моїй групі”. Пропоную вправи на логіку: “Сімейна драбинка”. Скласти піктограму “Обов’язки членів родини”.



Під час СХД діти люблять робити приємні подарунки своїми руками для матусь, членів своєї родини, своїм друзям. Вони займаються малюванням, ліпленням, аплікацією, а особливо полюбляють працювати з природнім матеріалом: каштанами, шишками, жолудями. Під час таких занять діти починають набувати формотворчих рухів. У них вдосконалюються мислення, пам'ять, сприйняття, поступово накопичуються знання про сенсорні еталони предметів та явищ довкілля; дитина починає залюбки експериментувати з художньо творчими матеріалами. Каштан до каштана скріпивши пластиліном та дротиком і вийшла сороко ніжка. А шкарлупа з горіха перетворюється на сонечко жучок – обмастивши його червоним пластиліном і зверху поклавши кусочки чорного – пластиліну – крапочки.

  • Під час СХД діти люблять робити приємні подарунки своїми руками для матусь, членів своєї родини, своїм друзям. Вони займаються малюванням, ліпленням, аплікацією, а особливо полюбляють працювати з природнім матеріалом: каштанами, шишками, жолудями. Під час таких занять діти починають набувати формотворчих рухів. У них вдосконалюються мислення, пам'ять, сприйняття, поступово накопичуються знання про сенсорні еталони предметів та явищ довкілля; дитина починає залюбки експериментувати з художньо творчими матеріалами. Каштан до каштана скріпивши пластиліном та дротиком і вийшла сороко ніжка. А шкарлупа з горіха перетворюється на сонечко жучок – обмастивши його червоним пластиліном і зверху поклавши кусочки чорного – пластиліну – крапочки.



Всі діти люблять гратися, це у них від природи. Адже кожна гра або забава має свої специфічні функції і розвиває фізичні і моральні якості адже гра - це не просто забава, у ній – мудрість народу. Не дарма кажуть, що ігри дітей – дзеркало суспільства, і їх величезна, безмежна кількість і вони складають цілий чарівний світ, у якому діти створюють самих себе, вчаться правильно оцінювати свої сили і здібності.

  • Всі діти люблять гратися, це у них від природи. Адже кожна гра або забава має свої специфічні функції і розвиває фізичні і моральні якості адже гра - це не просто забава, у ній – мудрість народу. Не дарма кажуть, що ігри дітей – дзеркало суспільства, і їх величезна, безмежна кількість і вони складають цілий чарівний світ, у якому діти створюють самих себе, вчаться правильно оцінювати свої сили і здібності.



Незабаром перше весняне свято День Жінки. Кожен малюк хоче привітати свою матусю, своєю роботою виконаною своїми руками. І на допомогу малятам приходять: папір, клей, ножиці, фарби і звичайно вихователь. На вітальних листівках з’являються сонечко, перші весняні квіти, метелики. І в дитячих очах з’являються: радість, веселий настрій. Бо в кожного малюка – Матуся найкраща. Щоб краще і цікавіше привітати матусь на святі весни, діти вивчають: пісні, вірші, розучують таночки.

  • Незабаром перше весняне свято День Жінки. Кожен малюк хоче привітати свою матусю, своєю роботою виконаною своїми руками. І на допомогу малятам приходять: папір, клей, ножиці, фарби і звичайно вихователь. На вітальних листівках з’являються сонечко, перші весняні квіти, метелики. І в дитячих очах з’являються: радість, веселий настрій. Бо в кожного малюка – Матуся найкраща. Щоб краще і цікавіше привітати матусь на святі весни, діти вивчають: пісні, вірші, розучують таночки.



Ріпка виросла огрядна.

  • Ріпка виросла огрядна.

  • І тримається за грядку,

  • Тягне ріпку дід Іван.

  • Добрий сильний дідуган,

  • Помога бабуся Дуся.

  • І онучка їх Маруся,

  • А за платячко онучку

  • Ухопила міцно Жучка

  • За собачку кішка Мурка

  • А за Мурку – мишка Шурка

  • Та зірвать не стане сили

  • Ріпку ми міцну зростили.



  • Знання які діти отримали на заняттях, читань художніх творів, спостережень, заохочую дітей відтворити в сюжетно – рольових іграх. Зацікавлюю дітей виконувати не складні ролі, наслідуючи поведінку дорослих які їх оточують, формую уміння називати свою ігрову роль, обирати іграшки для неї, предмети замінники. Це такі ігри: “Сім’я”, “Дитячий садок”, “Лікарня”.



Важливим завданням виховання дітей, як у садку так і дома у родинні – це вироблення моральних умінь та правил етикету, завдяки яким дитина може легко і природно поводитись. Також проводжу індивідуальну роботу як на заняттях, так і в повсякденному житті, формую у дітей необхідні навички. В практику своєї роботи з дітьми уводжу систематичні бесіди, заняття з культури поведінки читання художніх творів, створюю ігрові ситуації на тему: «Як поводити себе в групі, дитячому садку?», «Як поводити себе за столом?», «Як поводитися на вулиці, в громадських місцях?»

  • Важливим завданням виховання дітей, як у садку так і дома у родинні – це вироблення моральних умінь та правил етикету, завдяки яким дитина може легко і природно поводитись. Також проводжу індивідуальну роботу як на заняттях, так і в повсякденному житті, формую у дітей необхідні навички. В практику своєї роботи з дітьми уводжу систематичні бесіди, заняття з культури поведінки читання художніх творів, створюю ігрові ситуації на тему: «Як поводити себе в групі, дитячому садку?», «Як поводити себе за столом?», «Як поводитися на вулиці, в громадських місцях?»





  • Ранкові зустрічі налаштовують колектив, розвивають активне мовлення дітей, навчають дітей брати на себе відповідальність, дають змогу відчути впевненість у своїх силах, розкривають у кожній дитині особистість.



Знання які діти одержують про свою сім’ю, родину в дитячому садочку залишуться в їхній пам’яті назавжди. Адже батьки подарували їм життя, виростили і виховали. Дітей навчаю цінувати своїх рідних, піклуватися про них, їх усміхам та перейматися невдачами, розвиваю в дітей бажання радувати батьків, а не засмучувати їх.

  • Знання які діти одержують про свою сім’ю, родину в дитячому садочку залишуться в їхній пам’яті назавжди. Адже батьки подарували їм життя, виростили і виховали. Дітей навчаю цінувати своїх рідних, піклуватися про них, їх усміхам та перейматися невдачами, розвиваю в дітей бажання радувати батьків, а не засмучувати їх.

  • Сім’я для малої дитини – це Космос, де мама Сонце, тато – Місяць, а численні родичі планети. Саме тут вона грає свої сили і енергію для життя, вчитися мудрості і набиратися досвіду. Сім’я – це джерело,водами якого живиться повноводна річка нашої держави на моральному здоров’ї сім’ї базується педагогічна і народна мудрість.



І кв.

  • І кв.

  • Провести анкетування батьків для першого знайомства з сім’єю.

  • Батьківські збори: «Психолого – педагогічні особливості розвитку дітей четвертого року життя»

  • Постійно поновлювати батьківський куток «Вивчайте разом з нами»

  • Виготовити етюд для батьків з фотографіями «Родинне сонцеколо»

  •  

  • ІІ кв.

  • «Сімейні традиції» - аукціон ідей сімейної педагогіки.

  • Вечори запитань і відповідей у «Сімейному колі»

  • Консультація «Трудові доручення в сім’ї вашої дитини»

  • Залучити батьків до проведення свята у д/садку «Новорічні та різдвяні віншування та колядок»

  •  

  • ІІІ кв.

  • Консультація «Різні підходи у вихованні хлопчиків та дівчаток».

  • «День добрих справ» - (Спільна трудова діяльність вихователів, батьків і дітей)

  • Заняття для батьків «Моя сім’я, моя домівка»






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка