Нашої школи це психолого педагогічна сукупність, що охоплює усі ланки навчально виховного процесу, інтегруючи навчальні заняття, позакласне та позаурочне життя учнів



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



Виховна система нашої школи – це психолого – педагогічна сукупність , що охоплює усі ланки навчально – виховного процесу, інтегруючи навчальні заняття, позакласне та позаурочне життя учнів.

  • Виховна система нашої школи – це психолого – педагогічна сукупність , що охоплює усі ланки навчально – виховного процесу, інтегруючи навчальні заняття, позакласне та позаурочне життя учнів.



В закладі були сплановані та проведені:

  • заходи з увічнення пам'яті про події Великої Вітчизняної війни;

  • заходи щодо відзначення 1025-річчя хрещення Київської Русі

  • заходи на виконання Розпорядження голови ОДА від 14.12.2011 № Р-895/0/3-11 „Про погодження проекту регіональної цільової програми „Про розвиток сімейної та гендерної політики у Дніпропетровській області на 2012-2021 роки”



заходи на виконання Рішення Дніпропетровської обласної ради від 21.12.2012 № 387-17/VІ „Про внесення змін до рішення обласної ради від 23.05.2008 № 413-15/V „Про Програму розвитку Українського козацтва в Дніпропетровській області на 2008 – 2017 роки”

  • заходи на виконання Рішення Дніпропетровської обласної ради від 21.12.2012 № 387-17/VІ „Про внесення змін до рішення обласної ради від 23.05.2008 № 413-15/V „Про Програму розвитку Українського козацтва в Дніпропетровській області на 2008 – 2017 роки”

  • заходи на виконання положень Указу Президента України від 27 квітня 2009 року № 272 „Про проведення Всеукраїнської молодіжної акції „Пам’ятати. Відродити. Зберегти”, затверджений Віце-прем’єр-міністром України від 05.05.2009 № 22966/1/1-09.



заходи, пов’язані з 27-ю річницею Чорнобильської катастрофи

  • заходи, пов’язані з 27-ю річницею Чорнобильської катастрофи

  • заходи до Дня збройних сил України

  • заходи з відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав

  • заходи щодо відзначення важливих пам’ятних та ювілейних дат

  • традиційні шкільні свята: День знань; День учителя; Свято Миколая; Новий рік; Міжнародний жіночий день; День матері; свято Останнього дзвоника.



Велика увага в навчально-виховному процесі приділяється формуванню екологічної культури:

  • єдиний урок здоров’я до Всеукраїнського Дня здоров’я

  • Участь в природоохоронних акціях:

  • Всеукраїнська акція "За чисте довкілля«. Перший (весняний етап) конкурсу «Школа мій рідний дім»

  • Тиждень екології «Мій рідний край, моя земля»:

    • Екологічний марафон «Червона книга – символ болю»
    • Конкурсна програма «Знавці природи рідного краю»
    • Виставка малюнків, плакатів «Моя Земля у майбутньому»
    • Виставки поробок з вторинної сировини
    • Виступи шкільних екологічних агітбригад
  • Відзначення Міжнародного дня Землі (22.04.2013)



На виконання Регіональної програма профілактики правопорушень на 2011-2015 роки, затверджена рішенням ДОР 25.03.2011 № 75-5/VІ, Наказу ГУОН від 29.11.2010 року № 986 „Щодо профілактики злочинності та правопорушень серед дітей, захисту їх прав на освіту”, Наказу ГУОН від 02.11.2011 року № 876/0/212-11 „Про активізацію профілактичної роботи щодо запобігання негативним проявам в учнівському середовищі”, в закладі були сплановані та проведені слідуючі заходи:



засідання координацій-ної ради школи

  • засідання координацій-ної ради школи

  • бесіди «Толерантність – це прояв людської індивідуальності», «Толерантність – це гармонія у різноманітності», присвячені Міжнародному дню толерантності

  • посилення контролю за відвідуванням занять учнями та застосування заходів оперативного впливу через відповідні служби на батьків неповноліт-ніх, які не виконують своїх обов’язків

  • інформаційна година «Кримінальна відповідальність неповнолітніх»

  • година спілкування з елементами тренінгу «Кожного дня, кожної миті Людина вибирає між добром і злом.»



заходи, спрямовані на профілактику шкідливих звичок, попередження захворювань на ВІЛ/СНІД

  • заходи, спрямовані на профілактику шкідливих звичок, попередження захворювань на ВІЛ/СНІД

  • проведення роботи по виявленню учнів схильних до тютюнопаління, токсикоманії, алкоголю та взяти їх на шкільний облік, здійснення психолого-педагогічного супроводу даної категорії дітей

  • робота лекторської групи «Красиве і некрасиве у поведінці людей.»





ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • Орієнтири передбачають залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, рекреаційної, екологічної, що організовуються у години дозвілля, тобто у позакласний час.



Метою основних орієнтирів виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.

  • Метою основних орієнтирів виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.



Метою основних орієнтирів виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.

  • Метою основних орієнтирів виховання є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.



Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

  • виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.



Ціннісне ставлення до людей

  • Виявляється у моральній активності особистості, проявів відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совістливості, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості.



Ціннісне ставлення до природи

  • Формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті

  • людини та їїсамоцінності; почутті особистої причетності до збереженняприродних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічнобезпечно;



Ціннісне ставлення до мистецтва

  • Формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері.



Ціннісне ставлення до праці

  • Є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.



Ціннісне ставлення до себе

  • Передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції.



Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я"

  • Це вміння особистості оцінювати свою зовнішність, тілобудову, поставу, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу праце­здатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров'я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності, вести здоровий спосіб життя, активно відпочивати.



Ціннісне ставлення до свого соціального "Я"

  • Виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначенні свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей; позиції активного суб’єкта громадянського суспільства, який може і має впливати на долю країни.



Дитина — це чудо, і їй потрібні педагоги-чарівники, які, оволодівши тонким умінням знаходити точки дотику з душею дитини, поступово розкривають безліч різноманітних і багатобарвних задатків, здібностей, прихованих у її внутрішньому світі».

  • Дитина — це чудо, і їй потрібні педагоги-чарівники, які, оволодівши тонким умінням знаходити точки дотику з душею дитини, поступово розкривають безліч різноманітних і багатобарвних задатків, здібностей, прихованих у її внутрішньому світі».

  • Ш.Амонашвілі

  •  




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка