Наконечна Людмила Ігорівна



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


Наконечна Людмила Ігорівна

  • Наконечна Людмила Ігорівна












Використання як бази для вивчення нового матеріалу.

  • Використання як бази для вивчення нового матеріалу.

  • Для аргументації, зіставлення,пояснення, уточнення фактів.

  • Встановлення причинно-наслідкових зв’язків.

  • Випередження.



Проблемне навчання.

  • Проблемне навчання.

  • Особистісно-орієнтоване навчання.

  • Пояснювально-ілюстративний метод.

  • Робота у парах, групах.

  • Інтерактивні вправи.

  • Дидактичні ігри.

  • Експеримент.

  • Розв’язування задач.

  • Інтегровані уроки.









Чому живі організми не засвоюють Нітроґен повітря?

  • Чому живі організми не засвоюють Нітроґен повітря?

  • Чим пояснюється мала активність молекулярного азоту?

  • Які шляхи фіксації атмосферного азоту вам відомі?

  • Як вирішує цю проблему людина?

  • Що таке мінеральні добрива?

  • Яку роль відіграє колообіг Нітроґену у природі?





Тижні природничих наук.

  • Тижні природничих наук.

  • Ранки, вечори, свята.

  • Інтелектуальні ігри.

  • Конкурси, вікторини.

  • Конференції, круглі столи, диспути.

  • Екскурсії.









Учні розуміють

  • Учні розуміють

  • Єдність живої і неживої природи.

  • Суть хімічних і фізичних явищ, молекулярні основи життя.

  • Дію законів діалектики у природі.

  • Суть хімізації НГ.

  • Необхідність охорони природи.

  • Обирають професії, пов’язані з природничо-математичними науками.

  • Застосовують набуті знання.

  • Дякую за увагу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка