Наказ №77 Про створення постійнодіючої експертної групи по проведенню моніторингу Для проведення моніторингових досліджень у 2010 / 2011 навчальному році наказую



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.


Володимирівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів


І етап. Підготовчий

  • НАКАЗ

  • по Володимирівській загальноосвітній

  • школі І - IIІ ступенів

  • від 09 вересня 2010 року № 77

  • Про створення постійнодіючої

  • експертної групи по проведенню моніторингу

  • Для проведення моніторингових досліджень у 2010 / 2011 навчальному році

  • НАКАЗУЮ:

  • Створити постійнодіючу експертну групу по проведенню моніторингових досліджень у 2010 / 2011 навчальному році у складі:

  • Погорєла Т.М., голова методичної ради школи; Іщенко І.В., заступник директора з навчально — виховної роботи;

  • Ющенко П.С., голова шкільного методичного об'єднання вчителів філологічного циклу;

  • Шефер Л.М., голова шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів;

  • Лісайчук Н.С., голова міжшкільного методичного об'єднання вчителів фізико - математичного циклу;

  • Хомич Л.М., голова міжшкільного методичного об'єднання вчителів природничого циклу;

  • Тімурджі А.Г., голова міжшкільного методичного об'єднання вчителів фізичної культури;

  • Дудник Н.В., голова міжшкільного методичного об'єднання вчителів суспільних дисциплін;

  • Лазарчук Г.О., вчитель математики, «Старший вчитель», голова районного методичного об'єднання вчителів математики;

  • Ляхович І.Б., вчитель географії, голова районного методичного об'єднання вчителів ОБЖ та основ здоров'я.

  • 2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально - виховної роботи Погорєлу Т.М.

  • Директор школи: В.Гаврилова

  • З наказом ознайомлені: Т.Погорєла П.Ющенко Г.Лазарчук

  • І. Іщенко Н.Дудник І.Ляхович

  • Л.Шефер Л.Хомич А.Тімурджі

  • Н.Лісайчук



НАКАЗ

  • НАКАЗ

  • по Володимирівській загальноосвітній

  • школі І - III ступенів

  • від 08 вересня 2010 року № 83

  • Про проведення моніторингу

  • рівня готовності педпрацівників

  • до інноваційної діяльності

  • Відповідно до плану роботи школи на 2010 / 2011 навчальний рік та з метою отримання об'єктивної інформації про рівень інноваційного потенціалу вчителів, готовності педколективу у реальних умовах здійснювати інноваційну діяльність

  • НАКАЗУЮ:

  • 1. Постійнодіючій експертній групі з проведення моніторингових досліджень:

  • 1.1. Відібрати критерії оцінювання моніторингу інноваційної діяльності (до 10.11.10р.)

  • 1.2.Створити кваліметричну модель досліджуваного об'єкта (до 10.10 2010 р.) 1.3.Провести анкетування «Інноваційна діяльність» (до 01.11.2010 р.)

  • 1.4.Провести анкетування «Інноваційний потенціал педколективу» ( до 15.11. 2010 р.)

  • 2. Заступнику директора з навчально - виховної роботи Погорєлій Т.М. на основі моніторингу інноваційної діяльності вчителів підготувати аналітичну довідки «Про підсумки моніторингу інноваційної діяльності вчителів» та матеріали моніторингового дослідження представити в РМК ( до 01.06. 2011 року )

  • 3. Адміністрації школи результати моніторингових досліджень розглянути на засіданні педагогічної ради у червні 2011 року та врахувати під час планування та організації інноваційної діяльності в школі.

  • 4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально - виховної роботи Погорєлу Т.М.

  • Директор школи В.Гаврилова

  • З наказом ознайомлена Т.Погорєла



Анкета «Готовність до новацій»

  • Анкета «Готовність до новацій»

  • 1. Чи завжди Вам цікаві но­вації та експерименти в педаго­гічній діяльності:

  • а) так; б) ні в) невпевнений

  • 2. Скільки разів у минулому навчальному році Ви пробували застосувати будь-які новинки у своїй роботі:

  • а) жодного разу; б) 1 – 5 разів; г) 6 – 10 разів; д ) 11 - 20 разів; е) понад 20 разів

  • 3. Назвіть 2—3 основні при­чини, які гальмують упровад­ження нових педагогічних ідей і технологій:

  • а) слабке фінансування нововведень; б) відсутність інформації про нові ідеї і технології; в) слабкий зв'язок науки та практики;

  • г) брак часу та сил у вчителів; ґ) консерватизм учителів, сила звички до старого; д) хвороба невдач під час використання нового;

  • е) заздрість, пересуди колег по роботі; є) відсутність підтримки з боку керівництва школи (органів управління);

  • ж) не бачу необхідності займатися новим,оскільки традиційна система роботи дає позитивні результати.

  • 4. Чим для Вас приваблива інноваційна діяльність:

  • а) цікаво створити щось нове, б) підвищується інтерес дітей до навчання та виховання;

  • в) зростає авторитет серед батьків і дітей; г) радує підтримка адміністрації та органів управління; ґ} підвищується статус серед колег;

  • д) усвідомлюєш власні здібності, зростає самоповага;

  • е) з'являється реальна можливість реалізувати себе, свої сили й здібності, досвід і майстерність;

  • є) підвищується ефективність роботи, позитивний результат до­сягається за найменших затратах часу та сил

  • 5. Назвіть внутрішні проти­річчя, що заважають створенню та застосуванню нового:

  • а) нові ідеї важко реалізувати на практиці; б) неминучі помилки, невдачі, а це неприємно;

  • в) складно довести експери­мент до кінця, переважає звичне— стереотип;

  • г) нерідко починаєш і закінчуєш, так як склад» давееяи нове до досконалого; ґ) немає впевненості, що нове буде краще старого;

  • д) ніхто не враховує додатко­вих витрат часу і сил для,роботи по-новому;

  • е) заважають сумніви: чи зможу я бути успішним в інноваційній або експериментальній роботі.

  • 6. Які нові педагогічні тех­нологи Ви могли б застосувати за сприятливих умов:

  • а) КТС — колективна творча справа; б) ТВВЗ — теорія вирішення винахідницьких задач; в) КМД —- колективна мисленнєва діяльність;

  • г) МВС—методика вивчення себе; г) ПФК - прискорення формування колективу; д) ТВП — теорія виховання партнерства;

  • е) ТСВ — теорія самовиховання;

  • 7. Якими діагностичними методиками Ви володієте вільно:

  • а) тестовими методики; б) різними видами опитування; в) спостереженням (зі складанням протоколу); г) ситуаціями вибору;

  • ґ) рейтингом (взаємооцінка й експертні оцінки); д) соціометрією; е) картами вихованості; є) методикою самооцінки

  • 8. Якими ознаками готовності до створення новацій Ви володієте

  • а) орієнтуюся в структурі особистості; б) знаю основні закони, принципи, методики педагогіки; в) знаю нові педагогічні ідеї і технології;

  • г) знаю сучасні «Я – концепції»; д) знаю вікові, статеві та індивідуальні відмінності дітей; е) умію використовувати психодіагностику;

  • є) знаю технологію проведення експеременту.

  • 9. Чому Ви віддаєте пріоритет у цілях і цінностях життя:

  • а) фізичному та психологіч­ному здоров'ю; б) вдалому сімейному життю; в) цікавому колу надійних друзів

  • г) корисним зв'язкам і знайомствам; ґ) матеріальному благопо­луччю; д) можливостям загальнокультурного розвитку;

  • е) можливостям професій­ного самовдосконалення; є) діловій, професійній співпраці; ж) свободі педагогічної творчості;

  • з) творчій самореалізації поза своєю професійною сферою; й) емоційно теплим стосун­кам між учнями

  • 10. Що вважаєте головним складовим успіху:

  • а) реальність і конкретність задач у досягненні мети; б) повну самовіддачу в будь-якій справі;

  • в) здоровий спосіб життя і турботу про здоров'я; г) уміння виправляти по­милки та перероблювати неякісну роботу,

  • г) уміння вчитися у досвідчених фахівців; д) уміння орієнтуватися в обставинах е) рішучість і здатність до ризику;

  • є) відповідальність та почуття обов'язку; ж) цілеспрямованість (уміння зосередитися на головному, не відволікатися на дрібниці);

  • з) організованість (раціональне використання часу й сил); й) пошук та внесення новизни в процес і результат діяльності;

  • і) самопізнання та саморозви­ток особистості; ї) чесність перед людьми і самим собою;

  • к) творчість, співпрацю, партнерство, взаємодопомогу колег та друзів.



АНКЕТА

  • АНКЕТА

  • “Використання інтерактивних технологій у навчально - виховному процесі

  • школи"

  • 1.На ваш погляд , застосування нових освітніх технологій зумовлене:

  • а) педагогічною модою; б) вимогою начальства; в) вимогами " конкурентної боротьби " для залучення нових учнів

  • 2.На ваш погляд, вибір нових технологій для використання на уроках – це:

  • а) особиста справа вчителя; б) рішення кафедри ( методичного об’єднання); в) рішення адміністрації школи; г)рішення вищого органу;

  • д)особиста справа вчителя та рішення кафедри; е)особиста справа вчителя та рішення адміністрації;

  • є) особиста справа вчителя, рішення кафедри і рішення адміністрації;

  • ж) особиста справа вчителя, рішення кафедри, рішення адміністрації та рішення вищого органу;

  • з)рішення кафедри; и)рішення адміністрації й вищого органу.

  • 3.Коли починати використання нових технологій на уроках :

  • а) щойно почув, прочитав; б)після самостійного вивчення; в)під час узгодження з колегами ( за кафедрою, паралеллю);

  • г) під час узгодження з адміністрацією; д)після перепідготовки за обраною технологією; е)за наявності джерела фінансування.

  • 4.Чого ви чекаєте від своєї участі в інноваційній діяльності:

  • а)одержання додаткової оплати; б)кращих результатів своєї роботи; в)особистого задоволення своєю працею;

  • г)суспільного визнання; д)зниження обов’язкової норми навчальних годин.

  • 5.Які, на ваш погляд, зміни потрібні у нашій школі?

  • а)в управлінні школою; б)у змісті навчання, виховання; в) у технології навчання й виховання;

  • г)у режимі роботи школи.

  • 6.Що є для вас перешкодою в розробці та засвоєнні нововведень? 

  • а)відсутність часу; б)відсутність обгрунтованої стратегії розвитку школи;

  • в)відсутність допомоги; г)відсутність лідерів, новаторів у школі; д)розбіжності, конфлікти в колективі;

  • е) відсутність необхідних теоретичних знань; є)слабка поінформованість про нововведення в освіті;

  • ж)відсутність чи недостатній розвиток дослідницьких умінь; з)відсутність стимулювання;

  • и)відсутність курсів перепідготовки з конкретних педагогічних технологій. 

  • ПРИМІТКА.

  • Підкреслити потрібний Вам варіант



Анкета

  • Анкета

  • “Оцінка рівня інноваційного потенціалу педагогічного

  • колективу”

  • 1. Які нововведення ви внесли в навчальний процес за останні 1—3 роки? Що змусило, спонукало

  • вас це зробити?________________________________________________________________________________________

  • 2. На розв'язання якої проблеми вони були спрямовані?_______________________________________________

  • 3. Оцініть результати, досягнуті вами на уроках із застосуванням нововведень:

  • досягнуті кращі результати;

  • отримані результати такі ж, як і попередні;

  • отримані результати гірші від попередніх;

  • невідомо.

  • Які зміни відбуваються в діяльності учнів на уроках?

  • стають більш активними;

  • підсилюється їхня пізнавальна самостійність;

  • підвищується рівень пізнавального інтересу.

  • Виходячи з проведеної роботи із застосування інноваційних методик, допишіть інші зміни в

  • діяльності учнів і її результатах:________________________________________________________________________

  • Не бачу змін

  • 5. Що ви чекаєте від своєї участі в інноваційній діяльності?

  • Підвищення особистого прибутку від застосування нововведень.

  • Кращих результатів своєї роботи.

  • Особистого задоволення власною працею.

  • Суспільного, морального визнання.

  • Зниження обов'язкової норми навчальних годин.

  • Пріоритетного становища (уваги до вчителя).

  • Підкресліть найбільш важливі для вас фактори.

  • Назвіть, які з вище названих вами очікувань підтвердилися на практиці.

  • ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Карта діагностики рівня готовності вчителя до інновації

  • Карта діагностики рівня готовності вчителя до інновації

  • Прізвище, ім’я, по батькові____________________________________________________________

  • Фах____________________________________________________________________________________

  • Стаж роботи___________________________________________________________________________

  • Категорія_____________________________________________________________________________

  • Заклад, де працює___________________________________________________________________

  • 56 балів – 100% готовності (ідеальний);

  • 55 – 50 балів – 75% готовності (високий);

  • 49 – 40 балів – 50% готовності (середній);

  • 39 – 30 балів – 25% готовності ( епізодичний);

  • 29 – 0 балів - менше 24% (фрагментарна)



Організація навчально – пізнавальної діяльності учнів

  • Організація навчально – пізнавальної діяльності учнів

  • на основі інноваційних технологій



Кваліметрична модень здійснення інноваційної діяльності

  • Кваліметрична модень здійснення інноваційної діяльності



ІІ етап. Практичний

  • Анкетування учнів

  • Анкетування вчителів

  • Відвідування уроків

  • Відвідування позакласних заходів



ІІІ етап. Аналітичний

  • Узагальнення й аналіз отриманих даних

  • Оформлення кваліметричної моделі

  • Представлення даних у табличній і графічній формах

  • Підготовка аналітичних звітів і рекомендацій для вчителів



ІV. Підсумковий

  • Аналітична довідка “Про підсумки моніторингу рівня готовності педпрацівників до інноваційної діяльності”

  • Наказ “Про підсумки проведення моніторингу рівня готовності педпрацівників до інноваційної діяльності”

  • Педагогічна рада “Про результати проведення моніторингу рівня готовності педпрацівників до інноваційної діяльності”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка