Накази мону



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Накази МОНУ:

    • Накази МОНУ:
    • № 94 від 08.02.2016 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році»;
    • № 1547 від 30.12.2014 року «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за №157/26602)




ІІ ступеня

  • ІІ ступеня





У додатках відсутня(за технічних причин)

  • У додатках відсутня(за технічних причин)

  • Будь-яка письмова форма: тести, власний вислів тощо

  • ЧАС: 90 хвилин

  • ОБСЯГ: за курс 9 класу

  • Використовувати рекомендації 2014/2015 навчального року



Для учнів загальноосвітніх класів: А2+

  • Для учнів загальноосвітніх класів: А2+

  • Для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням: В1

  • ЗМІСТ: 3 частини

  • І ч. – текст для читання з одним завданням

  • ІІ ч. – текст із пропущеними словами на використання мови

  • ІІІ ч. – 1 завдання для написання письмового повідомлення



Зміст завдань повинен відповідати навчальним програмам для ЗНЗ та підручникам.

  • Зміст завдань повинен відповідати навчальним програмам для ЗНЗ та підручникам.

  • Учитель готує кілька варіантів робіт (напр.,10)

  • Робота може містити 22 тестові завдання:

  • №1 – 16 з однією правильною відповіддю;

  • №17, 18 – на відповідність;

  • №19, 20 – на послідовність;

  • №21, 22 – множинного вибору (із 7 варіантів обрати 3 правильні)



Форма: письмова

  • Форма: письмова

  • Варіанти: не менше 2-х, по 4 – 6 завдань

  • Типи завдань:

  • з однією або кількома правильними відповідями (по 0,5 бала);

  • на встановлення відповідності (1 бал у разі правильного визначення всіх пар);

  • із визначенням поняття та ілюстрації його прикладом (2 бали = перша частина-1,5 бала + приклад- 0,5 бала);



на виявлення трьох відмінностей між правовими поняттями (0,5 бала за кожні правильні пари відмінностей однієї лінії порівняння);

  • на виявлення трьох відмінностей між правовими поняттями (0,5 бала за кожні правильні пари відмінностей однієї лінії порівняння);

  • із побудови логічного ланцюжка;

  • із виявлення помилок та/або недоречностей у запропонованих текстах;

  • з аналізу фрагмента юридичного документа (положення нормативно-правового акта) (2 бали);

  • аналіз (розв'язання) правової ситуації за запитаннями до неї (3 бали).

  • Шкала оцінювання з “переведенням” у 12-ти бальну систему





Час, кількість варіантів та завдань (на розсуд учителя)

  • Час, кількість варіантів та завдань (на розсуд учителя)

  • Обсяг, зміст: 7-9 класи;

  • 70% - «Людина», «Біологічні основи поведінки людини», 30% - усі інші розділи;

  • Типи тестових завдань:

  • Закритої форми (з однією та кількома правильними відповідями, на відповідність);

  • Відкритої форми (із короткою та розгорнутою відповіддю);

  • Аналіз діаграм, графіків, таблиць (для поглибленого профілю).

  • 75 % - на відтворення знань, 25 % - на застосування знань



Час, кількість варіантів та завдань (на розсуд вчителя)

  • Час, кількість варіантів та завдань (на розсуд вчителя)

  • Обсяг, зміст: з усіх розділів базового курсу фізики

  • Типи тестових завдань:

  • Із вибором однієї правильної відповіді (із 4-5 запропонованих)

  • На встановлення відповідності

  • Здійснення нескладних розрахунків

  • Для класів із поглибленим вивченням фізики завдання більш високого рівня складності

  • Дозволяється користуватися калькулятором. Довідкова інформація наводиться в тексті завдань





Типи тестових завдань:

  • Типи тестових завдань:

  • Із вибором однієї правильної відповіді.

  • На встановлення відповідності.

  • На встановлення правильної послідовності.

  • Із короткою відповіддю, серед яких завдання на відтворення генетичного зв’язку між класами неорганічних сполук.

  • На складання рівнянь окисно-відновних реакцій та електронних балансів до них, реакцій йонного обміну в молекулярній та йонній формах.

  • Із розгорнутою відповіддю, серед яких задачі різних типів, які передбачають розгорнутий запис розв’язування задачі з обґрунтуванням кожного етапу.





Для учнів класів із поглибленим вивченням математики

  • Для учнів класів із поглибленим вивченням математики

  • ЧАС: 180 хвилин

  • ОБСЯГ: за курс 5-9 класів

  • СПІВВІДНОШЕННЯ: алгебра : геометрія= 2:1

  • ЗМІСТ: 4 частини

  • І ч. – 10-12 завдань із вибором однієї відповіді

  • ІІ ч. – 4-6 завдань із короткою відповіддю

  • ІІІ ч. – 3-4 завдання з розгорнутою відповіддю

  • ІV ч. – 3 завдання поглибленого рівня



Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт

  • Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт

  • ЗМІСТ: 3 частини на форматі А4 (120 хвилин)

  • І ч. – 12-14 завдань із вибором однієї, кількох відповідей, на встановлення відповідності;

  • ІІ ч. – одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму;

  • ІІІ ч. – 2 практичні завдання, одне з яких повинно передбачати написання програми.



Допускаються учні основної медичної групи

  • Допускаються учні основної медичної групи

  • ЗМІСТ: 3 частини на форматі (не більше 3-х академічних годин)

  • І ч. – тестові завдання з теоретико-методичних основ фізичної культури (45 хв);

  • ІІ ч. – практичні завданння інструктивно-оздоровчого спрямування – 45 хв;

  • ІІІ ч. – залікові вправи – 45 хв.



Звертаємо увагу!

  • Звертаємо увагу!

  • Учитель повинен ураховувати стан здоров’я та рівень фізичного розвитку учнів.

  • Дотримуватись вимог безпечного проведення практичної частини випробувань.

  • Загальною оцінкою за державну підсумкову атестацію є середня арифметична суми трьох випробувань



20 травня за завданнями МОНУ

  • 20 травня за завданнями МОНУ

  • Загальноосвітні навчальні заклади - рівень В1;

  • ЗНЗ із поглибленим вивченням іноземних мов - рівень В2

  • Методичні рекомендації щодо формату, критеріїв оцінювання та зразки тестів – на сайті dpa2016.com.ua



ЗМІСТ:

  • ЗМІСТ:

  • Розділ І. Читання та використання мови

  • Загальний обсяг текстів складає:

  • - до 1500 (рівень B1);

  • - до 2000 слів (рівень B2).

  • Розділ ІІ. Писемне мовлення

  • Обсяг письмового повідомлення складає:

  • - 50-80 слів (рівень В1);

  • - 80-100 слів (рівень В2).



Українська мова

  • Українська мова

  • Форма проведення: переказ.

  • Обсяг тексту – 350-450 слів.

  • Час виконання – 90 хвилин.

  • Відлік часу розпочинається після другого прочитання вчителем тексту переказу.

  • Історія України

  • Зміст завдань державної підсумкової атестації з історії України для учнів визначається вчителем.



Математика

  • Математика






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка