Нам необхідно дати учням те, що їм потрібно для успіху у майбутньому. Нам необхідно дати учням те, що їм потрібно для успіху у майбутньому



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Нам необхідно дати учням те, що їм потрібно для успіху у майбутньому.

  • Нам необхідно дати учням те, що їм потрібно для успіху у майбутньому.

  • Нам необхідно дати те саме і вчителям для того, щоб вони могли стати лідерами у реформуванні освіти.

  • Технології надають можливість поділитися своїми успіхами зі світом, іншим дізнатися про їх

  • досягнення.

  • Але технології - лише засіб, інструмент. Саме вчителі в змозі змінити освіту в світі на краще.

  • Крейг Барретт,

  • голова ради директорів

  • корпорації Intel



  • Інтернет - урок

  • Бінарний урок

  • Інтегрований урок

  • Урок - психологічне дослідження

  • Урок - роздум

  • Урок - пошук

  • Урок - проект

  • Урок - екскурсія

  • Уроки - спектаклі і свята

  • Уроки - інтерв'ю та есе



Позбавте мене від мудрості, яка не знає сліз, від філософії, яка не знає сміху, від величі, яке не схиляє голову перед дітьми. Х. Дж. Джебран

  • Якщо під час вивчення програмового матеріалу учні навчаться інтегрувати знання, розширять досвід, то це забезпечить їм можливість краще адаптуватися в сучасних умовах складного інформаційного світу.



Це нестандартна форма навчання, яка переростає у творчий процес учнів та вчителів.

  • Це нестандартна форма навчання, яка переростає у творчий процес учнів та вчителів.

  • Для неї характерний особливий вид інтелектуальної діяльності, рисами якої є самостійний пошук необхідної інформації, її творче перетворення в матеріалізований продукт, що об'єднує блоки знань із різних навчальних предметів та тем навколо однієї проблеми і дає змогу досягати цілісності знань.

  • Об'єднує блоки знань із різних навчальних предметів, тем навколо однієї проблеми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання, мислення, почуттів учня, що дає змогу пізнавати певне явище різнобічно, досягати цілісності знань.

  • Нестандартна форма навчання з реалізації міжпредметних зв'язків.

  • Це креативність кількох педагогів, яка переростає у творчий процес учнів та

  • формує в останніх креативну компетентність.



-творчо співпрацюючи, інтегрувати знання з різних предметів;

  • -творчо співпрацюючи, інтегрувати знання з різних предметів;

  • -розширити межі творчої діяльності, як власної, так і учнів;

  • -заохотити учнів до самостійної дослідницької діяльності під час

  • розв'язання практично-пошукових завдань;

  • -формувати ключові життєві компетенції учнів та навички ХХІ століття;

  • -розвивати вміння застосовувати отримані знання у нестандартних

  • умовах;

  • -покращувати ефективність використання комп'ютерів на уроках;

  • -досліджувати проблеми, аналізувати і синтезувати матеріал за

  • допомогою комп'ютерних технологій;







У своєму проекті учні

  • У своєму проекті учні

  • Досліджували історію виникнення і розвитку української вишивки.

  • Вивчали досягнення народних майстрів України, побували на віртуальних екскурсіях.



Слобожанщина



Наддніпрянщина



Волинь



Поділля



Гуцульщина



Учні ознайомилися з правилами розкроювання української сорочки.

  • Учні ознайомилися з правилами розкроювання української сорочки.

  • Самостійно підбирали узор і вишивали сорочки для себе.



Учні досліджували зв'язок з музичним мистецтвом.

  • Учні досліджували зв'язок з музичним мистецтвом.



Дівчата змагалися між собою не тільки в доборі візерунків, орнаменту, а й у майстерності пошиття.

  • Дівчата змагалися між собою не тільки в доборі візерунків, орнаменту, а й у майстерності пошиття.

  • Одяг був свого роду характеристикою майстерності.



Технологія проведення інтегрованого уроку може бути різною.

  • Технологія проведення інтегрованого уроку може бути різною.

  • Вона залежить від цілей, завдань і змісту уроку, способів діяльності, ситуацій, що виникають в процесі його проведення.



Повідомлення теми

  • Повідомлення теми

  • Ознайомлення учнів з цілями та завданнями уроку

  • Вступне слово вчителя чи учня (групи учнів)

  • Спілкування вчителів та учнів, коментарі

  • Доповнення, опанування, рецензування, підбиття підсумків



Зумовлена

  • Зумовлена

  • поставленими цілями та завданнями;

  • змістом навчання;

  • особливостями діяльності вчителів та учнів.



Повідомлення теми, цілей та завдань уроку

  • Повідомлення теми, цілей та завдань уроку

  • Мотивація навчальної діяльності учнів

  • Актуалізація та корекція опорних знань

  • Повторення і аналіз основних фактів

  • Творче перенесення знань і навичок учнів у нові ситуації

  • Узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів, основних ідей, теорій предметів, що є складовими інтегрованого уроку





Викладання - це мистецтво, а не ремесло -у цьому самий корінь учительської справи... Вічно винаходити, удосконалюватися - от єдиний можливий курс сучасного вчителя.

  • Викладання - це мистецтво, а не ремесло -у цьому самий корінь учительської справи... Вічно винаходити, удосконалюватися - от єдиний можливий курс сучасного вчителя.

  • Методист М.О. Рибнікова






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка