Налагодження високопрофесійного наукового, аналітичного, інформаційного супроводу управлінських рішень



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



налагодження високопрофесійного наукового, аналітичного, інформаційного супроводу управлінських рішень;

  • налагодження високопрофесійного наукового, аналітичного, інформаційного супроводу управлінських рішень;

  • запровадження нової етики управлінської діяльності, що базується на принципах взаємоповаги, позитивної мотивації;

  • створення систем моніторингу ефективності управлінських рішень;

  • організація експериментальної перевірки та експертизи освітніх інновацій.



Це спонукає до пошуку нових підходів, до моделювання ефективної системи науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, яка має:

  • Це спонукає до пошуку нових підходів, до моделювання ефективної системи науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, яка має:

  • успішно функціонувати в постійному режимі оновлення й розвитку (кожен н/з повинен мати перспективну програму розвитку на 5-7 років);

  • ґрунтуватися на наукових засадах;

  • сприяти підвищенню рівня загальнодидактичної, методичної, технологічної та психологічної підготовки педагогів;

  • сприяти підвищенню якості навчально-виховного процесу;

  • забезпечувати розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів.



вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховної роботи педпрацівників згідно з державними освітніми та освітньо-кваліфікаційними стандартами;

  • вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховної роботи педпрацівників згідно з державними освітніми та освітньо-кваліфікаційними стандартами;

  • постійний аналіз ефективності проведених методичних заходів: - семінару-практикуму; - методичної сесії; - предметної декади; - конкурсу-захисту та ін.;

  • тематичне вивчення й аналіз стану внутрішньошкільної методичної роботи, викладання навчальних дисциплін, роботи класних керівників, результатів проведених контрольних зрізів.



Для створення повної картини динаміки розвитку фахового та методичного рівнів педагогічного колективу варто застосувати:

  • Для створення повної картини динаміки розвитку фахового та методичного рівнів педагогічного колективу варто застосувати:

  • діагностичні анкети,

  • тести,

  • тексти контрольних робіт тощо.

  • Підсумки розглядаються на:

  • педагогічній раді;

  • методичній раді,

  • засіданні ШМО, ТГ.



методичні дні;

  • методичні дні;

  • консультації;

  • видаються методичні рекомендації, бюлетені;

  • рейтингове оцінювання діяльності освітніх установ згідно із власним положенням;

  • моніторинг якості знань учнів з базових предметів;

  • моніторингове дослідження з питань вивчення ефективності курсів підвищення кваліфікації, результативності участі педагогів у методичних та творчих об’єднаннях.



вивчення й аналіз рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною базовою освітою;

  • вивчення й аналіз рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною базовою освітою;

  • вивчення й аналіз стану викладання предметів і курсів базового навчального плану;

  • вивчення й аналіз стану організації та ефективності навчально-виховного процесу в навчальних закладах;

  • вивчення й аналіз рівня знань, умінь і навичок учнів відповідно до державних стандартів;

  • вивчення й аналіз ефективності науково-методичної роботи з педагогічними кадрами;

  • вивчення й аналіз умов забезпечення психічного здоров'я вихованців, упровадження здоров'язберігаючих технологій;

  • вивчення й аналіз ефективності управлінської діяльності керівників навчальних закладів.



«Метод педагогічного аналізу –

  • «Метод педагогічного аналізу –

  • це система правил і операцій, необхідних для вивчення педагогічного процесу й управління ним,

  • а також причин,

  • які впливають на його

  • кінцеві результати».

  • /Ю. Конаржевський/



Педагогічний аналіз має реалізувати 3 групи завдань: пізнавальні, конструктивно-організаційні, виховні.

  • Педагогічний аналіз має реалізувати 3 групи завдань: пізнавальні, конструктивно-організаційні, виховні.

  • Пізнавальні завдання — це вивчення досвіду роботи, педагогічної діяльності, позитивних тенденцій у її розвитку, причин низької результативності, шляхів її подолання.

  • Конструктивно-організаційні завдання – це розробка єдиних педагогічних вимог до організації методичної роботи як цілеспрямованої системи, до прогнозування кінцевого результату.

  • Виховні завдання – стимулювання творчої активності кожного члена педагогічного колективу на основі об'єктивного і справедливого оцінювання його роботи, знаходження успіхів та ініціативи.



заняття в різноманітних формах методичної роботи (лекції, семінари, практикуми, круглі столи, дискусії, засідання МО, ТГ, заняття ШППД тощо);

  • заняття в різноманітних формах методичної роботи (лекції, семінари, практикуми, круглі столи, дискусії, засідання МО, ТГ, заняття ШППД тощо);

  • відкриті уроки, позакласні заходи в системі методичної роботи;

  • уроки і позакласні заходи вчителів у процесі вивчення стану викладання навчальних предметів;

  • заняття в дошкільних навчальних закладах;

  • заняття в позашкільних навчальних закладах.



Аналіз особливо важливий при завершенні циклів навчально-виховного процесу.

  • Аналіз особливо важливий при завершенні циклів навчально-виховного процесу.

  • Ці періоди

  • (за В.О.Сухомлинським):

  • навчальний рік;

  • усі роки роботи вчителя з початковими класами;

  • період роботи вчителя-предметника;

  • період навчання й виховання

  • від 1-го до 11-го класу.



Має три етапи: підготовчий, практичний, аналітичний.

  • Має три етапи: підготовчий, практичний, аналітичний.

  • На підготовчому етапі здійснюється вибір інформації для планування методичної роботи та її прогнозування, визначаються напрями, за якими ведеться збір інформації.



Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів - збір інформації стосовно: професійних потреб і запитів учителів навчального закладу, їхніх професійних труднощів; - виконання навчальних планів і програм із підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; - ефективності всіх форм підвищення кваліфікації вчителів та якості навчально-методичної документації в системі підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів.

  • Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів - збір інформації стосовно: професійних потреб і запитів учителів навчального закладу, їхніх професійних труднощів; - виконання навчальних планів і програм із підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; - ефективності всіх форм підвищення кваліфікації вчителів та якості навчально-методичної документації в системі підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів.

  • Організація методичної роботи – збір інформації про: - рівень професійної компетентності керівників МО і ефективність підвищення їхньої кваліфікації; - стан та ефективність роботи з молодими спеціалістами; - організацію методичного забезпечення праці педагогів-експериментаторів і вчителів, які працюють в інноваційному режимі; - якість лекційно-семінарських занять на базі ШМК та опорних шкіл.



Організація та проведення атестації педагогічних кадрів – збір інформації про атестованих педагогів, зміст і якість їхньої професійної праці та підготовки до атестації на більш високий професійний розряд, робота з педагогами, які отримали рекомендації за результатами атестації; стан і якість навчально-методичних матеріалів, пропонованих учителями, які атестуються.

  • Організація та проведення атестації педагогічних кадрів – збір інформації про атестованих педагогів, зміст і якість їхньої професійної праці та підготовки до атестації на більш високий професійний розряд, робота з педагогами, які отримали рекомендації за результатами атестації; стан і якість навчально-методичних матеріалів, пропонованих учителями, які атестуються.

  • Організація моніторингу якості освіти – збір інформації про: - зміст і результати освітньої діяльності закладу та окремих педагогів, - якість освітньої підготовки учнів, - результати проведення інтелектуальних марафонів, олімпіад, конкурсів на базі навчальних закладів, НМЦ, опорних навчальних закладів.



збір інформації про інновації в сучасній педагогіці;

  • збір інформації про інновації в сучасній педагогіці;

  • узагальнення і трансляцію перспективного педагогічного досвіду;

  • інформаційне та довідково-бібліографічне забезпечення навчальних закладів;

  • випуск інформаційно-методичних матеріалів.

  • На практичному етапі здійснюється збір необхідної інформації. Перш за все це – вивчення й аналіз результативності підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.



Зібрати необхідну інформацію і зробити необхідні висновки про приріст знань і вмінь педагогічних працівників можна після:

  • Зібрати необхідну інформацію і зробити необхідні висновки про приріст знань і вмінь педагогічних працівників можна після:

  • курсів підвищення кваліфікації;

  • відвідування семінарів, практикумів;

  • відвідування уроків, позакласних заходів;

  • проведення індивідуальних співбесід;

  • аналізу шкільної, методичної документації;

  • анкетування, тестування, діагностування тощо.



Під час співбесід можна використати запитання:

  • Під час співбесід можна використати запитання:

  • Яка ідея щодо поліпшення діяльності школи у Вас з'явилася внаслідок проходження курсів (відвідування семінару…)?

  • Які нові педагогічні технології, методи запроваджуєте у своїй практичній діяльності?

  • З якою новою літературою ознайомились і як Ви її оцінюєте й використовуєте?

  • Які проблеми пропонуєте для обговорення на засіданнях педагогічної ради, для опрацювання в шкільних методичних формуваннях?



Відвідування та аналіз уроків – великий складник аналітичної діяльності методиста: «Вивчаючи і аналізуючи уроки, головною метою треба ставити таке: дослідити, як виявляється, розкривається на уроці інтелектуальне життя педагога, його кругозір, його духовні інтереси» /В.Сухомлинський/.

  • Відвідування та аналіз уроків – великий складник аналітичної діяльності методиста: «Вивчаючи і аналізуючи уроки, головною метою треба ставити таке: дослідити, як виявляється, розкривається на уроці інтелектуальне життя педагога, його кругозір, його духовні інтереси» /В.Сухомлинський/.

  • Готуючись до відвідування та аналізу уроків, слід ознайомитися з надрукованими в різних посібниках пам'ятками, програмами, схемами спостереження відповідно до визначеної мети відвідування, типу уроку, тематики вивчення та ін.



Належну увагу необхідно приділити аналізу документації навчального закладу, ШМО, керівників н/з, вчителя. Це:

  • Належну увагу необхідно приділити аналізу документації навчального закладу, ШМО, керівників н/з, вчителя. Це:

  • = планування роботи н/з;

  • = плани ШМО;

  • = самоосвіта;

  • = протоколи нарад, засідань;

  • = учнівська документація;

  • = планування вчителя;

  • = статистична інформація тощо.



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка