Науково-методичні засади конструювання змісту курсу біології



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



полягає в забезпеченні загальноосвітньої профільної та допрофесійної підготовки

  • полягає в забезпеченні загальноосвітньої профільної та допрофесійної підготовки

  • з біології згідно з освітніми потребами, нахилами, здібностями учнів; розвитку

  • в них засобами навчального предмета біології ключових компетентностей, необхідних для соціалізації і творчої реалізації особистості; набуття навичок самостійної науково-практичної та дослідницько-пошукової діяльності.



узгоджено із сучасною моделлю освіти, компонентами якої є:

  • узгоджено із сучасною моделлю освіти, компонентами якої є:

  • знання;

  • уміння;

  • досвід творчої діяльності;

  • досвід і норми ціннісного ставлення до об'єктів пізнання і діяльності.



СТРУКТУРА КУРСУ АДЕКВАТНА ІЄРАРХІЧНІЙ СИСТЕМІ ЖИВОЇ ПРИРОДИ: вивчення біосистем відповідно до ієрархічного принципу.

  • СТРУКТУРА КУРСУ АДЕКВАТНА ІЄРАРХІЧНІЙ СИСТЕМІ ЖИВОЇ ПРИРОДИ: вивчення біосистем відповідно до ієрархічного принципу.

  • СПІРАЛЬНО-КОНЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

  • ПОСИЛЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ, що реалізуються у процесі розкриття суміжних понять біології і предметів освітньої галузі “Природознавство”.

  • ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГУ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ: лабораторні і практичні роботи,

  • лабораторні і польові практикуми.





  • різнорівнева організація живої природи;

  • еволюція;

  • взаємозв’язки в біологічних системах і біосистем із навколишнім середовищем.



фундаментальні наукові факти, закономірності, закони, теорії з різних галузей біології, з допомогою яких розкриваються структурно-функціональна організація біосистем від молекулярно-клітинного до біосферного рівня;

  • фундаментальні наукові факти, закономірності, закони, теорії з різних галузей біології, з допомогою яких розкриваються структурно-функціональна організація біосистем від молекулярно-клітинного до біосферного рівня;

  • онтогенез;

  • еволюція;

  • різноманітність видів, їх місце і роль у природі;

  • система органічного світу.





склад

  • склад

  • структура

  • основні процеси

  • взаємозв’язки біосистеми





№3. Вивчення біосистем різних рівнів організації (за таблицями, схемами, фотографіями).

  • №3. Вивчення біосистем різних рівнів організації (за таблицями, схемами, фотографіями).

  • №4. Моделювання окремих ознак біосистем (ріст, рух, відтворення).

  • №5. Складання схем структурної організації біосистем різних рівнів.





  • Тема 6. Структура клітинного рівня: біомолекули та органели клітини.

  • Тема 7. Основні процеси клітинного рівня.

  • Тема 8. Самовідтворення клітини. Віруси.



Тема 9. Організм як біосистема:

  • Тема 9. Організм як біосистема:

  • структурні елементи і основні

  • процеси.

  • Тема 10. Властивості організмів: розмноження

  • та індивідуальний розвиток.

  • Тема 11. Спадковість і мінливість

  • організмів.

  • Тема 12. Організм і середовище його існування.



Тема 13. Популяційно-видовий рівень

  • Тема 13. Популяційно-видовий рівень

  • організації живої природи.

  • Тема 14. Екосистемний рівень

  • організації живої природи.

  • Тема 15. Біосферний рівень організації

  • живої природи.



  • Тема 16. Історичний розвиток органічного світу.

  • Тема 17. Система органічного світу.

  • Тема 18. Біорізноманітність.



  • Біорізноманітність: рівні, типи, біологічне і практичне значення біорізноманітності.

  • Методи вивчення біорізноманітності.

  • Моніторинг, інвентаризація біорізноманітності та складання екологічного прогнозу.

  • Причини зменшення біорізноманітності.

  • Природоохоронна політика людства у збереженні біорізноманітності.

  • Конвенція про біологічну різноманітність.

  • Заходи збереження і примноження біорізноманітності.

  • Екологічна політика України.

  • Узагальнення. Біорізноманітність як основа життя на Землі.



  • ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка