Народилася: 16. 11. 1985 року



Дата конвертації26.06.2016
Розмір445 b.



НАРОДИЛАСЯ: 16.11.1985 року

  • НАРОДИЛАСЯ: 16.11.1985 року

  • ОСВІТА: ВИЩА

  • СПЕЦІАЛЬНІСТЬ:

  • ІСТОРІЯ ТА ПРАВОЗНАВСТВО

  • ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ:

  • 8 РОКІВ

  • У 2009 році за рішенням атестаційної комісії отримала ІІ кваліфікаційну категорію

  • КУРСОВА ПЕРЕПІДГОТОВКА: 2012 РІК









Провідною метою історичної освіти в сучасній школі є плекання національно-свідомої, духовно багатої, толерантної, творчої, особистості учня, що здатна до перетворення набутих знань в інструмент творчого освоєння світу. Сьогодні вчитель має подбати про те, щоб сформувати зрілу особистість, яка вміє працювати на результат, здатна до певних соціально значимих досягнень. У цих умовах актуальною є зміна парадигми навчання від репродуктивного навчання до навчання як діяльності, що потребує аналізу, порівняння,

  • Провідною метою історичної освіти в сучасній школі є плекання національно-свідомої, духовно багатої, толерантної, творчої, особистості учня, що здатна до перетворення набутих знань в інструмент творчого освоєння світу. Сьогодні вчитель має подбати про те, щоб сформувати зрілу особистість, яка вміє працювати на результат, здатна до певних соціально значимих досягнень. У цих умовах актуальною є зміна парадигми навчання від репродуктивного навчання до навчання як діяльності, що потребує аналізу, порівняння,

  • оцінних суджень, генерування ідей,

  • висування гіпотез, співробітництва.



Компетентність (соmpetency) - здатність успішно задовольняти індивідуальні й соціальні потреби, діяти й виконувати поставлені завдання.

    • Компетентність (соmpetency) - здатність успішно задовольняти індивідуальні й соціальні потреби, діяти й виконувати поставлені завдання.
    • Компетентність – це складна інтегрована характеристика особистості, під якою розуміють набір знань, вмінь, навичок, ставлень, що дають змогу ефективно проводити діяльність або виконувати певні функції, забезпечуючи розв’язання проблемі досягнення певних стандартів у галузі професії або виді діяльності.


  • Під історичною компетентністю розуміють певну сукупність знань, умінь, ставлень, ціннісних орієнтацій учнів з історії відповідно до рівня вивчення.



  • Результатом реалізації

  • предметно - компетентністного підходу під час навчання має стати формування творчої, високорозвиненої, свідомої, активної особистості, у якої сформовані основні предметні компетенції:

    • Хронологічна;
    • Просторова;
    • Інформаційна;
    • Мовленнєва;
    • Логічна;
    • Аксіологічна


  • Хронологічна

  • (передбачає вміння учня орієнтуватися в історичному часі).

  • Дидактичні ігри:

  • “Хронологічне лото”

  • - “Порушено послідовність”

  • - “Подорож на хронольоті“

    • Метод складання хронологічних таблиць”




Читання з позначками;

  • Читання з позначками;

  • Аналіз таблиць;

  • Прийом “Шпаргалка”, “Своя опора”



“Коло ідей”

  • “Коло ідей”

  • “Історичне есе”

  • “Мікрофон”

  • “Мозковий штурм”



  • Логічна

  • (передбачає вміння учнів визначати та застосовувати теоретичні поняття, положення, концепції для аналізу й пояснення історичних фактів, явищ, процесів).

      • “Намалюй історичний портрет”
      • “Театр бойових дій”


СПІТЧ-промови- висловлення аргументації (В.Ленін і Л.Троцький про пролетарську революцію)

  • СПІТЧ-промови- висловлення аргументації (В.Ленін і Л.Троцький про пролетарську революцію)

  • Пошук ретро-альтернатив

  • Вправи: «Поміркуйте про свої добрі справи»

  • Текст-малюнок







-

      • -
      • Підготовка повідомлень;
      • Складання головоломок;
      • Виготовлення макетів;
      • Слайд шоу;
      • Підготовка малюнків.






Робота з обдарованими учнями з предмету, шкільні олімпіади;

  • Робота з обдарованими учнями з предмету, шкільні олімпіади;

  • Участь в районних та обласних предметних олімпіадах;

  • Участь в МАН;

  • Участь в історичних конкурсах;

  • Участь в Всеукраїнському конкурсі “Лелека”



2013

  • 2013



Проблема, над якою працюю:

  • Проблема, над якою працюю:

  • “Правове виховання молодших школярів з метою формування їх соціальної та громадянської компетентності”



Ввідповідальність змісту роботи потребам

  • Ввідповідальність змісту роботи потребам

  • особистості;

  • Добровільність - мотивувати та пропонувати, а не примушувати та диктувати;

  • Демократичність – виховання духу соціальної солідарності, справедливості.





Громадянське виховання;

  • Громадянське виховання;

  • Моральне виховання;

  • Правове виховання;

  • Патріотичне виховання;

  • Родинно-сімейне виховання;

  • Трудове виховання














































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка