Народилася 12 грудня 1959 року в с. Стадниця Тетіївського р-н. Київської області та отримала середнью освіту в даному населеному пункті



Дата конвертації02.06.2016
Розмір444 b.





Народилася 12 грудня 1959 року в с.Стадниця Тетіївського р-н. Київської області та отримала середнью освіту в даному населеному пункті.

  • Народилася 12 грудня 1959 року в с.Стадниця Тетіївського р-н. Київської області та отримала середнью освіту в даному населеному пункті.

  • В 1987р. Вступила до Білгород-Дністровського педагогічного училища.

  • В 2000році закінчила Київський університет ім.Драгоманова та отримала спеціальність вчитель-сурдопедагог дошкільних закладів,

  • вчитель початкових класів.

  • З 1986 року розпочала свою педагогічну діяльність на ниві Березівською спеціальної школи-інтернату I-III ступенів Житомирської обласної ради.



І .Забезпечення організаційної основи функціонування школи - пізнавальних інтересів, творчих здібностей учнів 1-х класів; - визначення інтелектуального рівня розвитку учнів через анкетування , тестування , проведення співбесід; - перевірити роботу вчителів з учнями , що мають високий рівень знань. - провести тиждень природознавства і довкілля . ІІ. Забезпечення вивчення і впровадження методик , технологій навчання і виховання учнів. - Узгодження планів роботи методичного об'єднання вчителів та план роботи творчої групи вчителів розвивального навчання, що стосується творчих здібностей молодших школярів. ІІІ. Управління системою навчальної , методичної та виховної роботи. - організація навчально - виховної роботи . - проведення інструктивно - методичної наради з питань використання нових методик організації роботи. - організація індивідуальної роботи з учнями

  • І .Забезпечення організаційної основи функціонування школи - пізнавальних інтересів, творчих здібностей учнів 1-х класів; - визначення інтелектуального рівня розвитку учнів через анкетування , тестування , проведення співбесід; - перевірити роботу вчителів з учнями , що мають високий рівень знань. - провести тиждень природознавства і довкілля . ІІ. Забезпечення вивчення і впровадження методик , технологій навчання і виховання учнів. - Узгодження планів роботи методичного об'єднання вчителів та план роботи творчої групи вчителів розвивального навчання, що стосується творчих здібностей молодших школярів. ІІІ. Управління системою навчальної , методичної та виховної роботи. - організація навчально - виховної роботи . - проведення інструктивно - методичної наради з питань використання нових методик організації роботи. - організація індивідуальної роботи з учнями



. V. Забезпечення заходів із збереження і зміцнення здоров'я, фізичного розвитку та соціальний захист. - аналіз показників фізичного розвитку учнів . - організація роботи щодо проведення фізкультхвилинок на уроках. - Проведення бесід з питань дотримання режиму дня та харчування. - Провести конкурс учнівських плакатів " Модель здоров'я мого класу". - Проводити бесіди з учнями про поведінку на канікулах. - Вивчити питання формування у молодших школярів навичок здорового способу життя

  • . V. Забезпечення заходів із збереження і зміцнення здоров'я, фізичного розвитку та соціальний захист. - аналіз показників фізичного розвитку учнів . - організація роботи щодо проведення фізкультхвилинок на уроках. - Проведення бесід з питань дотримання режиму дня та харчування. - Провести конкурс учнівських плакатів " Модель здоров'я мого класу". - Проводити бесіди з учнями про поведінку на канікулах. - Вивчити питання формування у молодших школярів навичок здорового способу життя

  • VІ. Забезпечення взаємодії роботи педагогічного колективу із батьками поза шкільними закладами ,громадськими організаціями. - виготовлення інформаційного стенду з надання допомоги батькам з питань виховання дітей. - Координація роботи з дошкільними закладами.

  •   



У школі склалась ефективна система роботи з правового і превентивного виховання, яка спрямована на формування правової свідомості учня, їх правового світогляду та культури, здійснення комплексного цілеспрямованого впливу на особистість, вироблення в неї імунітету до негативних впливів соціального оточення, профілактику і корекцію асоціальних проявів у поведінці дітей і молоді, на їх допомогу і захист

  • У школі склалась ефективна система роботи з правового і превентивного виховання, яка спрямована на формування правової свідомості учня, їх правового світогляду та культури, здійснення комплексного цілеспрямованого впливу на особистість, вироблення в неї імунітету до негативних впливів соціального оточення, профілактику і корекцію асоціальних проявів у поведінці дітей і молоді, на їх допомогу і захист

  • У ході науково-дослідної роботи розроблено та апробовано структурно-логічну модель виховного процесу та власну концепцію превентивного виховання , яка полягає у наступному: стимулюється здоровий спосіб життя і позитивна соціальна орієнтація у процесі соціалізації навчально-виховного процесу; використовуються активні форми і методи виховного впливу на учнів (аутотренінги, діалоги, дискусії); використовую досягнення педагогічної та психологічної науки, оволодіваю новітніми педагогічними технологіями; гармонізується сімейно-шкільне виховання на засадах гуманізму, доброзичливості, демократизму, партнерства учасників навчально- виховного процесу.



1. Комплексний характер вивчення.

  • 1. Комплексний характер вивчення.

  • 2. Всебічний характер психолого-педагогічного обстеження.

  • 3. Врахування віку дитини при організації психолого-педагогічного вивчення.

  • 4. Вивчення дитини в динаміці.

  • 5. Індивідуальний підхід до дитини.

  • 6. Якісний аналіз результатів обстеження і виявлення потенційних можливостей дитини.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка