Науково-методичне забезпечення на регіональному рівні реалізації завдань державної політики в галузі освіти



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



науково-методичне забезпечення на регіональному рівні реалізації завдань державної політики в галузі освіти

  • науково-методичне забезпечення на регіональному рівні реалізації завдань державної політики в галузі освіти

  • розвиток професіоналізму, підвищення кваліфікації педагогічних працівників

  • забезпечення готовності педагогів до роботи в умовах реформування освіти

  • модернізація системи освіти дорослих 



розробка наукових основ варіативних моделей післядипломної педагогічної освіти

  • розробка наукових основ варіативних моделей післядипломної педагогічної освіти

  • розробка та апробація андрагогічного циклу безперервної освіти педагогічних працівників різних спеціальностей

  • впровадження інноваційних технологій в систему науково-методичного супроводу розвитку освітніх систем базових навчальних закладів та закладів, які мають статус експериментальних регіонального рівня

  • запровадження в систему післядипломної педагогічної освіти проектного підходу до розвитку професіоналізму педагогічних працівників

  • науково-методичний супровід різних видів моніторингу якості загальної середньої, післядипломної педагогічної освіти та управління освітою на регіональному рівні

  • організаційно-методичний супровід роботи з обдарованою молоддю



1. План інституційного розвитку ЛОІППО – складова програми розвитку освіти області.

  • 1. План інституційного розвитку ЛОІППО – складова програми розвитку освіти області.

  • 2. Експеримент всеукраїнського рівня

  • «Структурно-функціональна модель системи професійного розвитку керівників і педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті регіонального рівня»

  • (Наказ МОН України № 1112 від 12.12.2007 р.).

  • 3. Перехід до кредитно-модульної системи в організації курсів підвищення кваліфікації.

  • 4. Запровадження проектів професійного розвитку та створення цілісної системи професійного розвитку педагогів у міжкурсовий період.

  • 5. Сертифікація тренерів, тьюторів, консультантів, експертів для організації міжкурсового періоду в методичних кабінетах та методичних об’єднаннях.

  • 6. Створення бази даних – персоніфікованого обліку педагогічних кадрів.

  • 7. Маркетингові дослідження запитів керівників шкіл щодо змісту професійного розвитку педагогічних кадрів.

  • 8. Організація, яка навчається. 



Напрям 1. Менеджмент

  • Напрям 1. Менеджмент

  • Організаційно-педагогічні заходи щодо реалізації державних та обласних програм

  • Маркетинг освітніх послуг інституту

  • Робота з керівними кадрами системи загальної середньої освіти

  • Матеріально-технічне забезпечення діяльності інституту

  • Сприяння у проведенні масових заходів



Навчально-методична діяльність. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

  • Навчально-методична діяльність. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

  • Проекти професійного розвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період

  • Професійний розвиток андрагогів (викладачів і методистів інституту, тренерів, тьюторів, експертів, консультантів)



Науково-методичний супровід ЗНО та моніторингу якості освіти

  • Науково-методичний супровід ЗНО та моніторингу якості освіти

  • Аналіз, узагальнення та апробація педагогічного досвіду

  • Науково-методичний супровід базових навчальних закладів

  • Науково-методичний супровід експериментів регіонального рівня

  • Науково-методичний супровід експериментів всеукраїнського рівня

  • Апробація нових підручників, програм



Дисертаційні дослідження

  • Дисертаційні дослідження

  • Конференції

  • Семінари

  • Творчі групи

  • Методологічні семінари



Розвиток інформаційних ресурсів інституту

  • Розвиток інформаційних ресурсів інституту

  • Участь у міжнародних проектах

  • Видавнича діяльність

  • Діяльність бібліотеки













план, послідовність конкретних дій, обмежених у часі, які спрямовані на досягнення конкретних результатів (змін)

  • план, послідовність конкретних дій, обмежених у часі, які спрямовані на досягнення конкретних результатів (змін)

  • моделювання професійної компетентності педагогів як результату реалізації проекту

  • «принцип успіху», мотивація, вибір індивідуальної освітньої траєкторії



Науково-методичний супровід

  • Науково-методичний супровід

  • Технопарк для освітян

  • Опорний конспект

  • Проект професійного розвитку

  • Організація, яка навчається



 

  •  

  • Завершення роботи щодо виконання Наказу МОНУ №119 від 08.12.08 “Про затвердження Положення про рай(міськ) МК (ц)

  • Організація курсів підвищення кваліфікації за кредитно-модульною системою на засадах варіативності та диференціації

  • Взаємодія з ЛОІППО щодо забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів у міжкурсовий період

  • Доцільне використання ресурсів та можливостей інституту

  • Опанування інформаційних технологій.

  • Науково-методичний супровід експериментальних навчальних закладів



Урахування пріоритетів змісту науково-методичної роботи у 2009-2010 навчальному році:

  • Урахування пріоритетів змісту науково-методичної роботи у 2009-2010 навчальному році:

  • профільне навчання

  • ЗНО, інші види моніторингу, оцінювання навчальних досягнень учнів

  • порівняння програм, підручників відповідно до різних навчальних планів, диференційована підготовка вчителів до роботи з ними

  • інтерактивні, розвивальні методики навчання;інформаційні технології

  • виховний потенціал освіти

  • Використання підготовлених та сертифікованих інститутом

  • тренерів, тьюторів, консультантів, експертів у роботі методичних кабінетів, методичних об’єднань

  • 9. Опрацювання та використання бази даних – персоніфікованого обліку педагогічних кадрів.

  • 10. Надання інформації стосовно діяльності інституту безпосередньо школам та вчителям




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка