Наше бачення: Наше бачення



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



































Наше бачення:

  • Наше бачення:

  • Стати провідним аеропортом за показниками пасажирських та вантажних авіаперевезень в Україні й регіоні Центральної та Східної Європи

  • Наші пріоритети:

  • Забезпечити сталий розвиток авіаперевезень

  • Надавати безпечні та якісні послуги з наземного обслуговування повітряних суден, пасажирів, вантажів з дотриманням конкурентоздатного показника "ціна-якість"

  • Сприяти розвитку в'їзного туризму та сприяти збільшенню робочих місць в усій Західній України з метою покращення добробуту громадян

  • Прибутковість діяльності аеропорту, у тому числі підвищення його інвестиційної привабливості та збільшення надходжень у бюджети всіх рівнів





Операційний підрозділ:

  • Операційний підрозділ:

  • Розробка та затвердження заходів щодо підвищеної безпеки пасажирів та повітряних суден

  • Приведення у відповідність надання послуг з обслуговування пасажирів, вантажів та повітряних суден до норм та стандартів ІАТА та ІСАО

  • Проведення операційного аудиту (сертифікації) на відповідність рівня міжнародного стандарту обслуговування ISAGO ІАТА.

  • Оцінка повної кількості операційного персоналу та створення ефективного підрозділу підприємства з можливим об”єднанням фукцій персоналу та запровадження контрактного працевлаштування у пікові навантаження аеропорту (Сезони Зима або Літо ІАТА).

  • Визначення ефективної роботи персоналу шляхом запровадження 3-х змінної системи, бригадних та багатофункціональних функцій роботи персоналу у відповідності з затвердженими SLA та KPI до операційних угод.

  • Зменшення операційних витрат

  • Створення Операційного плану збільшення обсягів перевезень на 2016 рік.

  • Відстеження статусу автоматизованих/технологічних програм та можливостей аварійної роботи.

  • Створення служб з мотивованим та продуктивним персоналом, орієнтованим на якісну роботу з клієнтами та багато культурну орієнтованість.

  • Оновлення та/або створення політики та операційних/адміністративних інструкцій та інструкцій у надзвичайних ситуаціях.

  • Фінансовий підрозділ

  • Підвищення прозорості та керованості активу впровадження сучасної інформаційної системи обліку

  • Впровадження принципів МСФЗ у бухгалтерському обліку

  • Створення відповідного Фінансового плану на 2016 рік та бюджету, які керують прогресом та успіхом.

  • Скорочення витрат

  • Проходження міжнародного аудиту



Комерційний підрозділ

  • Комерційний підрозділ

  • Створення конкурентних умов для залучення нових авіаперевізників шляхом надання знижок на технічне обслуговування ПС та пасажирів при підписанні угод з на наземне обслуговування (SGHA Standard Ground Handling Agreement IATA).

  • Розробка та оцінка моделей використання інфраструктурних об”єктів та виробничих підрозділів на умовах експлуатації у складі аеропорту або на умовах оренди, концесії.

  • Проведення тендерних закупівель на основі створення прозорих умов оцінювання.

  • Збільшення отримання коштів від оренди майна шляхом ефективного та прозорого проведення тендерів на здачу будівель та примішень в оренду.

  • У зв”язку з відкриттям неба з США та наявним попитом на перевезення до Нью Йорка зі Львова, проведення переговорів стосовно можливості відкриття прямого рейсу Львів- Нью Йорк – Львів під час літнього періоду ІАТА.

  • Створення Маркетингового плану розвитку підприємства спільно з операційним підрозділом на 2016 рік.

  • Пошук наявних/потенційних можливостей реклами, роликів, ПР та спонсорів

  • Адміністративний підрозділ

  • Створення Адміністративного плану на 2016 рік

  • Регулювання договірної, юридичної, кадрової роботи підприємства у відповідності з законодавством України та авіаційним правом Пошук та залучення висококваліфікованих кадрів для маркетингової/комерційної/ операційної служб у тісній співпраці з усіма підрозділами.

  • Найом та навчання кваліфікованого персоналу з метою залучення інвестицій та розвитку не авіаційної діяльності у аеропорту Львова

  • Забезпечення гарантій працевлаштування та фахового росту працівників у зв”зком переходу на оптимізовану роботу підприєства у не пікові навантаження аеропорту. Застосування контрактного працевлаштування для постійного та тимчасового персоналу.

  • Перегляд усіх відповідних угод та оновлення зборів для клієнтів/користувачів на 2016 рік.

  • Відстеження статусу автоматизованих/технологічних ресурсiв та програм та iх можливостей аварійної роботи.













Приватно-державне партнерство є головним засобом подальших інвестицій саме отримання державою коштів від приватизації майна, яке використовується не ефективно. При цьому інвестиції потрібні в реконструкцію ВІП-терміналу, в розвиток вантажних перевезень, будівництво ангара.

  • Приватно-державне партнерство є головним засобом подальших інвестицій саме отримання державою коштів від приватизації майна, яке використовується не ефективно. При цьому інвестиції потрібні в реконструкцію ВІП-терміналу, в розвиток вантажних перевезень, будівництво ангара.

  • Сприяння залученню інвестицій в неавіаційні сфери діяльності, у тому числі у поліпшення наземного під'їзду з усього Західного регіону

  • Створення сприятливих умов для інвесторів та мінімізація використання бюджетних коштів.

  • Надання пропозицій до Міністерства інфраструктури щодо розробки Державної політики/стратегії розвитку регіональних аеропортів та створення нової Державної цільової програми розвитку авіації в Україні, включаючи:

  • Вжиття заходів щодо розвитку внутрішніх та міжнародних рейсів, і зокрема розробки механізмів надання підтримки базовим авіакомпаніям для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах лібералізації ринку повітряних перевезень

  • Залучення низько-бюджетних компаній до польотів зі Львова включаючи розвиток ними внутрішніх маршрутів авіаперевезень, що дозволить авіаринку стати більш привабливим для іноземних авіаперевізників та збільшить доходи інших регіональних аеропортів України

  • Надання пропозицій щодо спрощення отримання дозволів на експлуатацію внутрішніх та міжнародних перевезень (надавати дозволи на виконання польотiв усім по любим маршрутам та перейти від дозвільного підходу лише до інформативного)

  • Тимчасове (початкове) стимулювання для переходу при внутрішніх рейсах на турбогвинтові або реактивні літаки менших категорій, що приведе до миттєвого збільшення обсягів перевезень та надходження коштів від власної виробничої діяльності регіональних аеропортів.

  • Застосування досвіду світових аеропортів (Мюнхен, Відень, Варшава, Вроцлав) у розвитку операційної та комерційної роботи шляхом відправки на стажування провідних спеціалістів підприємства.



Проведення переговорів з європейськими аеропортами по обміну досвіду по залученню інвестицій з Європейського Банку Реконструкції та Розвитку в аеропорт “Львів” для подальших проектів будівництва вантажного терміналу , ангару та реконструкції ВІП терміналу

  • Проведення переговорів з європейськими аеропортами по обміну досвіду по залученню інвестицій з Європейського Банку Реконструкції та Розвитку в аеропорт “Львів” для подальших проектів будівництва вантажного терміналу , ангару та реконструкції ВІП терміналу

  • Збільшення отримання коштів від оренди майна шляхом ефективного та прозорого проведення тендерів на здачу об”єктів в оренду

  • Надання пропозицій щодо стимулювання попиту на авіаперевезення, а саме швидшого отримання безвізового виїзного режиму з Європою та відкритого неба з ЄС разом із залученням низько- бюджетних авіакомпаній.

  • Співпраця з авіакомпаніями, Міністерством Інфраструктури ТА Державіаслужбою стосовно перегляду двосторонніх угод по використанню авіаційного простору та надання пропозицій стосовно збільшення бажаних частот стосовно аеропорту Львова

  • Створення прозорих та прогнозованих ринкових умов для авіакомпаній у співпраці з аеропортом та у тісній співпраці з Міністерством інфраструктури та Державіаслужби, з місцевою владою та туристичною галуззю

  • Розробка тісної співпраці з автомобільним та залізничним транспортом області з метою створення комфортного сполучення з аеропортом та залізницею, узгодження графіків їх руху особливо у часи пік та пікові сезони літа та зими. Ініціювання відкриття автобусних маршрутів з аеропорту “Львів” до регіональних центрів Західної України з урахуванням розкладу авіакомпаній

  • Розробка планів по проведенню конференцій на території аеропорту із залученням туристичних агентств та авіаперевізників

  • Розробка політики по економії енергетичних ресурсів з метою економії енергоносіїв та зменшення витрат підприємства

  • Збільшення прибутковості підприємства, його доходів від авіаційної та не авіаційної діяльності шляхом розробки гнучкої та ефективної програми використання ресурсів шляхом застосування новітніх технологій.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка